Γιώργος Θεοφάνους: Γιατί απασφάλισα κατά της Εύης Δρούτσα

Ο γνωστός συνθέτης με επιστολή τον, αποκλειστικά στο «thema people», μιλάει για τα ασφαλιστικά μέτρα πον έκανε εναντίον της στιχουργού, απαντά στην Πέγκν Ζήνα και σε ό,τι έχει να κάνει με την παρουσία τον στο «X-Factor».

Η επιστολή του Γιώργου Θεοφάνους στο «thema people» έχει ως εξής: «Προφα­νώς, έρχεται πάντα μια στιγμή στη ζωή ενός ανθρώπου που βρίσκεται στη θέση του κατηγορουμένου, χωρίς καλά-καλά να το

Ο γνωστός συνθέτης με επιστολή τον, αποκλειστικά στο «thema people», μιλάει για τα ασφαλιστικά μέτρα πον έκανε εναντίον της στιχουργού, απαντά στην Πέγκν Ζήνα και σε ό,τι έχει να κάνει με την παρουσία τον στο «X-Factor».

Η επιστολή του Γιώργου Θεοφάνους στο «thema people» έχει ως εξής: «Προφα­νώς, έρχεται πάντα μια στιγμή στη ζωή ενός ανθρώπου που βρίσκεται στη θέση του κατηγορουμένου, χωρίς καλά-καλά να το καταλάβει, πασχίζοντας να αποδείξει πως δεν είναι ελέφαντας!

Μπορεί να πει κάποιος αυτό είναι το τίμημα της επιτυχίας, της δημοσιότητας κ.λπ. Ισως κάποιος άλλος να πει όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά, πως όλα αυτά είναι μεθοδευμένα από τον ίδιο αυτόν που κατηγορείται για δικό του ocpsAos. Τα σενάρια δίνουν και παίρνουν, αλλά... η αλήθεια εί­ναι πάντα μία. Και αυτή την αλήθεια μόνο ο νόμος μπορεί να την αποδείξει. Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο αποφάσισα να κινηθώ νομικά προς την Εύη Δρού-τσα. Οχι ως κίνηση αντεπίθεσης, αλλά ως κίνηση άμυ­νας και προσπάθειας να προστατεύσω την αξιοπρέπειά μου.

Από την αρχή της καριέρας μου στην Ελλάδα μέ­χρι και σήμερα συνεργάστηκα με σημαντικού5 στι­χουργούς, όπως ο Λεωνίδας Μαλένης (Κύπριος ποι­ητής που έγραψε και το Χρυσοπράσινο Φύλλο με τον Μίκη Θεοδωράκη), ο Μάνος Ελευθερίου, ο Φίλιππος Γράψας, ο Ανδρέας Νεοφυτίδης, ο Πάνος Φαλάρας, ο Θάνος Παπανικο-λάου κ.ά. Πρόσφατα, στην παράσταση που ανέβασα στο Ηρώ­δειο, μελοποίησα 40 ποιήματα -28 αιώνων- Κυπρίων ποιητών, με συνεργασία κορυφαίων ανθρώπων των γραμμάτων της Κύπρου. Στο σύνολο των 600 περίπου τραγουδιών που κυκλοφόρησα σε δίσκους όλα αυτά τα χρόνια, πάνω από τα μισά είναι σε δικούς μου 10 στίχους επίσης. Ο λόγος ήταν και είναι πάντα η μεγάλη μου αγά­πη και ο μαγνήτης εκείνος που με τραβάει να γράψω μελωδίες. Σπάνια έγραψα μουσικές και μετά πήγα να τις επενδύσω με λόγια ή να ζητήσω από κάποιον συνεργάτη να γράψει αυτός».

«Μπορεί να είμαι οξύθυμος, αλλά κλέφτης δεν είμαι!»

«Μπορεί κάποιοι να λένε πως είμαι δύσκολος συνεργάτης, από­λυτος, να επιμένω σε λεπτομέρειες ίσως λιγότερο σημαντικές, να παθιάζομαι και να είμαι οξύθυμος, να θέλω να επιβάλω τη γνώμη και την άποψή μου. Μπορεί να είμαι όλα αυτά και άλλα πολλά, αλλά αυτό που με αποκάλεσε η κυρία Δρούτσα... ΚΛΕΦΤΗΣ, δεν είμαι. Εχω επέμβει σε στίχους συνεργατών μου μετά από δική τους άδεια, την ώρα που γράφουμε ένα τραγούδι, κι αυτό συμβαίνει ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ αν ρωτήσετε άλλους δημιουργούς. Οι παρεμβά­σεις αυτές δεν ήταν μόνο λέξεις ή φράσεις, αλλά πολλές φορές ήταν και ολόκληρα ρεφρέν. Θα μπορούσε να πει κανείς και για­τί το θυμήθηκε τώρα ο Θεοφάνους, που τον κατηγορεί η Εύη Δρούτσα, και έρχεται και λέει το αντίθετο;.

Δεν είχα κανέναν λόγο, όλα αυτά τα χρόνια, να βγάλω τα εν οί­κω εν δήμω... Γνωρίζω πως έτσι είναι οι συνεργασίες. Εάν είχα μια ιδέα που λεγόταν Σημάδι στο Λαιμό, Είχε Παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα, Δώσε μου μια ευκαιρία ακόμα, Γύρισε, Κόκκινη Γραμμή και δεκάδες άλλες φράσεις και τις είπα στην τότε συνεργάτιδά μου και τις έχτισε κάνοντάς τις ολοκληρωμένο τραγούδι, ακριβώς για να μη φανώ ολιγόψυχος, δήλωσα στην ΑΕΠΙ μόνο τη μουσική ως δική μου και τον στίχο στο όνομα του συ­νεργάτη μου. Με την Εύη Δρούτσα αυτό συνέβη άπειρες φορές και η ίδια το γνωρίζει. Οπως και το στενό περιβάλλον μας, _ η πρώην γυναίκα μου Ευρυδίκη, το συγγενικό περιβάλ­λον της Εύης, οι συνεργάτες μας στις εταιρείες και στα στούντιο. Ολοι γνώριζαν πως επενέβαινα σε στίχους και ακόμα το κάνω, γιατί έτσι κρίνω, κατά την άποψή μου, πως το τραγούδι θα γίνει καλύτερο. Είναι η προσωπική επαγγελματική μου άποψη. Με την άδεια του συνεργά­τη μου και εν παρουσία του! Ποτέ δεν επενέβην σε κάτι χωρίς να το γνωρίζει ο στιχουργός. Προκαλώ όλους αυ­τούς τους αξιόλογους συναδέλφους που γράψαμε μαζί τό­σα τραγούδια, τη Ναταλία Γερμανού, τον Κώστα Τρι-γώνη, την Ηρώ Τριγώνη, τον Βαγγέλη Κωνσταντινίδη, τον Ηλία Φιλίππου, τη Γιούλα Γεωργίου κ.ά. να πουν το αντίθε­το. Οπως το τότε στενό μας περιβάλλον, γνωρίζει πως ΕΓΩ ήμουν στο νοσοκομείο, συγκεκριμένα στο Ιατρικό, για μια βδομάδα, κι όχι η Εύη, όπως κατά λάθος θυμάται. Οσο για την εγχείρηση που έκα­νε η ίδια σε άλλη περίοδο, της θυμίζω πως ήμασταν κι εγώ κι η Ευρυδίκη, δίπλα της. Ενας άνθρωπος που έχασε τη μάνα του από καρκίνο στα 16, δεν νομίζω να ξεστόμιζε ποτέ σε κάποιον άλλον αυτά που η κυρία Δρούτσα καταλογίζει πως της είπα».

«Αυτή μου ζήτησε να αναθερμάνουμε τη συνεργασία μας»

«Η συνεργασία μου με την Εύη Δρούτσα σταμάτησε το 2001 με τον δίσκο του Βασίλη Καρρά Γύρισε. Μάλιστα, ο λόγος ήταν αυτός που τώρα η ίδια καταλογίζει σε μένα. Μου ήταν πάρα πο­λύ δύσκολο και χρονοβόρο να πρέπει να επεμβαίνω σε όλα τα γραπτά της Εύης. Της το εξήγησα και πρέπει να το θυμάται αυ­τό. Εκεί ακριβώς της ανέφερα και ίσως το ωραιότερο τραγούδι που γράψαμε μαζί Ο ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ Ο ΔΡΟΜΟΣ, το οποίο ατό­φιο, χωρίς ούτε ένα κόμμα να πειράξω, το μελοποίησα και πή­ρε τον δρόμο του με την υπέροχη ερμηνεία του Πασχάλη Τερ-ζή. Την ίδια περίοδο, αυτή του διαζυγίου μου με την Ευρυδίκη, αποφάσισα να γράφω μόνος μου τους στί­χους στα τραγούδια μου, πράγμα που το έκανα μέχρι και πρόσφατα. Μέσα σε αυτή την περίοδο συνεργά­στηκα με τη Μαρινέλλα, τη Νάνα Μούσχουρη, τη Χαροϋλα Αλε5ου, τον Γιώργο Νταλάρα, την Αλκη­στη Πρωτοψάλτη, τον Αντώνη Ρέμο, τον Πασχάλη Τερζή, τη Γλυκερία, τη Νατάσα Θεοδωρίδου, την Πέγκυ Ζήνα, τον Κώστα Μακεδόνα, τον Χρήστο Δά-ντη, τον Νίκο Βέρτη, τους ΟΝΕ κ.ά. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ σε στίχους δικούς μου.

Υπάρχει μάλιστα τηλεοπτικό ντοκουμέντο όπου η Εύη Δρούτσα στην αρχή της τηλεοπτικής σεζόν 2008-2009 με απο­καλεί καλό στιχουργό. Η Εύη μου ζήτησε να αναθερμάνουμε τη σχέση και τη συνεργασία μας, λέγοντάς μου πως θα ήθελε να ξα­ναγράψουμε μαζί τραγούδια, όταν ήρθε καλεσμένη μου στο Ηρώ­δειο τον Οκτώβριο, όταν επίσης ήρθε στο πλατό του Χ- Factor για να μου πάρει συνέντευξη στην εκπομπή που συνεργάζεται, όταν ήρθε στην παρουσίαση του βιβλίου μου, αλλά και σε άλλες 2 πα­ρουσιάσεις του βιβλίου μου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Πράγμα το οποίο δεν της αρνήθηκα και με πολλή χαρά τής πρότεινα στις επερχόμενες συνεργασίες μου, με τη Νατάσα Θε­οδωρίδου και τον Λούκα Γιώρκα να μου γράψει. Ποτέ δεν έφτα­σε στα χέρια μου υλικό με στίχους της και θεώρησα πως άλλα­ξε γνώμη, γι αυτό και πολύ πρόσφατα της έστειλα ένα μήνυμα ζητώντας της να γράψει για τη Νατάσα και τον Λούκα και αυτή μου αρνήθηκε. Το σεβάστηκα και το θέμα τελείωσε εκεί. Δεν ξέ­ρω τι είναι αυτό που οδήγησε την Εύη Δρούτσα να βγει και να κάνει αυτή την κατά μέτωπο και χωρίς λόγο επίθεση. Από την άλ­λη, δεν μπορώ να το αφήσω έτσι. Γιατί;».

 «Δεν θα επιτρέψω άλλο αυτό που γίνεται...»

«Ξέρετε, την Κυριακή που έδωσε την πρώτη συνέντευξή της, γιατί μετά ακολούθησαν κι άλλες, και θα ακολουθούσαν κι άλλες εάν δεν κατέθετα ασφαλιστικά μέτρα εναντίον της, ο μεγάλος μου γιος ο Αγγελος, ο οποίος παρακολουθούσε τηλεόραση, γύ­ρισε και μου είπε κατά λέξη:

Μπαμπά, μα γιατί η κυρία Εύη τα λέει αυτά; Της έκλεψες τραγούδια;

Μέχρι εκείνη τη στιγμή έλεγα μέσα μου, άσ το να πάει. Εχε ως σημαία σου τον ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΔΡΟΜΟ και σβήσε όλα τα άλλα, μα... ΑΠΑΣΦΑΛΙΣΑ. Το ίδιο μου το παιδί αναρωτιέται εάν κλέβω; Είμαστε σοβαροί; Γιατί να το επιτρέψω αυτό να γίνεται;

Καταλαβαίνω πως ήταν σε μία θέση στο FAME STORY στον ΑΝΤι χρόνια, και στη Σχολή του ΑΝΤι και τώρα πια δεν είναι. Κα­ταλαβαίνω να θέλει κάποιος δημοσιότητα, αλλά χρησιμοποιώ­ντας τέτοια μέσα, γιατί;

Το ίδιο αναρωτήθηκα όταν είδα και τη συνέντευ-_ ξη του Ηλία Ψινάκη και της Πέγκυς Ζήνα στην εφη­μερίδα σας, και του Νίκου Μουρατίδη στη Ναταλία Γερμανού. Οι τηλεοπτικές κόντρες μπορεί να ωφε­λούν ως ένα σημείο αυτούς που θέλουν να έχουν θέ­ση στην τηλεόραση, εμένα όμως... είναι άλλη η δου­λειά μου. Γι αυτό και ίσως οι διαφορές που έχουμε με τον ΑΝΤι για το X-Factor 2 να μεγαλώνουν μέρα με τη μέρα. Το αγάπησα το X-Factor, τους συνα­δέλφους στην παραγωγή, την κριτική επιτροπή, το κανάλι το ίδιο, μα πάνω από όλα αγάπησα αυτά τα παιδιά που ήρθαν με το όνειρο ανάμεσα στις παλά­μες τους. Αυτό πολεμάω. Να τους βοηθήσω να κάνουν το όνει-ρό τους πραγματικότητα όπως βοήθησαν με τις συμβουλές του εμένα ο Μάνος Χατζιδάκις, ο Διονύσης Σαββόπουλος, ο Γιώρ­γος Χατζηνάσιος, ο Μάριος Τόκας, ο Γιάννης Σπανός, ο Λου­κιανός Κηλαηδόνης, ο Κώστας Κλάβας. Ο καθένας με τον δικό του τρόπο μού έδωσε λίγο από το φως του για να βλέπω στον ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΔΡΟΜΟ. Η δουλειά μας είναι μοναχική. Οση προβολή κι αν παίρνει».

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr