
Η Πάμελα Άντερσον δεν είναι πια η γυναίκα από το Baywatch και αυτό της αρέσει
Η Πάμελα Άντερσον δεν είναι πια η γυναίκα από το Baywatch και αυτό της αρέσει
Για χρόνια αποτελούσε την ενσάρκωση της ιδανικής γυναίκας. Τώρα, με την ερμηνεία-έκπληξη στην ταινία «The Last Showgirl» και την αποκήρυξη των στερεοτύπων ομορφιάς, παίρνει επιτέλους το αφήγημα της ζωής της στα χέρια της και επανασυστήνεται στο κοινό με τους δικούς της όρους.

Αν μιλάμε για είδωλα της ποπ κουλτούρας, η Πάμελα Αντερσον συγκαταλέγεται στα μεγαλύτερα όλων των εποχών, δίπλα στη Μέριλιν Μονρόε, τον Ελβις Πρίσλεϊ και τη Μαντόνα. Τη δεκαετία του ’90 ήταν μάλλον η διασημότερη (και σίγουρα η πιο επιθυμητή) γυναίκα του πλανήτη χάρη στην τηλεοπτική σουπερνόβα «Baywatch», που τη μετέτρεψε εν μία νυκτί σε σύγχρονο pin-up girl, με το εμβληματικό κόκκινο μαγιό και το ασορτί ναυαγοσωστικό σωσίβιο.
Aπό τότε, η 57χρονη ηθοποιός, συγγραφέας και ακτιβίστρια μοιάζει να έζησε εκατό ζωές και, έχοντας περάσει στην άλλη πλευρά της δόξας όχι ακριβώς αλώβητη, αλλά πλήρως συνειδητοποιημένη, μπορεί επιτέλους να αποθεωθεί για κάτι που κάποτε φαινόταν ασύλληπτο: το ταλέντο της. Η Αντερσον πρωταγωνιστεί στη νέα ταινία «The Last Showgirl», σε σκηνοθεσία Τζία Κόπολα (ναι, την εγγονή του Φράνσις), και κάνει ένα comeback από αυτά που το Χόλιγουντ λατρεύει, με ενθουσιώδεις κριτικές για την ερμηνεία της, υψηλού προφίλ υποψηφιότητες (σε Χρυσές Σφαίρες και τα βραβεία της Ενωσης Αμερικανών Ηθοποιών) και εμφανίσεις στα πιο περιζήτητα events.
Κανείς δεν είναι πιο έκπληκτος από την ίδια την Αντερσον, που έχει συνηθίσει ένα διαφορετικό είδος προσοχής. «Για ένα άτομο που είχε τη θέση που είχα εγώ σε αυτή τη βιομηχανία (η σύγκριση με το τώρα) και η διαφορά σε επίπεδο σεβασμού και περιέργειας είναι συγκλονιστική», μας λέει πίσω από τα τεράστια κοκάλινα γυαλιά της σε μια κουβέντα μέσω Zoom, με αφορμή την κυκλοφορία της ταινίας. «Στα μάτια του κόσμου ζούσα σαν μονοδιάστατη φιγούρα για πάρα πολύ καιρό, παρόλο που έκανα παιδιά και αντιμετώπισα προβλήματα και μου συνέβησαν πολλά πράγματα στη ζωή μου».
Αυτά τα λόγια έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα όταν προέρχονται από μια γυναίκα σαν την Πάμελα Αντερσον. Από τη στιγμή που ανακαλύφθηκε στον Καναδά και αργότερα μπήκε στο ραντάρ του Χιου Χέφνερ, που την έφερε στην Καλιφόρνια για το πρώτο από τα 13 της εξώφυλλα στο περιοδικό Playboy το 1989 (πολύ πριν παίξει σε σειρές όπως ο «Μαστροχαλαστής» και το «Baywatch»), ταυτίστηκε με μια έννοια του συμβόλου του σεξ που σήμερα δεν θεωρείται υγιής, αλλά στα 90s και τις αρχές των 00s αποτελούσε αυτονόητο παρελκόμενο της celebrity culture.
Διαβάστε περισσότερα στο marieclaire.gr
Aπό τότε, η 57χρονη ηθοποιός, συγγραφέας και ακτιβίστρια μοιάζει να έζησε εκατό ζωές και, έχοντας περάσει στην άλλη πλευρά της δόξας όχι ακριβώς αλώβητη, αλλά πλήρως συνειδητοποιημένη, μπορεί επιτέλους να αποθεωθεί για κάτι που κάποτε φαινόταν ασύλληπτο: το ταλέντο της. Η Αντερσον πρωταγωνιστεί στη νέα ταινία «The Last Showgirl», σε σκηνοθεσία Τζία Κόπολα (ναι, την εγγονή του Φράνσις), και κάνει ένα comeback από αυτά που το Χόλιγουντ λατρεύει, με ενθουσιώδεις κριτικές για την ερμηνεία της, υψηλού προφίλ υποψηφιότητες (σε Χρυσές Σφαίρες και τα βραβεία της Ενωσης Αμερικανών Ηθοποιών) και εμφανίσεις στα πιο περιζήτητα events.
Κανείς δεν είναι πιο έκπληκτος από την ίδια την Αντερσον, που έχει συνηθίσει ένα διαφορετικό είδος προσοχής. «Για ένα άτομο που είχε τη θέση που είχα εγώ σε αυτή τη βιομηχανία (η σύγκριση με το τώρα) και η διαφορά σε επίπεδο σεβασμού και περιέργειας είναι συγκλονιστική», μας λέει πίσω από τα τεράστια κοκάλινα γυαλιά της σε μια κουβέντα μέσω Zoom, με αφορμή την κυκλοφορία της ταινίας. «Στα μάτια του κόσμου ζούσα σαν μονοδιάστατη φιγούρα για πάρα πολύ καιρό, παρόλο που έκανα παιδιά και αντιμετώπισα προβλήματα και μου συνέβησαν πολλά πράγματα στη ζωή μου».
Αυτά τα λόγια έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα όταν προέρχονται από μια γυναίκα σαν την Πάμελα Αντερσον. Από τη στιγμή που ανακαλύφθηκε στον Καναδά και αργότερα μπήκε στο ραντάρ του Χιου Χέφνερ, που την έφερε στην Καλιφόρνια για το πρώτο από τα 13 της εξώφυλλα στο περιοδικό Playboy το 1989 (πολύ πριν παίξει σε σειρές όπως ο «Μαστροχαλαστής» και το «Baywatch»), ταυτίστηκε με μια έννοια του συμβόλου του σεξ που σήμερα δεν θεωρείται υγιής, αλλά στα 90s και τις αρχές των 00s αποτελούσε αυτονόητο παρελκόμενο της celebrity culture.
Διαβάστε περισσότερα στο marieclaire.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα