Η πασχαλινή «μάχη» της Μυκόνου για τους τζίρους των 200.000 ευρώ τη μέρα!

«Σφαγή» στις παραλίες της Μυκόνου εν όψει του Πάσχα, που φέτος σηματοδοτεί και την έναρξη της φετινής σεζόν. Οχι, μη φανταστείτε πως ετοιμάζονται να… σφάξουν και να σουβλίσουν τον οβελία στις κοσμικές παραλίες του νησιού. Αλλωστε κάτι τέτοιο δεν περιέχεται σε καμία παράγραφο του άτυπου σαβουάρ βιβρ του «καλού Μυκονιάτη». Ο λόγος για τον σκληρό ανταγωνισμό ανάμεσα στα πρόσωπα που κινούν τα νήματα της μεσημεριανής διασκέδασης στο Νησί των Ανέμων. Με τη νυχτερινή διασκέδαση να βρίσκεται σε

«Σφαγή» στις παραλίες της Μυκόνου εν όψει του Πάσχα, που φέτος σηματοδοτεί και την έναρξη της φετινής σεζόν. Οχι, μη φανταστείτε πως ετοιμάζονται να… σφάξουν και να σουβλίσουν τον οβελία στις κοσμικές παραλίες του νησιού. Αλλωστε κάτι τέτοιο δεν περιέχεται σε καμία παράγραφο του άτυπου σαβουάρ βιβρ του «καλού Μυκονιάτη». Ο λόγος για τον σκληρό ανταγωνισμό ανάμεσα στα πρόσωπα που κινούν τα νήματα της μεσημεριανής διασκέδασης στο Νησί των Ανέμων. Με τη νυχτερινή διασκέδαση να βρίσκεται σε πτωτική πορεία ακόμα και στη Μύκονο, όλο το παιχνίδι μεταφέρεται στις παραλίες. Εκεί οι νέες επιχειρήσεις ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια, ενώ κάποιοι... φυτεύουν μέχρι και φοίνικες για να προσδώσουν μεγαλύτερη αίγλη. Στην παραλία Καλό Λιβάδι, εκτός του «Solymar», που κυριαρχούσε τα τελευταία χρόνια μια νέα άφιξη αναμένεται να ταράξει τα νερά.

Το cafe bar restaurant «Bahia» των κυρίων Νεκτάριου Νικολόπουλου και Παύλου Γκιαβή, των προσώπων δηλαδή που ουσιαστικά έφεραν το «Solymar» στην κορυφή τα προηγούμενα χρόνια, είναι το new entry, με όπλα την αστακομακαρονάδα και τα mohito. Στην Ψαρού η κόντρα αφορά στο διαχρονικό cafe bar restaurant «Nammo’s» των κυρίων Τζαννή, Κωνσταντή και Σάμμυ, το οποίο αποτελεί στέκι της υψηλής κοινωνίας τα τελευταία χρόνια, και το «Sea Satin» του κ. Μίμη Φούκα, το οποίο μεταφέρεται στην κοσμική παραλία ευελπιστώντας να πάρει ένα κομμάτι από την πίτα του τζίρου των 200.000 ευρώ σε μια μέρα! Πώς όμως φτάσαμε στο σημείο λίγα τετραγωνικά άμμου να χαρακτηρίζονται «χρυσοφόρα» γι’ αυτούς που καταφέρνουν να τα εκμεταλλεύονται;

Ο πελάτης, θέλοντας και μη, αναγκάζεται να ανέβει τα λεγόμενα… τέσσερα σκαλιά της επιχείρησης, πληρώνοντας κατά σειρά για την ξαπλώστρα, τον καφέ, εν συνεχεία το φαγητό, καταλήγοντας στο να καταναλώνει άπειρες ποσότητες αλκοόλ προκειμένου να δείξει το πόσο καλός πελάτης είναι και ευελπιστώντας να τυγχάνει της ιδιαίτερης μεταχείρισης των υπευθύνων του μαγαζιού. Ετσι οι τζίροι αυξάνονται κατακόρυφα και, δεδομένου ότι το clubbing αργοσβήνει, τα κέρδη εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη…

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr