F1: Άσκησε έφεση η McLaren!
- Έντονες οι αντιδράσεις του Τύπου
- «Ο αλυτάρχης μας επιβεβαίωσε ότι ήταν ΟΚ» αποκαλύπτει η McLaren
- Η υπερασπιστική γραμμή της McLaren: «Δεν απέκτησε πλεονέκτημα ο Χάμιλτον»
Η απόφαση των τριών αγωνοδικών, Νίκολας Ντεσό, Σουρίντερ Τάτι, Υβ Μπακουέλιαν να αφαιρέσουν από το Χάμιλτον τη νίκη επιβάλλοντάς του ποινή 25 sec έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων. Σύσσωμος ο Βρετανικό Τύπος επιτίθεται εναντίον της απόφασης, της FIA και των αγωνοδικών κάνοντας λόγο για συνομω
- Έντονες οι αντιδράσεις του Τύπου
- «Ο αλυτάρχης μας επιβεβαίωσε ότι ήταν ΟΚ» αποκαλύπτει η McLaren
- Η υπερασπιστική γραμμή της McLaren: «Δεν απέκτησε πλεονέκτημα ο Χάμιλτον»
Η απόφαση των τριών αγωνοδικών, Νίκολας Ντεσό, Σουρίντερ Τάτι, Υβ Μπακουέλιαν να αφαιρέσουν από το Χάμιλτον τη νίκη επιβάλλοντάς του ποινή 25 sec έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων. Σύσσωμος ο Βρετανικό Τύπος επιτίθεται εναντίον της απόφασης, της FIA και των αγωνοδικών κάνοντας λόγο για συνομωσία, διαστροφή, ντροπή και άλλα θεάρεστα. Τη φωνή του με όσους θεωρούν άδικη την απόφαση ένωσε και ο παλιός πρωταθλητής Νίκι Λάουντα που πιστεύει ότι δεν υπήρχε τίποτα αντικανονικό στην προσπάθεια του Χάμιλτον. Αντίθετη είναι η γνώμη του Γιάρνο Τρούλι: «Πιστεύω ότι ο Χάμιλτον απέκτησε πλεονέκτημα παρακάμπτοντας το σικέιν. Εάν είχε μείνει στην πίστα δεν θα είχε την ταχύτητα να περάσει τη Ferrari. Εάν κάποιος στη Μόντσα κόψει ευθεία το πρώτο σικέιν και κολλήσει πίσω από το προπορευόμενο μονοθέσιο μπορεί να περάσει στη Roggia. Όταν προσπαθείς να περάσεις από την εξωτερική παίρνεις ρίσκο γιατί αυτός που έχει την εσωτερική έχει δικαίωμα να στρίψει. Εάν δεν υπάρχει αρκετός χώρος πρέπει να αφήσεις γκάζι. Εάν εκεί υπήρχε τοίχος θα δοκίμαζε να περάσει έτσι ο Λιούις; Εάν υπήρχε αμμοπαγίδα δε θα μπορούσε να ακολουθήσει μετά τη Ferrari και να επιτεθεί με λερωμένα τα ελαστικά από τα χαλίκια».
Από την πλευρά των αγωνοδικών ο Σουρίντερ Τάτι, εκπρόσωπος της Κένυα δήλωσε: «Δεν υπάρχει συνομωσία εναντίον κανενός, συμπεριλαμβανομένης της McLaren. Εφαρμόσαμε τον κανονισμό. Ο Χάμιλτον έκοψε δρόμο εκτός πίστας. Μπορούσαμε να του επιβάλλουμε ποινή 10 θέσεων στον επόμενο αγώνα ή 25 sec. Επιλέξαμε το δεύτερο. Ξέρω ότι αυτή τη στιγμή δεν είμαι ιδιαίτερα δημοφιλής στη Βρετανία αλλά έκανα τη δουλειά μου σωστά».
Από την πλευρά της η McLaren αποκάλυψε ότι δυο φορές μετά το προσπέρασμα στη La Source ρώτησαν στο Race Control εάν υπήρχε πρόβλημα με την ενέργεια του Χάμιλτον: «Μας είπαν ότι ήταν ΟΚ και τις δυο φορές» αποκάλυψε ο Ουίτμαρς «εάν μας έλεγαν ότι δεν ήταν ΟΚ θα λέγαμε στο Χάμιλτον να αφήσει το Ράικονεν να προσπεράσει εκ νέου» κατέληξε ο Βρετανός.
Μένει να οριστεί από τη FIA η μέρα εκδίκασης της έφεσης της McLaren.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr