
Απόφαση: Σούπερ ταχυφορτιστές κάθε 60 χιλιόμετρα...
Απόφαση: Σούπερ ταχυφορτιστές κάθε 60 χιλιόμετρα...
Οι σταθμοί φόρτισης για ηλεκτρικά ΙΧ θα πρέπει να είναι με ισχύ τουλάχιστον 800 kW μετά το 2026 και για ηλεκτρικά φορτηγά 2.800 kW – Σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου κάθε 200 χλμ.

UPD:
Οι Ευρωβουλευτές και η σουηδική Προεδρία του Συμβουλίου συμφώνησαν σε υποχρεωτικούς εθνικούς στόχους για την ανάπτυξη υποδομής για εναλλακτικά καύσιμα για αυτοκίνητα και φορτηγά.
Η προσωρινή συμφωνία επετεύχθη την Τρίτη μεταξύ των διαπραγματευτών του Κοινοβουλίου και της Κομισιόν που επικαιροποιεί τους κανόνες της ΕΕ σχετικά με τις υποδομές για τα εναλλακτικά καύσιμα. Επιδιώκει να επεκτείνει την ανάπτυξη σταθμών επαναφόρτισης ή εναλλακτικού ανεφοδιασμού για αυτοκίνητα, φορτηγά και ακόμη και σταθερά αεροπλάνα και να φέρει την Ευρώπη πιο κοντά στις φιλοδοξίες της για ουδέτερη κλιματική αλλαγή έως το 2050.
ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα