Γ. Βογιατζής: "Ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ με έκοψε από ταινία γιατί φοβόταν τη γοητεία μου"

Είναι ένας από τους ελάχιστους που έχουν απομείνει να δηλώνουν την ελληνική παρουσία στο Χόλιγουντ και παρά το γεγονός ότι έχει κατακτήσει τη διεθνή αναγνώριση επιμένει, ως στάση ζωής, να διατηρεί χαμηλό προφίλ

Ανήκει στους ελάχιστους Ελληνες που έχουν κάνει διεθνή καριέρα. Εχει σπουδάσει στο Παρίσι και έχει ζήσει ανάμεσα σε Ρώμη και Λος Αντζελες. Εχει χαμηλό προφίλ -απίστευτο γι’ αυτά που έχει πετύχει- και παραμένει εξαιρετικά γοητευτικός. «Προχθές πήγα σε κάποιο εστιατόριο στην Αθήνα και με πλησίασαν κάποιες κοπέλες για να μου πουν συνωμοτικά: ‘‘Κύριε Βογιατζή, ήρθατε και μας ομορφύνατε τον χώρο’’».

Πώς αντιδράσατε;
Μου κάνει εντύπωση να μου μιλούν για ομορφιά σε αυτή την ηλικία. Αισθάνομαι λίγο άβολα.

Ωστόσο ξέρετε ότι είστε ένας άνδρας που αρέσει πολύ στις γυναίκες.
Για να είμαι ειλικρινής ποτέ δεν κατάλαβα τι μου βρίσκουν. Δεν σας κάνω πλάκα, ποτέ δεν ένιωθα ότι διαθέτω αυτό που οι άλλοι αποκαλούν γοητεία.

Είναι αλήθεια ότι κάποτε ήταν να παίξετε σε μία από τις ταινίες στην οποία πρωταγωνιστούσε και ήταν παραγωγός ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ και σας έκοψε λόγω ανταγωνισμού;
Kαι να φανταστείτε ότι με τον Ρόμπερτ ήμασταν φίλοι. Επρόκειτο για μια ταινία που γυριζόταν στο Σάντο Ντομίνγκο, με σκηνοθέτη τον Σίντεϊ Πόλακ. Στην αρχή άρχισε να διαμαρτύρεται γιατί τα μαλλιά μου ήταν κοτσίδα και ήταν και καλά κόντρα στον ρόλο. Επειτα είχε θέμα με το άσπρο κοστούμι που μου έβαλαν οι στυλίστες. Πότε τον ενοχλούσε το ένα και πότε το άλλο. Τότε ο Πόλακ πήρε την πρωτοβουλία να σταματήσουν τα γυρίσματα για μερικές ημέρες προκειμένου να ηρεμήσουν τα πνεύματα. Με το που ξεκινήσαμε, όμως, πάλι τα ίδια. Κάποια στιγμή με πλησιάζει εν ώρα γυρίσματος και μου λέει: «Γιώργο, βγαίνεις πολύ γοητευτικός. Λυπάμαι, αλλά στις ταινίες μου γοητεία πουλάω μόνο εγώ». Την επομένη με πήρε ο δικηγόρος τους τηλέφωνο και μου είπε ότι τελικά δεν θα παίξω στην ταινία, αλλά θα την πληρωθώ μέχρι τελευταίου δολαρίου σαν να την έχω κάνει.

Ποιος ήταν ο πιο γλυκός ηθοποιός με τον οποίο συνεργαστήκατε;
O Xάρισον Φορντ είναι υπέροχος ηθοποιός και μοναδικός άνθρωπος. Θυμάμαι που σε μια σκηνή παίζαμε με ένα μαχαίρι και επειδή δεν είχε έρθει το ψεύτικο χρησιμοποιήσαμε το αληθινό. Αθελά μου τον τραυματίζω στο μάτι και αρχίζει να τρέχουν αίματα. Βλέπω το αίμα και λιποθυμώ. Και τότε άρχισε να με ταρακουνά λέγοντας: «Γιώργο, δες, μια γρατσουνιά είναι μόνο, δεν έπαθα τίποτα»!

Θεωρούν κάτι φυσιολογικό την επιτυχία οι ηθοποιοί του Χόλιγουντ ή είναι αυτό που λέμε καβαλημένα καλάμια;
Είναι καθαρά θέμα ανθρώπου. Σας είπα για παράδειγμα την αντίδραση που είχε ο Χάρισον Φορντ. Εχω τύχει σε γύρισμα με τον Τσάρλι Σιν που του μπήκε ένα πετραδάκι στο μάτι και έκανε φασαρία για να τους κινητοποιήσει όλους και να του φέρουν ελικόπτερο.



Και με τη Μαντόνα έχετε παίξει επίσης, και μάλιστα σε ταινία που τη σκηνοθετική επιμέλεια είχε ο Γκάι Ρίτσι.
Τη Μαντόνα την είχα γνωρίσει όταν άρχισε να γίνεται γνωστή. Ηταν ένα κορίτσι τελείως διαφορετικό. Επειτα τη συναναστράφηκα όταν παντρεύτηκε τον Σον Πεν, με τον οποίο έχω πολύ καλές σχέσεις. Για να είμαι ειλικρινής, δεν ήθελα να παίξω με τη Μαντόνα. Με είχε φάει όμως η γυναίκα μου, η οποία ήθελε να τη γνωρίσει και μου έλεγε: «Εγώ με τη Μαντόνα μεγάλωσα. Θέλω να παίξεις μαζί της». Ετσι και έγινε. Τι να σας πω; Παρόλο που με μένα η Μαντόνα είχε υπέροχη σχέση, στον υπόλοιπο κόσμο φερόταν απαίσια. Κάποια στιγμή σκύβει και μου λέει: «Γιώργο, μου θυμίζεις τις καλές εποχές της ζωής μου!» υπονοώντας τον Σον Πεν. Και μένω κόκαλο γιατί το λέει μπροστά στον Γκάι Ρίτσι.

Λένε ότι η εικόνα της είναι τελείως διαφορετική από αυτό που τελικά βγαίνει.
Η Μαντόνα είναι εξαιρετικά γερασμένη. Το σώμα της, δε, είναι τόσο γυμνασμένο που μοιάζει με ανδρικό. Είναι γεμάτο μυς. Να φανταστείτε ότι στο διάλειμμα των γυρισμάτων έκανε βαράκια για τα πόδια. Θυμάμαι που κάποια στιγμή της είπα: «Μπορείς να σταματήσεις; Mε έχει πιάσει ζαλάδα από το συνεχόμενο πάνω κάτω»!

Επίσης και με τη Σοφία Λόρεν έχετε παίξει.

Εκπληκτική και ως ηθοποιός και ως άνθρωπος. Αν και σταρ, ήταν πάντα στην ώρα της. Οχι σαν τις δικές μας που έχουν γύρισμα και ξεχνούν να έρθουν στο πλατό γιατί έμειναν στη Μύκονο. Ηθελε να κόψω το κάπνισμα και είχε παρακαλέσει την παραγωγή να μου εξαφανίσουν τα τσιγάρα. Θυμάμαι και κάτι ακόμη: γυρίζαμε μια ερωτική σκηνή και ξαφνικά βγάζει μια κραυγή και εγώ αισθάνομαι άσχημα, γιατί νομίζω ότι την πόνεσα. Της ζητώ συγγνώμη και εκείνη μου απαντά: «Οχι, δεν πόνεσα, απλώς μην ξεχνάς ότι είμαι γυναίκα».



Ερωτευθήκατε ποτέ κάποια συμπρωταγωνίστριά σας;
Ποτέ! Και κακώς έχω τη φήμη του γυναικά. Παντρεύτηκα τρεις φορές, αλλά οι γάμοι μου κράτησαν πολύ: έντεκα ο πρώτος, οκτώ ο δεύτερος και με την τωρινή γυναίκα μου κλείσαμε έντεκα χρόνια μαζί. Οταν είμαι με κάποια, δεν έχω μάτια για καμία άλλη.

Ενώ όλοι οι ηθοποιοί θέλουν να μείνουν στο Λος Αντζελες εσείς το εγκαταλείψατε για χάρη της Ρώμης, γιατί;

Εφυγα το 1994 στους μεγάλους σεισμούς, γιατί δεν άντεχα δεκαπέντε ημέρες να κοιμάμαι στο αυτοκίνητο και πήγα στη Ρώμη που είναι και η δεύτερη πατρίδα μου. Τώρα πια πάω στην Αμερική μόνο για ταινίες. Αυτή την εποχή οι δουλειές μου έχουν να κάνουν περισσότερο με την Ευρώπη. Εκανα την ταινία «Χωρίς σύνορα» με τον Γιώργο Χωραφά και στην Ιταλία πρωταγωνιστώ σε ένα από τα πιο δημοφιλή σίριαλ.



Είναι αλήθεια ότι η Ειρήνη Παππά σας βοήθησε στο ξεκίνημά σας;
Με την Ειρήνη γνωριστήκαμε στην ταινία «Ζορμπάς», όπου παίξαμε δίπλα στον Αντονι Κουίν. Οταν τελείωσα τις σπουδές στο Παρίσι και πήγα στη Ρώμη χωρίς να ξέρω κανέναν, την πήρα τηλέφωνο για να της ζητήσω βοήθεια και εκείνη μου έδωσε το τηλέφωνο του ατζέντη της και μιας παραγωγού. Ημουν τυχερός γιατί εκείνη την εποχή έψαχναν για έναν άνδρα. Επομένως, καταλαβαίνετε, η Ειρήνη με βοήθησε να βρω την άκρη του νήματος.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr