Θεοχάρης: Fake news οι καταγγελίες για την καμπάνια του τουρισμού
10.06.2020
12:35
Ο υπουργός Τουρισμού απάντησε σε επίκαιρη ερώτηση του ΜεΡΑ25
Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού του ΜεΡΑ25 Αγγελικής Αδαμοπούλου η οποία επανέλαβε την κριτική περί απευθείας ανάθεσης της διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας στη Marketing Greece με τίμημα 32 εκ. ευρώ ο κ. Θεοχάρης υπογράμμισε ότι η Βουλή δεν πρέπει να ασχολείται με ψευδείς ειδήσεις και πρόσθεσε «32 εκατομμύρια ευρώ δεν είναι ούτε ο προϋπολογισμός του ΕΟΤ. Ακούσαμε εδώ ότι πήραμε την παραλία στο Μαρμάρι και τη φέραμε στην Κροατία. Ακούσαμε ακόμα και ότι δε θα υπογραφεί η συμφωνία για την ΑΟΖ. Είναι ανάξια λόγου όλα αυτά».
Ο υπουργός Τουρισμού επανέλαβε ότι η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική εταιρεία αλλά ένας οργανισμός που μετέχει το Ξενοδοχειακό επιμελητήριο και ο ΣΕΤΕ, σκοπός του οποίου είναι η συνδρομή στον ΕΟΤ.
«Αν συνεχίσετε να μιλάτε για 32 εκ ευρώ είστε σε σύγχυση. Όλος ο διαφημιστικός προϋπολογισμός του ΕΟΤ έχει λίγο πάνω από 30 εκατομμύρια. Ο ΕΟΤ δεν αποδυναμώθηκε. Ο ΕΟΤ κάνει τη σύμβαση. Η σύμβαση για το Greece for home είναι 99.000 ευρώ» σημείωσε ο κ. Θεοχάρης και εξήγησε ότι στην παρούσα φάση κατά την οποία ο ελληνικός τουρισμός είναι στο σημείο μηδέν, «δεν μπορούμε να πάμε διχασμένοι. Αυτή η καμπάνια δωρήθηκε στον ΕΟΤ. Φτιάχτηκε από ιδιώτες και δωρήθηκε απευθείας στον ΕΟΤ χωρίς δικαιώματα. Ο ιδιωτικός τομέας στέκεται στο ύψος των περιστάσεων. Ήταν στο πολιτικό πρόγραμμα της ΝΔ οι συνεργασίες αυτές. Θα συνιστούσε απιστία στον ελληνικό λαό να μην το κάναμε. Εμείς δεν κάνουμε κωλοτούμπες» κατέληξε.
Ειδήσεις σήμερα:
«Δεν έχουμε αναζωπύρωση της πανδημίας» τονίζει στον ΘΕΜΑ 104,6 καθ. κοινωνικής και προληπτικής ιατρικής
Θεσσαλονίκη: Η φοιτήτρια, το πάρτι και ο συναγερμός για κρούσματα κορωνοϊού
Κλείνει το «παράθυρο» για καταστήματα που δεν τηρούν τους κανόνες - Άμεσο πλέον το λουκέτο
Ο υπουργός Τουρισμού επανέλαβε ότι η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική εταιρεία αλλά ένας οργανισμός που μετέχει το Ξενοδοχειακό επιμελητήριο και ο ΣΕΤΕ, σκοπός του οποίου είναι η συνδρομή στον ΕΟΤ.
«Αν συνεχίσετε να μιλάτε για 32 εκ ευρώ είστε σε σύγχυση. Όλος ο διαφημιστικός προϋπολογισμός του ΕΟΤ έχει λίγο πάνω από 30 εκατομμύρια. Ο ΕΟΤ δεν αποδυναμώθηκε. Ο ΕΟΤ κάνει τη σύμβαση. Η σύμβαση για το Greece for home είναι 99.000 ευρώ» σημείωσε ο κ. Θεοχάρης και εξήγησε ότι στην παρούσα φάση κατά την οποία ο ελληνικός τουρισμός είναι στο σημείο μηδέν, «δεν μπορούμε να πάμε διχασμένοι. Αυτή η καμπάνια δωρήθηκε στον ΕΟΤ. Φτιάχτηκε από ιδιώτες και δωρήθηκε απευθείας στον ΕΟΤ χωρίς δικαιώματα. Ο ιδιωτικός τομέας στέκεται στο ύψος των περιστάσεων. Ήταν στο πολιτικό πρόγραμμα της ΝΔ οι συνεργασίες αυτές. Θα συνιστούσε απιστία στον ελληνικό λαό να μην το κάναμε. Εμείς δεν κάνουμε κωλοτούμπες» κατέληξε.
Ειδήσεις σήμερα:
«Δεν έχουμε αναζωπύρωση της πανδημίας» τονίζει στον ΘΕΜΑ 104,6 καθ. κοινωνικής και προληπτικής ιατρικής
Θεσσαλονίκη: Η φοιτήτρια, το πάρτι και ο συναγερμός για κρούσματα κορωνοϊού
Κλείνει το «παράθυρο» για καταστήματα που δεν τηρούν τους κανόνες - Άμεσο πλέον το λουκέτο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr