Ποιο το νόημα ενός περιοδικού μόδας σήμερα;

Γιατί τώρα περισσότερο από ποτέ έχουμε ανάγκη τo όχημα των ονείρων

«Ποιο το νόημα ενός περιοδικού μόδας σήμερα;». Είχα αρκετές απαντήσεις πρόχειρες, αλλά το ερώτημα, διατυπωμένο ως τίτλος ρεπορτάζ των New York Times, με έκανε να πάρω το θέμα προσωπικά, να το διαβάσω ως το τέλος. Η Λιζ Πέιτον και η Τζέσικα Τέστα διατύπωναν εκεί το -εύλογο- παράδοξο: «Τα λαμπερά περιοδικά πουλάνε όνειρο. Τώρα πρέπει να λογαριαστούν με την πραγματικότητα. Είναι περίπλοκο». Για μένα βέβαια ήταν μάλλον πιο περίπλοκο να βάψω για πρώτη φορά τα μαλλιά μου μόνη μου και να βρω τη σωστή κλίση του κινητού για συνέντευξη live στο Instagram, διότι το υπαρξιακό ερώτημα για τη δουλειά που κάνω, στην παρούσα φάση τουλάχιστον, δεν είχε ποτέ πιο ξεκάθαρη απάντηση: γιατί ποτέ στα 20 χρόνα της καριέρας μου δεν θυμάμαι να δημιουργούμε γυναικεία media με μεγαλύτερο ενθουσιασμό και εγρήγορση απ’ ό,τι τώρα, που τα γεγονόταν -και μαζί οι ανάγκες των αναγνωστών μας- δεν αλλάζουν κάθε μέρα αλλα κάθε ώρα, κάθε λεπτό.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr