Η Κίνα, η Ευρώπη και τα φτηνά αυτοκίνητα

Οι Ευρωπαίοι έχουν μια συγκεκριμένη κατασκευαστική κουλτούρα και στην Αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία θα αλλάξει λόγω της εξ ανατολών επικείμενης «εισβολής».

Η διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου κατασκευής -όπως και παράγοντες του ευρύτερου τομέα της Οικονομίας- και στα αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα των Ευρωπαϊκών εταιρειών έχει ως αποτέλεσμα τη διάθεσή τους σε σημαντικά υψηλότερη τιμή από τα αντίστοιχα με θερμικό κινητήρα.

Αυτό το κατάλαβαν οι υποψήφιοι αγοραστές από την πρώτη στιγμή. Όμως, το ενδεχόμενο να επεκταθούν οι Κινέζοι με τα δικά τους αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου, τα οποία θα είναι σαφώς φτηνότερα στην απόκτησή τους, προβλημάτισε και προκάλεσε ανησυχία στα στελέχη της ευρωπαϊκής Αυτοκινητοβιομηχανίας.

Κατά καιρούς, ανώτερα και ανώτατα στελέχη έχουν δηλώσει ότι χρειάζεται μια διαφορετική προσέγγιση ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικά, δηλαδή πιο προσιτά για τους πελάτες τους.


Αυτό έκανε πρόσφατα και ο Τιερί Πιετόν, Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών του Ομίλου Renault. Όπως είπε, η εταιρεία στοχεύει να μειώσει κατά 40% το κόστος παραγωγής των ηλεκτροκίνητων μοντέλων από το 2027 και έπειτα σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα.

Συγκεκριμένα, ο Πιετόν δήλωσε: «Είναι σαφές ότι αντιμετωπίζουμε ανταγωνισμό και ο χρόνος είναι σημαντικός, όμως έτσι είναι το (επιχειρηματικό) περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε».

Η μείωση του κόστους παραγωγής θα μειώσει αντίστοιχα και την τιμή πώλησης των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Ωστόσο, το γεγονός ότι -χρονικά- αυτό ορίζεται από το 2027 και έπειτα σημαίνει ότι θα αφορά στην επόμενη γενιά των μοντέλων αυτής της τεχνολογίας.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr