Είναι πολλά τα άλογα στα Leon Cupra & Ibiza FR

  • Πρώτη επίσημη εμφάνιση για τα δύο ισπανικά μοντέλα στην έκθεση της Βαρκελώνης
  • O μικρός αδερφός του Ibiza Cupra εξοπλίζεται με κινητήρα 1.4 TSI και με διπλή υπερτροφοδότηση η ισχύς φτάνει τους 150 PS
  • Το Leon Cupra ανανεώθηκε διακριτικά, εξακολουθεί να εξοπλίζεται με τον δίλιτρο TSI που αποδίδει 240 PS και παραμένει το πιο καυτό Seat

Λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή; Έτσι και η Seat είναι αδύνατο να λείψει από την έκθεση αυτοκινήτου της Βαρκελώνης όπου θα παρουσ

  • Πρώτη επίσημη εμφάνιση για τα δύο ισπανικά μοντέλα στην έκθεση της Βαρκελώνης
  • O μικρός αδερφός του Ibiza Cupra εξοπλίζεται με κινητήρα 1.4 TSI και με διπλή υπερτροφοδότηση η ισχύς φτάνει τους 150 PS
  • Το Leon Cupra ανανεώθηκε διακριτικά, εξακολουθεί να εξοπλίζεται με τον δίλιτρο TSI που αποδίδει 240 PS και παραμένει το πιο καυτό Seat

Λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή; Έτσι και η Seat είναι αδύνατο να λείψει από την έκθεση αυτοκινήτου της Βαρκελώνης όπου θα παρουσιάσει το ολοκαίνουργιο Ibiza FR και το ανανεωμένο Leon Cupra. Ξεκινώντας από το Ibiza υπενθυμίζουμε πως στο Παρίσι είχε παρουσιαστεί η έκδοση Cupra και τώρα επί ισπανικού εδάφους θα κάνει τη πρεμιέρα της η έκδοση FR που εξοπλίζεται με κινητήρα TSI χωρητικότητας 1,4 lt. Με αρωγό την διπλή υπερτροφοδότηση (υπερτροφοδότης καυσαερίων και μηχανικός υπερσυμπιεστής) η ισχύς φτάνει τους 150 PS και συνδυάζεται με κιβώτιο DSG επτά σχέσεων.

Φυσικά, το αμάξωμα στολίζεται με δυναμικά στοιχεία ώστε το FR να ξεχωρίζει από τα απλά Ibiza και να προσπαθεί να μοιάσει στο ισχυρότερο Cupra. Για αυτό και υπάρχουν μεγαλύτεροι προφυλακτήρες, αυξημένη εισαγωγή του αέρα εμπρός, μάσκα που την περιβάλλει χρώμιο, 17άρες ζάντες και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο επανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων, τα διακριτικά FR και η διαφορετική λαβή του DSG. Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τέσσερις αερόσακους, σύστημα ESP, σπορ ανάρτηση και σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών.

Με αφορμή το πρόσφατο facelift από το οποίο πέρασε όλη η σειρά Leon, το Cupra επανέρχεται στο προσκήνιο με μικρές αισθητικές αλλαγές όπως τα «μαυρισμένα» φωτιστικά σώματα, οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες (με τα λογότυπα CUPRA) και η «γυαλισμένη» οβάλ εξάτμιση ενώ στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες και το κοφτό τιμόνι (όπως και στο Ibiza FR).

Παρά το διακριτικό facelift, το Leon Cupra παραμένει το πιο καυτό σήμα στην γκάμα της Seat και εξακολουθεί να εξοπλίζεται με τον δίλιτρο TSI που αποδίδει 240 PS και επιταχύνει σε μόλις 6,4 sec το αμάξωμα από στάση μέχρι τα 100 km/h. Οι πωλήσεις του Leon Cupra στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να ξεκινήσουν το καλοκαίρι ενώ του Ibiza FR το φθινόπωρο.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr