Θα φτιάξουν θεματικό πάρκο μυθολογίας στον Όλυμπο
26.03.2018
10:53
Στο «βουνό των Θεών»
Τη δημιουργία θεματικού πάρκου προβολής της μυθολογίας αποφάσισε ο Δήμος Δίου –Ολύμπου, προσδοκώντας να προσαρμοστεί στα σύγχρονα δεδομένα της ανταγωνιστικότητας.
Όπως αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, ο δήμος Δίου- Ολύμπου αποτελεί έναν από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς του νομού και της χώρας εν γένει. Ήδη από το 1976 οι Κοινότητες Λιτοχώρου, Λεπτοκαρυάς και Πλαταμώνος χαρακτηρίστηκαν ως «τουριστικοί τόποι», το δε Δίον, χαρακτηρίστηκε το 1963 ως αρχαιολογικός χώρος.
Έκτοτε, η ραγδαία ανάπτυξη του τουρισμού και των πολιτιστικών δραστηριοτήτων εντός των ορίων του δήμου, κατέστη η παρακαταθήκη για περαιτέρω ανάπτυξη και διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος που πέρα από τα οικονομικά οφέλη συνεπάγεται και απαιτήσεις δημιουργίας υλικών και άυλων υποδομών, προκειμένου η προστιθέμενη αξία του τόπου να διατηρείται και να βελτιώνεται διαρκώς αλλά κυρίως να προσαρμόζεται σε σύγχρονα δεδομένα ώστε να δύναται είναι ανταγωνιστικό, σύγχρονο, διαρκώς εμπλουτιζόμενο και εξωστρεφές.
Εξάλλου, με δεδομένη τη διαχρονικά διαπιστωμένη ανάγκη για κεντρική στρατηγική με σκοπό την αποτελεσματική προώθηση και προβολή του τόπου, την πρόσβαση σε νέες αγορές, την ολοκληρωμένη ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και συγκριτικών του πλεονεκτημάτων, αποφασίστηκε να δοθεί περαιτέρω έμφαση και στην επικοινωνιακή πολιτική του δήμου, μέσω της δημιουργίας δικτύων συνεργασίας με φορείς του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα.
Όπως αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, ο δήμος Δίου- Ολύμπου αποτελεί έναν από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς του νομού και της χώρας εν γένει. Ήδη από το 1976 οι Κοινότητες Λιτοχώρου, Λεπτοκαρυάς και Πλαταμώνος χαρακτηρίστηκαν ως «τουριστικοί τόποι», το δε Δίον, χαρακτηρίστηκε το 1963 ως αρχαιολογικός χώρος.
Έκτοτε, η ραγδαία ανάπτυξη του τουρισμού και των πολιτιστικών δραστηριοτήτων εντός των ορίων του δήμου, κατέστη η παρακαταθήκη για περαιτέρω ανάπτυξη και διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος που πέρα από τα οικονομικά οφέλη συνεπάγεται και απαιτήσεις δημιουργίας υλικών και άυλων υποδομών, προκειμένου η προστιθέμενη αξία του τόπου να διατηρείται και να βελτιώνεται διαρκώς αλλά κυρίως να προσαρμόζεται σε σύγχρονα δεδομένα ώστε να δύναται είναι ανταγωνιστικό, σύγχρονο, διαρκώς εμπλουτιζόμενο και εξωστρεφές.
Εξάλλου, με δεδομένη τη διαχρονικά διαπιστωμένη ανάγκη για κεντρική στρατηγική με σκοπό την αποτελεσματική προώθηση και προβολή του τόπου, την πρόσβαση σε νέες αγορές, την ολοκληρωμένη ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και συγκριτικών του πλεονεκτημάτων, αποφασίστηκε να δοθεί περαιτέρω έμφαση και στην επικοινωνιακή πολιτική του δήμου, μέσω της δημιουργίας δικτύων συνεργασίας με φορείς του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr