Οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τις γυναίκες αθλήτριες συγκριτικά με τους άνδρες συναδέλφους τους

Οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τις γυναίκες αθλήτριες συγκριτικά με τους άνδρες συναδέλφους τους

Νέα έρευνα αναδεικνύει την επιρροή και την αξιοπιστία των γυναικών αθλητριών στην τεχνολογική καινοτομία

Οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τις γυναίκες αθλήτριες συγκριτικά με τους άνδρες συναδέλφους τους
O  αθλητισμός, εδώ και δεκαετίες, αναδεικνύει πρότυπα που εμπνέουν και επηρεάζουν τις κοινωνίες σε πολλά επίπεδα. Παρά τις συχνές προκλήσεις, οι γυναίκες αθλήτριες καταφέρνουν να κερδίζουν συνεχώς έδαφος, όχι μόνο στους αγωνιστικούς χώρους αλλά και στους τομείς της τεχνολογίας και των επιχειρήσεων. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της «Morning Consult» σε συνεργασία με το «The Female Quotient», οι γυναίκες αθλήτριες αποδεικνύονται πιο αξιόπιστες στους καταναλωτές για την προώθηση προϊόντων αθλητικής τεχνολογίας, συγκριτικά με τους άντρες συναδέλφους τους.
 
Συγκεκριμένα, η έρευνα αποκάλυψε ότι οι ενήλικες καταναλωτές θα προτιμούσαν να επιλέξουν ένα προϊόν τεχνολογίας που προωθείται από τη Simone Biles, παρά από τον Michael Phelps, από την Caitlin Clark αντί για τον Caleb Williams, και από τη Serena Williams αντί του Rafael Nadal.

 Διαβάστε περισσότερα στο marieclaire.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης