The party goes on στο νέο "Pierro's"

Τo διεθνούς φήμης μπαρ της Μυκόνου ετοιμάζεταινα ζήσει νύχτες «Rock ’n’ Roll», καθώς το διάσημο στέκι του Κολωνακίου μετακομίζει στο Νησί των Ανέμων Σήμα κατατεθέν του μυκονιάτικου lifestyle και ίσως το διασημότερο εξαγώγιμο προϊόν του νησιού, το μπαρ «Pierro’s» μπορεί να έγινε φτερό στον άνεμο πριν από μερικά χρόνια

Τo διεθνούς φήμης μπαρ της Μυκόνου ετοιμάζεταινα ζήσει νύχτες «Rock ’n’ Roll», καθώς το διάσημο στέκι του Κολωνακίου μετακομίζει στο Νησί των Ανέμων Σήμα κατατεθέν του μυκονιάτικου lifestyle και ίσως το διασημότερο εξαγώγιμο προϊόν του νησιού, το μπαρ «Pierro’s» μπορεί να έγινε φτερό στον άνεμο πριν από μερικά χρόνια, με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που έβαλε τέλος στη λειτουργία του, αλλά το καλοκαίρι του 2010 ετοιμάζεται να ζήσει τις παλιές του δόξες. Οχι όμως με τους απανταχού γκέι -που το θεωρούσαν ναό τους- αλλά με τη νέα γενιά των βορείων προαστίων και τους κοσμικούς του Κολωνακίου, πιστούς θαμώνες του διάσημου και ιστορικού «Rock ’n’ Roll». Το «thema people» ξετυλίγει το κουβάρι της ιστορίας του μαγαζιού που άφησε ιστορία στη Μύκονο για περισσότερο από τρεις δεκαετίες και
ετοιμάζεται να περάσει στη νέα του περίοδο. Στα 70ς όλα επιτρέπονται. 

Είναι η εποχή της ηδονής, της εκκωφαντικής διασκέδασης, του τέλους των αναστολών, του ατελείωτου hangover. Μια ζαλισμένη δεκαετία όπου όλα μπερδεύονται γλυκά μεταξύ τους. Τα κρεβάτια χωράνε περισσότερους από δύο, κοσμικές κυρίες και βαθύπλουτοι κληρονόμοι -με ψεύτικες βλεφαρίδες και πολλαπλά στρώματα make up- συνυπάρχουν με τον καλύτερο τρόπο σε τετράγωνες ταράτσες κοσμικών νησιών.

Τον μοναδικό άνεμο ελευθερίας, λαγνείας και κεφιού που φυσάει στη Μύκονο της Ελένης Βλάχου, της Μελίνας Μερκούρη, του Τάκη Χορν, του Ζάχου Χατζηφωτίου, της Αννας Βέλτσου ανακαλύπτει εντελώς συμπτωματικά το καλοκαίρι του ’71 και ένας χαρισματικός ζωγράφος, ο Πιέρο Αβέρσα. Ερωτεύεται κεραυνοβόλα το νησί αμέσως μόλις κατεβαίνει από το γιοτ του, γνωρίζει τον Ανδρέα Κουτσούκο, έναν ντόπιο νεαρό ψαρά, και οι δύο μαζί ανοίγουν το «Pierro’s» (ή «Piero’s», όπως γραφόταν αρχικά) στην πλατεία Αγίας Κυριακής στα Ματογιάννια. Ενα μαγαζί που έμελλε να γίνει σήμα
κατατεθέν του μυκονιάτικου -και όχι μόνο- nightlife. Ενα μυθικό club
που έφτασε να συναγωνίζεται τη δόξα του «Studio 54» στη Νέα
Υόρκη. Πολύ γρήγορα το όνομα «Pierro’s» έφτασε να είναι συνώνυμο με τη Μύκονο. Ντιζάινερ, γαλαζοαίματοι, πλούσιοι και διάσημοι πάσης προέλευσης έφταναν σωρηδόν στο νησί για να δώσουν
το «παρών» σε ένα ατελείωτο πάρτι, αφήνοντας μυθικά φιλοδωρήματα προκειμένου να εξασφαλίσουν μια θέση στην τετράγωνη τα-
ράτσα όπου ο Πιέρο έδινε τα διεθνή σόου του. Σκηνές απείρου κάλλους με σταρ του Χόλιγουντ, ξεπεσμένους πρίγκιπες, υπερλουσάτες
τραβεστί, πλέιμποϊ με μαυρισμένα και γραμωμένα κορμιά διαδραματίζονταν κάθε βράδυ στην αρένα του καυτού κλαμπ.
Στο «κλουβί με τις τρελές» συνυπάρχουν η Βερούσκα με την Αν-
να Βέλτσου, ο Δημήτρης Καρέλλας με τον Καζαμπλάνκα, ο Μπίλι Μπο με τον Μάριο Τάρτα, η Βαγγελιώ με τη Ματούλα, ο πρίγκιπας
της Βαυαρίας με τον Τόμας Φριτς και τον Καρλίτο Βον Φίστενμπεργκ. Νύχτες με ίντριγκες και προδοσίες στον περίφημο ναό διασκέδασης. 

Οπως κάθε μύθος, έτσι και το «Pierro’s» κουβαλάει τη δική του ιστορία, που συνοδεύεται από δόξα, φήμες, σκάνδαλα. Την αλήθεια γνωρίζει μόνο ο ιδιοκτήτης του κλαμπ, ο οποίος αγωνίστηκε χρόνια να μη σβήσει το «Pierro’s» από τη Μύκονο, όπως συνέβη με την ιστορική Βεγγέρα του Τζόνι Ριντ - όπου σήμερα στεγάζεται το κοσμηματοπωλείο του Κώστα Καίσαρη. Το σίγουρο είναι ότι το 1974 ο Ιταλοαμερικανός Πιέρο Αβέρσα απελάθηκε λόγω «έκλυτου βίου» από το νησί και μερικά χρό-
νια αργότερα «έφυγε» από τη ζωή, χτυπημένος από τη μάστιγα του αιώνα. Αλλη μεγάλη ντίβα του μαγαζιού στα 80ς και 90ς υπήρξε η θρυλική Βαγγελιώ, που δεν άφηνε ούτε κουνούπι να περάσει στο εσωτερικό του κλαμπ χωρίς την έγκρισή της, ενώ και με την αποχώρησή της το μαγαζί εξακολουθούσε να ήταν κάθε νύχτα γεμάτο, καθώς το όνομά του και μόνο είχε γίνει σύνθημα. Ηταν κάτι σαν εσωτερικός κώδικας των απανταχού γκέι που τον θεωρούσαν ναό τους, αλλά η «υψηλή κοινωνία» των Ελλήνων και ξένων παραθεριστών απέφευγε να περάσει απέξω, αλλάζοντας στενό για να βρεθεί στο λιμάνι, λόγω των δευτεροκλασάτων γκέι που πλημμύριζαν το μαγαζί και μαζί την πλατεία
της Αγίας Κυριακής.

Οι αρχές των 00ς δεν είναι ό,τι καλύτερο για το «Pierro’s» και τους ιδιοκτήτες του, τον Ανδρέα Κουτσούκο και τον γιο του Μανούσο. Η αντίστροφη μέτρηση όσον αφορά στη φήμη τού άλλοτε θρύλου έχει
αρχίσει. Η ζωή του «Pierro’s» εξακολουθεί να είναι ένα πολύ κερδοφόρο non-stop πάρτι, λόγω της ιστορίας και της τοποθεσίας του,
αλλά η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας το βάζει αρχικά σε μεγάλες περιπέτειες και λίγο αργότερα το οδηγεί σε λουκέτο. Το φημισμένο μπαρ μεταφέρεται στον πάνω όροφο του οικήματος και ο χώρος του «Pierro’s» λειτουργεί ως «Coffee Cat» με ελάχιστους θαμώνες, βιώνοντας την εποχή της παρακμής του. Το καλοκαίρι του
2010 το ιστορικό μαγαζί ανακαινίζεται από τον γνωστό αρχιτέκτονα-σκηνογράφο Γιώργο Γαβαλά, ευελπιστώντας να ανοίξει τις πόρτες του το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος με τη νέα του ονομασία ως «Rock ’n’ Roll». Πρόκειται για το μυκονιάτικο αδερφάκι του πετυχημένου bar-restaurant του Κολωνακίου με το σκληρό face control που κλείνει 23 χρόνια στην ιστορία της νυχτερινής Αθήνας και το οποίο το περιοδικό «Newsweek» είχε συμπεριλάβει το 1996 στη λίστα με τα καλύτερα μπαρ του κόσμου. The party goes on!

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr