Θυμήθηκε… τις μεταρρυθμίσεις ο κ. Καραμανλής
Τις μεταρρυθμίσεις θυμήθηκε δεκατρείς ημέρες πριν από τις ευρωεκλογές ο πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής ο οποίος εναλλάσσει το κοστούμι του «κομματάρχη» που επιδιώκει την όξυνση και την πολιτική πόλωση με εκείνο του συναινετικού και υπεύθυνου πρωθυπουργού.
Μιλώντας στην διυπουργική για την οικονομία την Τρίτη το πρωί ο κ. Καραμανλής επανέφερε το σύνθημα για «νέο κύμα μεταρρυθμίσεων». Μάλιστα μετά από πέντε χρόνια που είναι στην
Τις μεταρρυθμίσεις θυμήθηκε δεκατρείς ημέρες πριν από τις ευρωεκλογές ο πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής ο οποίος εναλλάσσει το κοστούμι του «κομματάρχη» που επιδιώκει την όξυνση και την πολιτική πόλωση με εκείνο του συναινετικού και υπεύθυνου πρωθυπουργού.
Μιλώντας στην διυπουργική για την οικονομία την Τρίτη το πρωί ο κ. Καραμανλής επανέφερε το σύνθημα για «νέο κύμα μεταρρυθμίσεων». Μάλιστα μετά από πέντε χρόνια που είναι στην εξουσία θυμήθηκε τον μεγάλο κρατικό τομέα και έβαλε τον κ. Γιάννη Παπαθανασίου να προαναγγείλει κατάργηση ή συγχώνευση 255 διευθύνσεων και δημοσίων υπηρεσιών. Παράλληλα ο κ. Καραμανλής θυμήθηκε την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής που επί των ημερών της κυβέρνησής του έχει προσλάβει πρωτοφανείς διαστάσεις αφού όπως είχε πει και ο πρώην υπουργός Οικονομίας «τα έσοδα έπιασαν πάτο». Φυσικά πρόκειται για προεκλογικές υποσχέσεις αφού ακόμη κι αν καταργήσει τις διευθύνσεις δεν θα μειωθεί το λειτουργικό κόστος παρά τα λεγόμενα του κ. Παπαθανασίου. Στη μακρά προεκλογική περίοδο μέχρι τις εθνικές εκλογές που εισερχόμαστε δύσκολα θα δυσαρεστήσει η κυβέρνηση τα κομματικά στελέχη που έχουν τοποθετηθεί στις διευθύνσεις που συγχωνεύονται. Απλά θα αλλάξουν οι ταμπέλες στις πόρτες και θα τοποθετηθούν σε άλλα συμβούλια.
Παράλληλα άρχισε να τρέχει το δεύτερο μέρος της επιθετικής διαφήμισης που ετοίμασε η Spot Thomson σε συνεργασία με τον πολιτικό σύμβουλο του πρωθυπουργού κ. Γιάννη Λούλη. Στα σποτάκια υπάρχουν πάλι οι πράσσινοι παπαγάλοι οι οποίοι αυτή τη φορά πάνε να πούνε τα δικά τους αλλά «χάνουν τη μιλιά τους μπροστά στο… τεράστιο έργο της γαλάζιας διακυβέρνησης».
Λιγότερο από δύο εβδομάδες πριν τις ευρωεκλογές το κυβερνητικό επιτελείο δύσκολα μπορεί να κρύψει την αμηχανία του. Το πρώτο σκέλος της προεκλογικής εκστρατείας που βασίστηκε στην πόλωση δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα αφού η συσπείρωση των ψηφοφόρων του κυβερνώντος κόμματος δεν αυξήθηκε. Το πρόβλημα στην κομματική βάση φάνηκε περισσότερο στις συγκεντρώσεις που πραγματοποίησε ο κ. Καραμανλής στις οποίες υπήρξε απροθυμία των οπαδών και να προσφέρουν «πάθος και πλάνα για τις τηλεοράσεις». Γι αυτό άλλωστε περισσεύουν οι υπουργοί και οι βουλευτές που λένε ότι με εξαίρεση την αμφίβολης αποτελεσματικότητας γκρίζα διαφήμιση η όλη προεκλογική προσπάθεια μόνο επιτυχημένη δεν μπορεί να κριθεί. Ευθύνες επιρρίπτουν στον κ. Λευτέρη Ζαγορίτη ενώ υπάρχει γκρίνια και μεταξύ των στελεχών του επιτελείου.
Πάντως η κυβέρνηση μπαίνει στην τελευταία φάση της προεκλογικής της προσπάθειας που προβάλλει ακόμη περισσότερο τον κ. Καραμανλή. Η τελική φάση της διαφήμισης θα έχει σαν κεντρικό πρόσωπο τον πρωθυπουργό ενώ από σήμερα ο κ. Καραμανλής αρχίζει και τις παρουσίες σε μέσα ενημέρωσης. Η προβολή είναι τόσο έντονη που δημιουργεί ερωτηματικά για το αν αξιοποιεί τον κ. Καραμανλή ή αν έχει στόχο να στηρίξει τον αρχηγό πριν από την δύσκολη επόμενη ημέρα της ήττας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr