Νέα γραμμή Αθήνα-Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Δομοκός

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται τα έργα που έχει αναλάβει η ΕΡΓΟΣΕ και χρηματοδοτούνται από ευρωπαϊκά κονδύλια, στη νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων Αθήνα-Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Δομοκός, με την ολοκλήρωση των οποίων, περίπου το 2012, θα συντομευθεί κατά πολύ ο χρόνος της διαδρομής των αμαξοστοιχιών.  Το πιο δύσκολο κομμάτι της νέας γραμμής είναι αυτό μεταξύ Τιθορέας-Λιανοκλαδίου-Δομοκού, προυπολογισμού πάνω από 1,4 δισ. ευρώ, καθώς στην ουσία αλλάζει ριζικά η χάραξη της γραμμής κ

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται τα έργα που έχει αναλάβει η ΕΡΓΟΣΕ και χρηματοδοτούνται από ευρωπαϊκά κονδύλια, στη νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων Αθήνα-Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Δομοκός, με την ολοκλήρωση των οποίων, περίπου το 2012, θα συντομευθεί κατά πολύ ο χρόνος της διαδρομής των αμαξοστοιχιών.  Το πιο δύσκολο κομμάτι της νέας γραμμής είναι αυτό μεταξύ Τιθορέας-Λιανοκλαδίου-Δομοκού, προυπολογισμού πάνω από 1,4 δισ. ευρώ, καθώς στην ουσία αλλάζει ριζικά η χάραξη της γραμμής και κατασκευάζονται τούνελ, γέφυρες και άλλα έργα υποδομής, που θα την καταστήσουν υπερσύγχρονη και θα παρέχει τη δυνατότητα στα τρένα να αναπτύσσουν ταχύτητες πάνω από 150 χιλιόμετρα την ώρα.  Με τη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Δομοκός εκτιμάται ότι η διαδρομή Αθήνα-Λιανοκλάδι δεν θα ξεπερνά τα 90 λεπτά, ενώ η διαδρομή Αθήνα-Δομοκός τα 108 λεπτά.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr