Κεραμέως στο ΘΕΜΑ 104,6: Δεν μπορούσαμε να κρατήσουμε τα παιδιά έξι μήνες εκτός σχολείου
30.05.2020
11:10
Η υπουργός Παιδείας χαρακτήρισε την Τράπεζα Θεμάτων ως βασικό εργαλείο για την αξιολόγηση των μαθητών και είπε ότι θα υπάρχει βαθμός δυσκολίας - Δεν έχω ακούσει αντιρρήσεις για το νομοσχέδιο, είπε
Ξεκινάμε τις αλλαγές από το νηπιαγωγείο, τόνισε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στο ΘΕΜΑ 104,6 και τον Ηλία Σιακαντάρη για το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας.
Η κυρία Κεραμέως μίλησε για νέες θεματικές και έδωσε έμφαση στην πρόταση για τη διδασκαλία Αγγλικών ακόμα και στα νηπιαγωγεία, καθώς και στην Πληροφορική. Αναφερόμενη στη λογική του «κόντρα» μαθήματος, είπε ότι εστιάζει στην ευρύτερη, πιο σφαιρική γνώση των νέων.
«Δεν πιστεύω ότι σε βασικά σημεία του νομοσχεδίου υπάρχουν αντιρρήσεις, δεν έχω ακούσει αντιρρήσεις», υπογράμμισε η υπουργός Παιδείας, ερωτηθείσα για τις ενστάσεις αναφορικά με την επιστροφή της Τράπεζας Θεμάτων και την επαναφορά του χαρακτηρισμού της διαγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Η κυρία Κεραμέως χαρακτήρισε την Τράπεζα Θεμάτων ως βασικό εργαλείο για την αξιολόγηση των μαθητών και είπε ότι «θα υπάρχουν βαθμοί δυσκολίας σε αυτή». Επέμεινε ότι οι περισσότερες αντιδράσεις εστιάζουν στην αξιολόγηση και ανέφερε χαρακτηριστικά ότι τις περίμενε.
Απέρριψε, επίσης, τις αιτιάσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης για διαρροή προσωπικών δεδομένων μαθητών, λέγοντας ότι η σχετική συζήτηση είναι προσχηματική, καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ήθελε εξ αρχής την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
«Τα παιδιά οφείλουν να επιστρέψουν στον φυσικό τους χώρο, που είναι το σχολείο», εξήγησε ακόμη η υπουργός. Ειδικά για τους μαθητές του δημοτικού, που επιστρέφουν από τη Δευτέρα στα θρανία, τόνισε ότι βρίσκονται ήδη τρεις μήνες εκτός σχολείου και δεν θα μπορούσαν αυτοί οι μήνες να γίνουν έξι. «Έχουμε χρέος να επιτρέψουμε στα παιδιά να επιστρέψουν στην κανονικότητα» επισήμανε.
Ειδήσεις σήμερα:
Εκτέλεση στη Βούλα: Ποιος ήθελε νεκρό τον Βέλγο επιχειρηματία;
«Άρτος και θεάματα» από τον Ερντογάν για την Άλωση της Πόλης - Προκαλείτε και εκτίθεστε απαντά η Αθήνα
Επίθεση με βιτριόλι: Τα κινητά συγκεκριμένων προσώπων θα «δείξουν» τη δράστιδα
Η κυρία Κεραμέως μίλησε για νέες θεματικές και έδωσε έμφαση στην πρόταση για τη διδασκαλία Αγγλικών ακόμα και στα νηπιαγωγεία, καθώς και στην Πληροφορική. Αναφερόμενη στη λογική του «κόντρα» μαθήματος, είπε ότι εστιάζει στην ευρύτερη, πιο σφαιρική γνώση των νέων.
«Δεν πιστεύω ότι σε βασικά σημεία του νομοσχεδίου υπάρχουν αντιρρήσεις, δεν έχω ακούσει αντιρρήσεις», υπογράμμισε η υπουργός Παιδείας, ερωτηθείσα για τις ενστάσεις αναφορικά με την επιστροφή της Τράπεζας Θεμάτων και την επαναφορά του χαρακτηρισμού της διαγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Η κυρία Κεραμέως χαρακτήρισε την Τράπεζα Θεμάτων ως βασικό εργαλείο για την αξιολόγηση των μαθητών και είπε ότι «θα υπάρχουν βαθμοί δυσκολίας σε αυτή». Επέμεινε ότι οι περισσότερες αντιδράσεις εστιάζουν στην αξιολόγηση και ανέφερε χαρακτηριστικά ότι τις περίμενε.
Απέρριψε, επίσης, τις αιτιάσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης για διαρροή προσωπικών δεδομένων μαθητών, λέγοντας ότι η σχετική συζήτηση είναι προσχηματική, καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ήθελε εξ αρχής την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
«Τα παιδιά οφείλουν να επιστρέψουν στον φυσικό τους χώρο, που είναι το σχολείο», εξήγησε ακόμη η υπουργός. Ειδικά για τους μαθητές του δημοτικού, που επιστρέφουν από τη Δευτέρα στα θρανία, τόνισε ότι βρίσκονται ήδη τρεις μήνες εκτός σχολείου και δεν θα μπορούσαν αυτοί οι μήνες να γίνουν έξι. «Έχουμε χρέος να επιτρέψουμε στα παιδιά να επιστρέψουν στην κανονικότητα» επισήμανε.
Ειδήσεις σήμερα:
Εκτέλεση στη Βούλα: Ποιος ήθελε νεκρό τον Βέλγο επιχειρηματία;
«Άρτος και θεάματα» από τον Ερντογάν για την Άλωση της Πόλης - Προκαλείτε και εκτίθεστε απαντά η Αθήνα
Επίθεση με βιτριόλι: Τα κινητά συγκεκριμένων προσώπων θα «δείξουν» τη δράστιδα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr