Βουλή: Ψηφίστηκε από την Ολομέλεια το νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση

Βουλή: Ψηφίστηκε από την Ολομέλεια το νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση

«Απελευθερώνουμε και απεγκλωβίζουμε τις ιδιωτικές σχολικές μονάδες από τον αντιπαραγωγικό και αναποτελεσματικό κρατικό παρεμβατισμό υποστήριξε νωρίτερα η Σοφία Ζαχαράκη

Βουλή: Ψηφίστηκε από την Ολομέλεια το νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση
Ολοκληρώθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής η συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας για τον εκσυγχρονισμό της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε επί της αρχής, των άρθρων και στο σύνολο του κατά πλειοψηφία. Υπέρ της αρχής του νομοσχεδίου τάχθηκαν ΝΔ και Ελληνική Λύση, ενώ όλα τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ, ΚΚΕ, ΜέΡΑ25 καταψήφισαν.

Νωρίτερα, η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη υπεραμυνόμενη του νομοσχεδίου για τον εκσυγχρονισμό της ιδιωτικής εκπαίδευσης είχε τονίσει ότι «πρωταρχικό μας μέλημα και κατεύθυνση του συνολικού έργου μας, όπως έμπρακτα αποδεικνύουμε, είναι η παροχή μιας ποιοτικής και σύγχρονης παιδείας, η οποία θα παρέχει σε κάθε νέο και νέα όλα τα αναγκαία εκείνα εφόδια για να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής».

«Η προσπάθεια μας αυτή, είναι αυτονόητο, ότι δεν μπορεί παρά να αφορά και τα ιδιωτικά σχολεία. Αυτό είναι τόσο λογικά όσο και συνταγματικά επιβεβλημένο, καθότι σε μία δημοκρατική κοινωνία το κράτος έχει την ευθύνη για την παιδεία που παρέχεται στους πολίτες συνολικά. Είτε επιλέγουν το δημόσιο σχολείο είτε κάποιο ιδιωτικό εκπαιδευτήριο», επισήμανε η υφυπουργός Παιδείας.

Κλείσιμο
Στη συνέχεια μίλησε για «ειδοποιό διαφορά» που υπάρχει ανάμεσα στη ΝΔ και με όσους αντιδρούν και τόνισε ότι για την κυβέρνηση είναι «η βαθιά της πίστη και αφοσίωση στην υπεράσπιση του θεμελιώδους, σε κάθε δημοκρατία, δικαιώματος κάθε πολίτη, της ελεύθερης επιλογής και ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητάς του, όπως αυτό άλλωστε κατοχυρώνεται και στο Σύνταγμά».

Η υφυπουργός Παιδείας απέρριψε τις κατηγορίες ότι το νομοσχέδιο «εξυπηρετεί μια ελίτ και μεμονωμένα ιδιωτικά συμφέροντα», αντιτείνοντας ότι «αφορά το σύνολο των μελών της κοινωνίας μας, είτε αυτοί έχουν επιλέξει για την εκπαίδευση των τέκνων τους το δημόσιο είτε κάποιο ιδιωτικό σχολείο».

«Με το παρόν νομοσχέδιο, απελευθερώνουμε και απεγκλωβίζουμε τις ιδιωτικές σχολικές μονάδες από τον αντιπαραγωγικό και αναποτελεσματικό κρατικό παρεμβατισμό, από την υπέρμετρη γραφειοκρατία, και παρέχουμε μεγαλύτερη ευελιξία και αυτονομία στις ίδιες τις σχολικές μονάδες», υπογράμμισε η κ. Ζαχαράκη και προσέθεσε: «Ο έλεγχος της εκπαιδευτικής νομοθεσίας και των τίτλων σπουδών παραμένει όπως και πριν, η ισοτιμία των ιδιωτικών σχολείων είναι αδιαπραγμάτευτη και αποτελεί κύρια μέριμνα των πολιτικών μας».

Έμφαση έδωσε στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, τονίζοντας ότι «δεν απεμπολείται η εποπτεία, αλλά επανακαθορίζεται, επιβεβαιώνεται και γίνεται ουσιαστικότερη μετά την απαλοιφή ιδεοληπτικών και αναχρονιστικών αγκυλώσεων».

«Με αίσθημα ευθύνης και συνεπείς προς το Σύνταγμα και τις επιταγές του, μεριμνούμε για την ποιοτική αναβάθμιση της παιδείας στο σύνολό της, δημόσιας και ιδιωτικής. Μακριά από φοβικά σύνδρομα ή άλλες αναχρονιστικές ιδεοληψίες. Συνεπείς προς τις δεσμεύσεις μας και την πολιτική μας ταυτότητα, ενισχύουμε και ενθαρρύνουμε την ιδιωτική αυτονομία, η οποία όταν ασκείται εντός οριοθετημένου περιβάλλοντος, επιφέρει πολλαπλά οφέλη για το σύνολο της κοινωνίας μας», κατέληξε η κ. Ζαχαράκη.

Ειδήσεις σήμερα:

Επικοινωνία Δένδια - Χριστοδουλίδη μετά τη NAVTEX για το Barbaros

Μόσιαλος: Η χρήση της μάσκας πρέπει να επεκταθεί σε όλους τους κλειστούς χώρους 

Ανεβαίνουν επικίνδυνα τα κρούσματα: 52 το τελευταίο 24ωρο - Τα 14 στην Αττική 

ΓΕΕΘΑ: Η υπερσύγχρονη πυραυλάκατος «Καραθανάσης» εντάχθηκε στη δύναμη του Στόλου

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης