F1 - Ισπανία: Νίκη Μπάτον, 4η σε 5 αγώνες
- Ο Ρος Μπρον με μαεστρία ρύθμισε το αποτέλεσμα
- Τραγελαφική η εικόνα της Ferrari
- Απογοήτευσαν Toyota, McLaren, ΒΜW
- Video με την εκκίνηση
Το Ισπανικό GP προβλέπονταν βαρετό, λόγω της χάραξης της πίστας. Πράγματι έτσι εξελίχθηκε, απλά ορισμένα σημεία του χρήζουν ιδιαίτερης αναφοράς.
Στην εκκίνηση ο Μπαρικέλο(3ος) πέρασε στα ίσα το Μπάτον (1ος) και έστριψε πρώτος. Πίσω από τις δυο Brawn έστριψε ο Μάσα(4ος) που πέρασε το Φέτελ (2ος) χωρίς να χρησιμο
- Ο Ρος Μπρον με μαεστρία ρύθμισε το αποτέλεσμα
- Τραγελαφική η εικόνα της Ferrari
- Απογοήτευσαν Toyota, McLaren, ΒΜW
- Video με την εκκίνηση
Το Ισπανικό GP προβλέπονταν βαρετό, λόγω της χάραξης της πίστας. Πράγματι έτσι εξελίχθηκε, απλά ορισμένα σημεία του χρήζουν ιδιαίτερης αναφοράς.
Στην εκκίνηση ο Μπαρικέλο(3ος) πέρασε στα ίσα το Μπάτον (1ος) και έστριψε πρώτος. Πίσω από τις δυο Brawn έστριψε ο Μάσα(4ος) που πέρασε το Φέτελ (2ος) χωρίς να χρησιμοποιήσει το KERS.
Στην προσπάθεια να αποφύγουν τους Τρούλι, Σούτιλ οι Μποεμί – Μπουρντέ χτύπησαν μεταξύ τους
Ο Τρούλι σπρώχτηκε εκτός πίστας από το Ρόσμπεργκ, επανερχόμενος χτύπησε με το Σούτιλ και οι δυο Toro Rosso στην προσπάθεια να τους αποφύγουν έπεσαν η μια πάνω στην άλλη. Ο αγώνας συνεχίστηκε για κάποιους γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας μέχρι να καθαριστεί η πίστα από τα συντρίμμια στο πρώτο σικέιν.
Όταν ανέκτησε τον κανονικό του ρυθμό, ο Μπαρικέλο άρχισε να φτιάχνει μια διαφορά από το Μπάτον και έχοντας περισσότερα καύσιμα από τον teammate του φαινόταν να έχει τον πρώτο λόγο στον αγώνα. Όμως ο Ρος Μπρον είχε άλλη άποψη, άλλαξε στρατηγική στο Βραζιλιάνο υποχρεώνοντάς τον σε ένα πιτ στοπ παραπάνω. Αυτή η επιλογή περιόρισε τις δυνατότητές του στη 2η θέση. Κινδύνεψε δε να χάσει και αυτή από το Μαρκ Γουέμπερ που επωφελήθηκε από την ανούσια μάχη των Μάσα – Φέτελ και βρέθηκε μπροστά τους.
Δεν είχε λογική εξήγηση η στρατηγική που επέλεξαν για το Μπαρικέλο
Ότι δεν κατάφερε ο Φέτελ στην πίστα το κατάφεραν οι μηχανικοί της Ferrari. Υπολογίζοντας λάθος το φορτίου καυσίμου που έβαλαν στο Μάσα στο 2ο ανεφοδιασμό, υποχρέωσαν το Βραζιλιάνο να κόψει ρυθμό και να αφήσει το Γερμανό που κρατούσε πίσω του στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Σα να μην έφτανε αυτό ο Μάσα έχασε και την 5η θέση από τον Αλόνσο που τον πρόλαβε στον τελευταίο γύρο.
Η άλλη Ferrari του Ράικονεν είχε μείνει νωρίτερα από πρόβλημα στο υδραυλικό κύκλωμα που ελέγχει το γκάζι.
Από κιβώτιο έμεινε και ο συμπατριώτης του Ράικονεν, Έκι Κοβαλάινεν. Η άλλη McLaren στα χέρια του Χάμιλτον τερμάτισε εκτός βαθμών αφού πρώτα έφαγε γύρο από το νικητή, Τζένσον Μπάτον.
McLaren, BMW και Toyota απογοήτευσαν με την απόδοσή τους τη στιγμή που στη Ferrari έχουν την δυναμική αλλά όχι την ψυχραιμία και το καθαρό μυαλό.
Ξεσήκωσε τους Αστούριας η κόντρα Αλόνσο – Χάμιλτον
Μετά το τέλος του αγώνα ο Μπάτον τόνισε: «Είναι ένα όνειρο που εκπληρώνεται καταφέρνουμε να κερδίσουμε και στα εύκολα και στα δύσκολα. Νιώθω στην κορυφή του κόσμου αυτή τη στιγμή. Η ομάδα έκανε θαυμάσια δουλειά, ανακτήσαμε το πλεονέκτημα που είχαμε στην αρχή του πρωταθλήματος».
Ο Μάσα κράτησε πίσω του παλικαρίσια το Φέτελ, μέχρι
….τη στιγμή που αναγκάστηκε να κόψει για να μην μείνει από καύσιμο!
Ο Μπάτον αποκάλυψε ότι το αρχικό σχέδιο προέβλεπε τρεις ανεφοδιασμούς και για τον ίδιο όμως στην πορεία του αγώνα αποφάσισαν να περιοριστούν στα δυο.
Επόμενος αγώνας σε 15 μέρες το GP του Μονακό(24/5).
Η ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ:
Pos | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
1 | 66 | 1:37:19.202 | 1 | 10 | ||
2 | 66 | +13.0 secs | 3 | 8 | ||
3 | 66 | +13.9 secs | 5 | 6 | ||
4 | 66 | +18.9 secs | 2 | 5 | ||
5 | 66 | +43.1 secs | 8 | 4 | ||
6 | 66 | +50.8 secs | 4 | 3 | ||
7 | 66 | +52.3 secs | 13 | 2 | ||
8 | 66 | +65.2 secs | 9 | 1 | ||
9 | 65 | +1 Lap | 14 | |||
10 | 65 | +1 Lap | 6 | |||
11 | 65 | +1 Lap | 10 | |||
12 | 65 | +1 Lap | 12 | |||
13 | 65 | +1 Lap | 11 | |||
14 | 65 | +1 Lap | 20 | |||
Ret | 17 | Hydraulics | 16 | |||
Ret | 7 | Gearbox | 18 | |||
Ret | 0 | Accident | 7 | |||
Ret | 0 | Accident | 15 | |||
Ret | 0 | Accident | 17 | |||
Ret | 0 | Accident | 19 |
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:
ΟΔΗΓΩΝ
01 | Jenson Button | 41 |
02 | Rubens Barrichello | 27 |
03 | Sebastian Vettel | 23 |
04 | Mark Webber | 15.5 |
05 | Jarno Trulli | 14.5 |
06 | Timo Glock | 12 |
07 | Lewis Hamilton | 9 |
08 | Fernando Alonso | 9 |
09 | Nick Heidfeld | 6 |
10 | Nico Rosberg | 4.5 |
ΟΜΑΔΩΝ
01 | Brawn-Mercedes | 68 |
02 | RBR-Renault | 38.5 |
03 | Toyota | 26.5 |
04 | McLaren-Mercedes | 13 |
05 | Renault | 9 |
06 | BMW Sauber | 6 |
07 | Ferrari | 6 |
08 | Williams-Toyota | 4.5 |
09 | STR-Ferrari | 4 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr