Στροφή στην τηλεόραση λόγω οικονομικής κρίσης
Εν μέσω οικονομικής κρίσης και με τα χρήματα πλέον να μην περισσεύουν, φαίνεται πως όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στην τηλεόραση για να περάσουν τον ελεύθερό τους χρόνο.
Σύμφωνα με έρευνα που δόθηκε την Τρίτη, στη δημοσιότητα στις ΗΠΑ, περισσότερο από το ένα τρίτο των αμερικανών κατέταξαν την παρακολούθηση τηλεόρασης, ως την αγαπημένη τους δραστηριότητα σε ό,τι αφορά στα μέσα, ενώ το 2008 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 26%.
Οι περισσότεροι από τους ερω
Εν μέσω οικονομικής κρίσης και με τα χρήματα πλέον να μην περισσεύουν, φαίνεται πως όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στην τηλεόραση για να περάσουν τον ελεύθερό τους χρόνο.
Σύμφωνα με έρευνα που δόθηκε την Τρίτη, στη δημοσιότητα στις ΗΠΑ, περισσότερο από το ένα τρίτο των αμερικανών κατέταξαν την παρακολούθηση τηλεόρασης, ως την αγαπημένη τους δραστηριότητα σε ό,τι αφορά στα μέσα, ενώ το 2008 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 26%.
Οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες, ηλικίας από 14 έως 75 ετών, είπαν μάλιστα ότι οι δύσκολοι καιροί έχουν περικόψει τις αγορές εισιτηρίων για κινηματογράφο, συναυλίες και αθλητικά γεγονότα καθώς και την αγορά DVD και βιντεοπαιχνιδιών
«Η τηλεόραση ωφελήθηκε πολύ από την ύφεση», δήλωσε ο διευθυντής γνώσης και καινοτομίας της Deloite, Εντ Μόραν, ο οποίος προσέθεσε ότι τα «στοιχεία δεν υποστηρίζουν το θάνατο της τηλεόρασης και η διαφήμιση στην τηλεόραση εξακολουθεί να είναι πιο αποδοτική από τις διαφημίσεις στο διαδίκτυο».
Ο Μοράν απέδωσε την αναγέννηση της τηλεόρασης στο πάθος που αναπτύσσουν οι τηλεθεατές για τις αγαπημένες τους εκπομπές λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «υπάρχει περισσότερο πάθος στην χρήση των DVD για να παρακολουθούν αυτό που θέλουν να παρακολουθήσουν, γεγονός που τροφοδοτεί διαφημίσεις με καλύτερα στοχευόμενο ακροατήριο που γίνονται όλο και πιο αποτελεσματικές.
Ωστόσο, ενώ το 83% των καταναλωτών κατέταξαν την τηλεόραση ανάμεσα στα τρία κορυφαία μέσα ενημέρωσης που επηρεάζουν τις αποφάσεις τους για αγορές, περισσότεροι από τους μισούς αμερικανούς καταναλωτές δήλωσαν ότι οι εκθέσεις για τα προϊόντα που διαβάζουν στο διαδίκτυο επηρεάζουν τις αποφάσεις.
Μάλιστα, μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων είπαν ότι θα ήθελαν μία διαδικτυακή υπηρεσία που να συνιστά προϊόντα με βάση τις προτιμήσεις άλλων ανθρώπων.
Σύμφωνα με την έρευνα, την ίδια στιγμή, οι καταναλωτές μέσω διαδικτύου δείχνουν κάθετη πτωτική τάση στο να επιλέξουν να δουν διαφήμιση στο ιντερνέτ, ακόμη και εάν θέλουν περισσότερη πληροφόρηση για ένα προϊόν.
«Γίνεται όλο και πιο σαφές ότι το πρότυπο της διαφήμισης στο ιντερνέτ είναι λιγότερο αποτελεσματικό από το να δουλεύεις με ανθρώπους γύρω από τους καταναλωτές για να επηρεάζουν την αγοραστική τους συμπεριφορά»,δήλωσε ο Μόραν , ο οποίος μάλιστα τόνισε ότι υπάρχουν στοιχεία σχετικά με το πόσο σημαντικές είναι οι συστάσεις αγορών στο διαδίκτυο εκφράζοντας την άποψη ότι «πολλοί έμποροι της λιανικής έχουν χάσει το πλοίο».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr