Από την Παιανία στο Μπέβερλι Χιλς
09.04.2010
13:02
Η ροκ «Σταχτοπούτα» του advertising, μετά την απώλεια του αγαπημένου της πατέρα Αντώνη Ραψομανίκη και τον χωρισμό της από τον Ευάγγελο Τερζόπουλο, έφυγε για το L.A. Good luck, Χρυσάνθη!
Το αγαπημένο motto του David Ogilvy: «Ζήσε την κάθε μέρα γιατί νεκρός θα είσαι για πολύ καιρό» ενστερνίστηκε μία ακόμη φορά στη ζωή της η Χρυσάνθη Ραψομανίκη. Η πορεία της και οι επιλογές της ήταν έντονες όπως η προσωπικότητά της. Μία δεκαετία δούλεψε στον χώρο της διαφήμισης, πρωταγωνίστησε στα εγχώρια κοσμικά πάρτι, έγινε η ροκ Σταχτοπούτα των κοσμικών στηλών και τώρα ετοιμάζεται να κερδίσει και την Καλιφόρνια.
Για να φτάσει σε αυτή την απόφαση συνέβησαν πολλά, απρόσμενα και, όπως αποδείχτηκε, καταλυτικά. Η έντονη ζωή στην αθηναϊκή showbiz σταμάτησε πριν από περίπου έναν χρόνο. Τους τελευταίους μήνες κυριολεκτικά εξαφανίστηκε από το αθηναϊκό social life μετά το λουκέτο της διαφημιστικής της εταιρείας «Posh» στο Μαρούσι. Οι φήμες την ήθελαν πολύ ερωτευμένη με τον επιχειρηματία Ευάγγελο Τερζόπουλο, γιο του εκδότη Χρήστου Τερζόπουλου και της Κατερίνας Τερζοπούλου, ο οποίος είχε πρόσφατα χωρίσει. Η γοητεία και η έντονη προσωπικότητα της Χρυσάνθης Ραψομανίκη έδωσαν στον επιχειρηματία και πάλι νόημα στη ζωή του. Οι φήμες του νέου έρωτα επιβεβαιώθηκαν πέρσι το καλοκαίρι με την κοινή τους εμφάνιση, μαζί με τα παιδιά του Ευάγγελου Τερζόπουλου από τον πρώτο του γάμο, στο φοβερό γαμήλιο πάρτι της Αθανασίας Κομνηνού και του Χρήστου Σταματίου στη Μύκονο. Αυτή η σχέση όμως είχε πολλά «on and off» και τελικά δεν ευδοκίμησε. Η ψυχολογική κατάσταση της Χρυσάνθης επιβαρύνθηκε ακόμη πιο πολύ από την πρόσφατη απώλεια του πολυαγαπημένου της πατέρα Αντώνη Ραψομανίκη, δημιουργού της «Bold/Ogilvy &Mather», που άφησε ιστορία στον χώρο της διαφήμισης. Η ανάγκη αλλαγής ήταν πια επιβεβλημένη και έτσι πήρε την απόφαση να εγκατασταθεί μόνιμα στην παγκόσμια πρωτεύουσα του θεάματος, το Λος Αντζελες.
Πολίτης του κόσμου, με international life style και μακριά από τη fake και δήθεν αθηναϊκή high society, η Χρυσάνθη Ραψομανίκη που σπούδασε στο Boston University, εργάστηκε στην «Bassat/Ogilvy» της Μαδρίτης και έχει ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, από τη Ζανζιβάρη και τον Αγιο Δομίνικο ως την Κολομβία και το Ριο ντε Τζανέιρο, επιχειρεί ένα νέο ξεκίνημα στην προσωπική και επαγγελματική της ζωή στους δρόμους του Λος Αντζελες, στα πρότυπα της άλλης unique συμπατριώτισσάς μας Ζέτας Βομβογιάννη. Και δεν είναι η μόνη: Ηδη στο L.A. βρίσκονται αρκετοί νεαροί Ελληνες φίλοι της όπου επιχειρούν καριέρα στο Χόλιγουντ όπως ο Χρήστος Βασιλόπουλος με την αγαπημένη του Αντωνία Βεντούρη, ο Νάσσος Παππάς, γιος του Αργύρη Παπαργυρόπουλου, και ο Αλέξης Γεωργούλης. Τις άγιες ημέρες του Πάσχα θα της περάσει συντροφιά με τον αγαπημένο της φίλο Λάκη Γαβαλά και τον αδερφό της Λεωνίδα Ραψομανίκη κάνοντας ανάσταση στην ελληνική Αγία Σοφία, την ομορφότερη εκκλησία του Λος Αντζελες. Οι mini διακοπές, εκτός από αναστάσιμους ύμνους, περιλαμβάνουν έξαλλο clubbing, μπάνια, ηλιοθεραπεία και φαγητό στο amazing «Chateau Marmont», αγαπημένο στέκι του Τom Hanks και της Rita Wilson, της Νία Βάρνταλος, της Jennifer Aniston, του Σταύρου Νιάρχου και του προέδρου της «20th Century Fox» Τζιμ Γιαννόπουλος.
Το τελευταίο διάστημα η Χρυσάνθη αλλάζει αεροπλάνα σε όλα σχεδόν τα σημεία του ορίζοντα και ζει την ημέρα όπως επιτάσσει το motto του Ogilvy. Δεν μπορούσε να αρνηθεί εξωτικό ταξίδι στον παράδεισο των Μαλδίβων για να παρευρεθεί στο γαμήλιο πάρτι του καλού της φίλου Γιάννη Μπράβου, μαζί με πολλούς ακόμα καλεσμένους από την Αθήνα, μεταξύ των οποίων και η Σήλια Δραγούμη, ο Κώστας Καρτάλης και η Αθανασία Κομνηνού. Μετά το ξεφάντωμα προσγειώθηκε στην Πόλη των Αγγέλων και εγκαταστάθηκε στο νέο της minimal σπίτι που βρίσκεται σε πολυτελές συγκρότημα με φοίνικες και πισίνα!
Προσωπικά δεδομένα
Η Χρυσάνθη Ραψομανίκη υπήρξε από τα πιο εντυπωσιακά και sexy «it girls» της αθηναϊκής society, καταφέρνοντας πάντα με τις προχωρημένες ενδυματολογικές της εμφανίσεις, τις τέλειες αναλογίες και τους κοιλιακούς-φέτες να συγκεντρώνει πάνω της βλέμματα και φλας. Αναλογίες που (όπως θυμούνται παλιές τις συμμαθήτριες) δεν ήταν και τόσο τέλειες αλλά χάρη στη θέληση και στο πείσμα (Δίδυμος γαρ) της δυναμικής Χρυσάνθης επιτεύχθηκαν.
Η ομορφιά άλλωστε απαιτεί θυσίες και στο «The Body» του advertising τίποτα δεν φαίνεται να χαρίστηκε αλλά όλα επιτεύχθηκαν με δημιουργικότητα, προγραμματισμό, στρατηγική σκέψη, όπως απαιτεί ο σκληρός χώρος της διαφήμισης στον οποίο διέπρεψε με μεγάλους πελάτες, όπως Kraft Foods, Motorola, Panadol, Lucozade.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr