Και στην Κρήτη η κόντρα των ακτοπλόων

Θερμό θα είναι το καλοκαίρι για την ελληνική ακτοπλοΐα. Το σύνθημα έδωσε ο γνωστός ακτοπλόος καπετάν Γεράσιμος Αγούδημος της «G.A. Ferries», ο οποίος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο είτε ο ίδιος είτε κάποιος άλλος να κατεβεί στην Κρήτη, σφήνα στην ΑΝΕΚ, στα Χανιά και στο Ρέθυμνο.

Στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη προσήλθε ο ίδιος, αφού προηγουμένως είχε διαρρεύσει ότι πήγαινε να τους μιλήσει… κινέζικα.

Φαίνεται

Θερμό θα είναι το καλοκαίρι για την ελληνική ακτοπλοΐα. Το σύνθημα έδωσε ο γνωστός ακτοπλόος καπετάν Γεράσιμος Αγούδημος της «G.A. Ferries», ο οποίος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο είτε ο ίδιος είτε κάποιος άλλος να κατεβεί στην Κρήτη, σφήνα στην ΑΝΕΚ, στα Χανιά και στο Ρέθυμνο.

Στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη προσήλθε ο ίδιος, αφού προηγουμένως είχε διαρρεύσει ότι πήγαινε να τους μιλήσει… κινέζικα.

Φαίνεται ότι η απόφαση της ΑΝΕΚ να ξεφύγει από τα όρια της Κρήτης και να δρομολογήσει πλοίο στην Παροναξία, και πιο συγκεκριμένα το ε/γ-ο/γ «Πρέβελης» στη γραμμή Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ιος - Σαντορίνη, έχει προκαλέσει καραμπόλες και αντιδράσεις από τους ανταγωνιστές της.

Ο καπετάν Μάκης Αγούδημος αρχικά ανακοίνωσε στη συνεδρίαση του ΣΑΣ ότι αποσύρει την αίτηση για τη δρομολόγηση του ε/γ-ο/γ «Μαρίνα» στη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Ικαρία - Σάμος.

Από τις κουβέντες του άφησε να εννοηθεί ότι σκοπεύει να το δρομολογήσει σε άλλη γραμμή και μάλιστα στην Κρήτη: «Δεν θα είστε μόνοι σας στα Χανιά και στο Ρέθυμνο», είπε ο Κεφαλλονίτης εφοπλιστής απευθυνόμενος στους εκπροσώπους της ΑΝΕΚ που συμμετείχαν στο ΣΑΣ, για να συμπληρώσει: «Μπορεί να έρθει και κάποιος άλλος». 

Τα μονοπώλια
Ο καπετάν Μάκης Αγούδημος ξιφούλκησε και εναντίον των μονοπωλιακών καταστάσεων λέγοντας: «Δεν θα περάσουν τα μονοπώλια που προσπαθούν να περάσουν κάποιοι τώρα». Προηγουμένως είχε κάνει αναδρομή στην εποχή που πήγε να γίνει προσπάθεια για δημιουργία μονοπωλιακών καταστάσεων. Οπως τόνισε, κλήθηκε να πουλήσει τα πλοία του στον φίλο του, τον αείμνηστο Παντελή Σφηνιά: «Τότε το έκανε, με τους δικούς μου όμως όρους. Και γι’ αυτό είμαι ακόμα εδώ».   

Οι Κυκλάδες
Η ΑΝΕΚ, με το ε/γ-ο/γ «Πρέβελης» εντείνει τον ανταγωνισμό στην περιοχή των ανατολικών Κυκλάδων, όπου δραστηριοποιείται η «Blue Star Ferries» με τρία σύγχρονα πλοία: τα «Blue Star Ιthaki», «Paros» και «Naxos».

Το «Πρέβελης» θα κάνει μέχρι τον Ιούνιο τρεις φορές την εβδομάδα το δρομολόγιο Πειραιάς-Πάρος - Νάξος - Ιος - Σαντορίνη και από τον Ιούνιο μέχρι τον Σεπτέμβριο τα δρομολόγια να διπλασιαστούν και να γίνουν έξι.

Επίσης, στις ανατολικές Κυκλάδες δραστηριοποιείται παραδοσιακά η «Hellenic Seaways», που τώρα έχει τα ταχύπλοα «Highspeed 2» και «3» εναλλάξ και το «Highspeed 5».

Από τον Πειραιά θα αποπλέει και το «Αίολος  Κεντέρης Ι» της ΝΕΛ, που ξεκινάει δρομολόγια τη Μεγάλη Εβδομάδα. Η ΝΕΛ θα έχει και το «Παναγιά Θαλασσινή», το οποίο θα αποπλέει από τον Πειραιά αντί από το Λαύριο όπως γινόταν πέρσι.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr