«Ο γάμος μου με τον Παύλο είναι δώρο Θεού»
«Ο γάμος μου με τον Παύλο είναι δώρο Θεού»
Ελειψε πάνω από δύο χρόνια, για την ίδια όμως ήταν σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα. Λαμπερή και φρέσκια όσο ποτέ, η Τζίνα Αλιμόνου ανεβαίνει στο θεατρικό «Εκτο πάτωμα» χωρίς την παραμικρή υψοφοβία
Άραγε η απουσία από τη θεατρική σκηνή προκαλεί δέος σε μια ηθοποιό που επιστρέφει στο φως των προβολέων; Εχει περισσότερο άγχος, ανασφάλεια, τρακ; Τελικά, πώς φαίνεται ο κόσμος από το... ύψος του «Εκτου πατώματος»; «Τίποτα απ’ όλα αυτά. Το μόνο που νιώθω είναι ο ενθουσιασμός της συμμετοχής σε μια μαγική παράσταση - και φυσικά η ευτυχία του να βρίσκομαι ξανά στο στοιχείο μου να ασκώ την τέχνη της ηθοποιού, αυτό που πάντα ήθελα να κάνω», λέει η Τζίνα Αλιμόνου.
Οπως είναι φυσικό, το δεύτερο επώνυμο της Τζίνας βαραίνει πάνω στην αντίληψη του κόσμου γι’ αυτήν περισσότερο από τις υποκριτικές της ικανότητες, το ταλέντο, ακόμη και την ίδια της την προσωπικότητα. Τι ανάγκη έχει μια κυρία Βαρδινογιάννη να μοχθεί πάνω στο σανίδι για να διασκεδάσει το θεατρικό κοινό; «Εάν θέσουμε το ζήτημα σε επίπεδο ανάγκης» αναλύει η Τζίνα Αλιμόνου, «τότε δεν ξέρω ποιος από τον 15μελή θίασο του “’Εκτου πατώματος” μπορεί να βιοποριστεί αποκλειστικά από την αμοιβή του γι’ αυτή την παράσταση. Παίζουμε στο “Εκτο πάτωμα” διότι αγαπάμε το θέατρο και επιπλέον έχουμε παθιαστεί με το συγκεκριμένο έργο. Νομίζω ότι ελάχιστοι άνθρωποι, ή ίσως κανείς δεν έχει ζήσει ποτέ από το θέατρο - είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό. Μιλώντας για τον εαυτό μου, εγώ κάνω θέατρο γιατί το έχω ανάγκη καλλιτεχνικά. Είναι τόσο απλό αλλά και αληθινό».
Η Τζίνα δεν κρύβει την υπερηφάνειά της για τον πρωταγωνιστικό της ρόλο, αυτόν που έκανε το όνομά της να συζητιέται και πάλι στον κύκλο του ελληνικού θεάτρου: «Το “Εκτο πάτωμα” στη φετινή εκδοχή του είναι μια παράσταση που έχει τη φιλοσοφία του μιούζικαλ, χαρακτηρίζεται όμως από μια εντελώς δική του, ξεχωριστή αισθητική. Η ζωντανή μουσική και ο χορός, πρωταγωνιστούν ακόμα και στα σημεία της πρόζας, συνθέτοντας έναν κόσμο μαγικό, σουρεαλιστικό, σχεδόν καρτουνίστικο, όπου κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι θα ακολουθήσει και όλα μπορούν να συμβούν. Πρόκειται για έναν κόσμο που συναρμολογείται με χιούμορ και τρέλα από 15 ανθρώπους, με τρόπο καθαρά θεατρικό, “χειροποίητο” θα μπορούσε να πει κανείς, αλλά ας μην τα φανερώσουμε και όλα».
Από τους «στάβλους» στα υψηλά «πατώματα»
Οι εντυπώσεις από την παράσταση, ακόμη και κάποιων που δεν πήγαν στο θέατρο του Ιδρύματος «Μιχάλη Κακογιάννη» προετοιμασμένοι να δείξουν επιείκεια, μιλούν για μια Τζίνα Αλιμόνου που καταφέρνει να λάμψει σε μια έντονα ομαδική δουλειά. Κι αυτό έχει ιδιαίτερη καλλιτεχνική σημασία, εφόσον πρόκειται για ένα φαντασμαγορικό μιούζικαλ σαν το «Εκτο πάτωμα» του Αλφρέντ Ζερί, ένα έργο που μετρά χιλιάδες επιτυχημένες παραστάσεις σε περισσότερες από 40 χώρες του πλανήτη από το 1972 μέχρι σήμερα. Επιπλέον, στο φετινό «Εκτο πάτωμα» που ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Μαριάννας Κάλμπαρη, τη μουσική έχει συνθέσει ο Σταμάτης Κραουνάκης, τους στίχους των τραγουδιών υπογράφει η Λίνα Νικολακοπούλου και την επιμέλεια της διασκευής η Αννα Παναγιωτοπούλου - μια κανονική dream-team.
Το «Εκτο πάτωμα» έχει σημαδέψει την Τζίνα Αλιμόνου -με την καλή έννοια, βέβαια-, καθώς με αυτό ακριβώς το έργο είχε κάνει το θεατρικό της ντεμπούτο. Πριν και μετά υπήρξε ο κινηματογράφος, η τηλεόραση, το μόντελινγκ, ένας γάμος που συζητήθηκε πολύ, ένα παιδί, δηλαδή μια ζωή: «Είναι όλα αυτά, το καθένα με τη δική του βαρύτητα», λέει η Τζίνα. «Η σχέση μου με τον κόσμο της ηθοποιίας ξεκινά από το “Κλειδί”, την πρώτη μου τηλεοπτική δουλειά, την οποία πάντα θα θυμάμαι με νοσταλγία. Νιώθω πολύ τυχερή που μου δόθηκε η ευκαιρία να παίξω μαζί με έναν τόσο σημαντικό ηθοποιό όπως ο Πέτρος Φιλιππίδης». Το «Ιλουστρασιόν» του Διονύση Χαριτόπουλου, ήταν η πρώτη κινηματογραφική ταινία μεγάλου μήκους στην οποία εμφανίστηκε. Ο ρόλος της όμως στο αντισυμβατικό τηλεοπτικό σίριαλ «Οι στάβλοι της Εριέττας Ζαΐμη» έκανε την Τζίνα πραγματικά διάσημη.
Εάν υπήρχε ανάγκη για κάτι τέτοιο, με τη συμμετοχή της στη σειρά «Το παιχνίδι της συγγνώμης», που προβλήθηκε κατά την τηλεοπτική σεζόν 2003-2004, η Τζίνα Αλιμόνου απέδειξε ότι έχει το εκτόπισμα της πρωταγωνίστριας. Ακολούθησαν και άλλες σειρές, όπως οι «Φιλοδοξίες» (2005), οι «Ιστορίες του Αστυνόμου Μπέκα» (2006), «Ενας μήνας και κάτι» (2007), αλλά και «Η Μαρία η Ασχημη» (2007). Η φετινή επάνοδός της στο θέατρο υπενθύμισε στο κοινό ότι η Τζίνα Αλιμόνου έλειψε και από την τηλεόραση για περίπου τρία χρόνια: «Μέχρι το 2008 δούλευα διαρκώς στην τηλεόραση», υπενθυμίζει η Τζίνα και συνεχίζει: «Πάντα με ενδιέφερε και υπήρξαν χρονιές που έπαιζα σε δύο σειρές ταυτόχρονα. Απείχα αναγκαστικά όταν έμεινα έγκυος και έκτοτε έχω επικεντρωθεί περισσότερο στο θέατρο». Και επειδή η κρίση δεν περνά απαρατήρητη ακόμη και από μια κυρία Αλιμόνου-Βαρδινογιάννη, η Τζίνα τονίζει: «Η ελληνική τηλεόραση προσπαθεί να επιβιώσει με εισοδήματα που είναι το 1/3 των χρημάτων που διέθετε το 2009. Εχουν γίνει παντού περικοπές και, δυστυχώς, αυτό έχει αντίκτυπο στην ποιότητα. Γνωρίζω όμως ότι όλοι οι συντελεστές κάνουν φιλότιμες προσπάθειες, παρά την κρίση που χτυπά παντού. Πιστεύω, πάντως, ότι από τη σημερινή κατάσταση θα βγουν νέα ταλέντα, νέοι τρόποι έκφρασης και είναι φυσικό ότι όλα αυτά που βιώνουμε αντανακλώνται στη οθόνη και το σανίδι».
Οπως είναι φυσικό, το δεύτερο επώνυμο της Τζίνας βαραίνει πάνω στην αντίληψη του κόσμου γι’ αυτήν περισσότερο από τις υποκριτικές της ικανότητες, το ταλέντο, ακόμη και την ίδια της την προσωπικότητα. Τι ανάγκη έχει μια κυρία Βαρδινογιάννη να μοχθεί πάνω στο σανίδι για να διασκεδάσει το θεατρικό κοινό; «Εάν θέσουμε το ζήτημα σε επίπεδο ανάγκης» αναλύει η Τζίνα Αλιμόνου, «τότε δεν ξέρω ποιος από τον 15μελή θίασο του “’Εκτου πατώματος” μπορεί να βιοποριστεί αποκλειστικά από την αμοιβή του γι’ αυτή την παράσταση. Παίζουμε στο “Εκτο πάτωμα” διότι αγαπάμε το θέατρο και επιπλέον έχουμε παθιαστεί με το συγκεκριμένο έργο. Νομίζω ότι ελάχιστοι άνθρωποι, ή ίσως κανείς δεν έχει ζήσει ποτέ από το θέατρο - είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό. Μιλώντας για τον εαυτό μου, εγώ κάνω θέατρο γιατί το έχω ανάγκη καλλιτεχνικά. Είναι τόσο απλό αλλά και αληθινό».
Η Τζίνα δεν κρύβει την υπερηφάνειά της για τον πρωταγωνιστικό της ρόλο, αυτόν που έκανε το όνομά της να συζητιέται και πάλι στον κύκλο του ελληνικού θεάτρου: «Το “Εκτο πάτωμα” στη φετινή εκδοχή του είναι μια παράσταση που έχει τη φιλοσοφία του μιούζικαλ, χαρακτηρίζεται όμως από μια εντελώς δική του, ξεχωριστή αισθητική. Η ζωντανή μουσική και ο χορός, πρωταγωνιστούν ακόμα και στα σημεία της πρόζας, συνθέτοντας έναν κόσμο μαγικό, σουρεαλιστικό, σχεδόν καρτουνίστικο, όπου κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι θα ακολουθήσει και όλα μπορούν να συμβούν. Πρόκειται για έναν κόσμο που συναρμολογείται με χιούμορ και τρέλα από 15 ανθρώπους, με τρόπο καθαρά θεατρικό, “χειροποίητο” θα μπορούσε να πει κανείς, αλλά ας μην τα φανερώσουμε και όλα».
Από τους «στάβλους» στα υψηλά «πατώματα»
Οι εντυπώσεις από την παράσταση, ακόμη και κάποιων που δεν πήγαν στο θέατρο του Ιδρύματος «Μιχάλη Κακογιάννη» προετοιμασμένοι να δείξουν επιείκεια, μιλούν για μια Τζίνα Αλιμόνου που καταφέρνει να λάμψει σε μια έντονα ομαδική δουλειά. Κι αυτό έχει ιδιαίτερη καλλιτεχνική σημασία, εφόσον πρόκειται για ένα φαντασμαγορικό μιούζικαλ σαν το «Εκτο πάτωμα» του Αλφρέντ Ζερί, ένα έργο που μετρά χιλιάδες επιτυχημένες παραστάσεις σε περισσότερες από 40 χώρες του πλανήτη από το 1972 μέχρι σήμερα. Επιπλέον, στο φετινό «Εκτο πάτωμα» που ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Μαριάννας Κάλμπαρη, τη μουσική έχει συνθέσει ο Σταμάτης Κραουνάκης, τους στίχους των τραγουδιών υπογράφει η Λίνα Νικολακοπούλου και την επιμέλεια της διασκευής η Αννα Παναγιωτοπούλου - μια κανονική dream-team.
Το «Εκτο πάτωμα» έχει σημαδέψει την Τζίνα Αλιμόνου -με την καλή έννοια, βέβαια-, καθώς με αυτό ακριβώς το έργο είχε κάνει το θεατρικό της ντεμπούτο. Πριν και μετά υπήρξε ο κινηματογράφος, η τηλεόραση, το μόντελινγκ, ένας γάμος που συζητήθηκε πολύ, ένα παιδί, δηλαδή μια ζωή: «Είναι όλα αυτά, το καθένα με τη δική του βαρύτητα», λέει η Τζίνα. «Η σχέση μου με τον κόσμο της ηθοποιίας ξεκινά από το “Κλειδί”, την πρώτη μου τηλεοπτική δουλειά, την οποία πάντα θα θυμάμαι με νοσταλγία. Νιώθω πολύ τυχερή που μου δόθηκε η ευκαιρία να παίξω μαζί με έναν τόσο σημαντικό ηθοποιό όπως ο Πέτρος Φιλιππίδης». Το «Ιλουστρασιόν» του Διονύση Χαριτόπουλου, ήταν η πρώτη κινηματογραφική ταινία μεγάλου μήκους στην οποία εμφανίστηκε. Ο ρόλος της όμως στο αντισυμβατικό τηλεοπτικό σίριαλ «Οι στάβλοι της Εριέττας Ζαΐμη» έκανε την Τζίνα πραγματικά διάσημη.
Εάν υπήρχε ανάγκη για κάτι τέτοιο, με τη συμμετοχή της στη σειρά «Το παιχνίδι της συγγνώμης», που προβλήθηκε κατά την τηλεοπτική σεζόν 2003-2004, η Τζίνα Αλιμόνου απέδειξε ότι έχει το εκτόπισμα της πρωταγωνίστριας. Ακολούθησαν και άλλες σειρές, όπως οι «Φιλοδοξίες» (2005), οι «Ιστορίες του Αστυνόμου Μπέκα» (2006), «Ενας μήνας και κάτι» (2007), αλλά και «Η Μαρία η Ασχημη» (2007). Η φετινή επάνοδός της στο θέατρο υπενθύμισε στο κοινό ότι η Τζίνα Αλιμόνου έλειψε και από την τηλεόραση για περίπου τρία χρόνια: «Μέχρι το 2008 δούλευα διαρκώς στην τηλεόραση», υπενθυμίζει η Τζίνα και συνεχίζει: «Πάντα με ενδιέφερε και υπήρξαν χρονιές που έπαιζα σε δύο σειρές ταυτόχρονα. Απείχα αναγκαστικά όταν έμεινα έγκυος και έκτοτε έχω επικεντρωθεί περισσότερο στο θέατρο». Και επειδή η κρίση δεν περνά απαρατήρητη ακόμη και από μια κυρία Αλιμόνου-Βαρδινογιάννη, η Τζίνα τονίζει: «Η ελληνική τηλεόραση προσπαθεί να επιβιώσει με εισοδήματα που είναι το 1/3 των χρημάτων που διέθετε το 2009. Εχουν γίνει παντού περικοπές και, δυστυχώς, αυτό έχει αντίκτυπο στην ποιότητα. Γνωρίζω όμως ότι όλοι οι συντελεστές κάνουν φιλότιμες προσπάθειες, παρά την κρίση που χτυπά παντού. Πιστεύω, πάντως, ότι από τη σημερινή κατάσταση θα βγουν νέα ταλέντα, νέοι τρόποι έκφρασης και είναι φυσικό ότι όλα αυτά που βιώνουμε αντανακλώνται στη οθόνη και το σανίδι».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα