Αναβιώνει σε ηλεκτρική έκδοση το αυτοκίνητο Τράμπαντ

Το μοντέλο Τράμπαντ nT, ή «νέο Τράμπι», κληρονόμος του αυτοκινήτου που ανατολικογερμανοί αποκαλούσαν με συμπάθεια ‘Τράμπι’, θα παρουσιασθεί στις 17 Σεπτεμβρίου εν χορδαίς και τυμπάνοις από τους κατασκευαστές του, την εταιρεία IndiKar, σε συνεργασία με την βαυαρική εταιρεία κατασκευής μικρών αυτοκινήτων Herpa.

Καταγέλαστο, άλλοτε, για το συνθετικό αμάξωμά του, για τους καπνούς που άφηνε από την εξάτμισή του και την ανώτερη ταχύτητα των 120 χλμ/ώρα που μόλις και μετά βίας μπορ

Το μοντέλο Τράμπαντ nT, ή «νέο Τράμπι», κληρονόμος του αυτοκινήτου που ανατολικογερμανοί αποκαλούσαν με συμπάθεια ‘Τράμπι’, θα παρουσιασθεί στις 17 Σεπτεμβρίου εν χορδαίς και τυμπάνοις από τους κατασκευαστές του, την εταιρεία IndiKar, σε συνεργασία με την βαυαρική εταιρεία κατασκευής μικρών αυτοκινήτων Herpa.

Καταγέλαστο, άλλοτε, για το συνθετικό αμάξωμά του, για τους καπνούς που άφηνε από την εξάτμισή του και την ανώτερη ταχύτητα των 120 χλμ/ώρα που μόλις και μετά βίας μπορούσε ν’ αναπτύξει, το ‘Τράμπι’ αποτελούσε σχεδόν τη μόνη πιθανότητα των Ανατολικογερμανών να αποκτήσουν αυτοκίνητο-και μάλιστα να χρειάζεται να περιμένουν από δέκα έως δεκαπέντε χρόνια στη λίστα αναμονής.

Διατηρώντας την τετραγωνισμένη μορφή του προγόνου του, το «νέο Τράμπι» θα είναι στην καινούργια του παραλλαγή πιο οικολογικό: «θα είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με ηλιακούς συσσωρευτές στην οροφή και θα είναι σχεδιασμένο για κίνηση στην πόλη και για μικρά ταξίδια», τονίζει ο ιδιοκτήτης της IndiKar Ρόναλντ Γκερσέφσκι, στον τύπο της Σαξωνίας, όπου εδρεύει η εταιρεία του και όπου πρωτοδημιουργήθηκε το 1957 το πρώτο Τράμπαντ.

«Στο εσωτερικό θα έχει συνδέσεις για σύστημα πλοήγησης, κινητό τηλέφωνο και iPod. Δεν πρόκειται να είναι ένα μοντέλο ‘ρετρό’, δεν θέλουμε να υποκύψουμε στην Ostalgia (όπως ονομάζεται η νοσταλγία για την πρώην Ανατολική Γερμανία), τονίζει ο ίδιος. Το νέο Τράμπι έχει σχεδιασθεί για να αποτελέσει μία «πράσινη και ζωηρή καινοτομία» μα μία αυτονομία 250 χλμ/ώρα.

Εντούτοις, η εμπορική του κυκλοφορία παραμένει ακόμη στην σφαίρα της υπόθεσης. Η IndiKar και η Herpa ευελπιστούν να το καταφέρουν έως το 2012, όμως ακόμη δεν έχουν εμφανισθεί επενδυτές για να χρηματοδοτήσουν το πρόγραμμα. Το στοίχημά τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου είναι να βρουν τα απαραίτητα κονδύλια για να ξεκινήσει η παραγωγή σε σειρά της πρότασής τους.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr