IKEA: Ανάκληση προϊόντων

Πρόγραμμα ανάκλησης προς επισκευή για τα στόρια IRIS ή ALVINE με σφραγίδα ημερομηνίας 0823 (έτος, εβδομάδα) ή προηγούμενη (ημερομηνία) εκτελεί η εταιρεία ΙΚΕΑ, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου της γενικής Γραμματείας Καταναλωτή. Η ανάκληση για την Ελλάδα αφορά 63.403 τεμ. στόρια IRIS και 2.547 τεμ. στόρια ALVINE.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα στόρια IRIS και ALVINE δεν συμμορφώνονται πλήρως με ένα εθελοντικό πρότυπο ασφαλείας που ισχύει στις Ηνωμένες Πολιτείες για τα σ

Πρόγραμμα ανάκλησης προς επισκευή για τα στόρια IRIS ή ALVINE με σφραγίδα ημερομηνίας 0823 (έτος, εβδομάδα) ή προηγούμενη (ημερομηνία) εκτελεί η εταιρεία ΙΚΕΑ, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου της γενικής Γραμματείας Καταναλωτή. Η ανάκληση για την Ελλάδα αφορά 63.403 τεμ. στόρια IRIS και 2.547 τεμ. στόρια ALVINE.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα στόρια IRIS και ALVINE δεν συμμορφώνονται πλήρως με ένα εθελοντικό πρότυπο ασφαλείας που ισχύει στις Ηνωμένες Πολιτείες για τα συγκεκριμένα είδη προϊόντων. Το πρότυπο αυτό απαιτεί τα σχοινιά που ρυθμίζουν τα στόρια να έχουν τοποθετημένα «στοπ ασφαλείας» έτσι ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος εμπλοκής σε θηλιά των σχοινιών.

Η ΓΓΚ συνιστά σε όλους τους καταναλωτές που έχουν αγοράσει στόρια IRIS ή ALVINE με σφραγίδα ημερομηνίας 0823 (έτος, εβδομάδα) ή προηγούμενη (ημερομηνία) να επικοινωνήσουν με τη γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλ. 801 11 22 722 ή με το Τμήμα Αλλαγών και Επιστροφών του καταστήματος προκειμένου να λάβουν ταχυδρομικώς ένα σετ επισκευής, χωρίς επιβάρυνση.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr