Κόντρα για το κίνημα "Δεν Πληρώνω, Δεν Πληρώνω" στη Βουλή
Κόντρα για το κίνημα "Δεν Πληρώνω, Δεν Πληρώνω" στη Βουλή
Απέναντι στην πολιτική που ακολουθεί το επαναστατικό κίνημα «Δεν Πληρώνω, Δεν Πληρώνω» τάχθηκε την Πέμπτη στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας.
Απέναντι στην πολιτική που ακολουθεί το επαναστατικό κίνημα «Δεν Πληρώνω, Δεν Πληρώνω» τάχθηκε την Πέμπτη στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας στέλνοντάς τους μήνυμα να μην συνθηματολογούν ανεύθυνα, οδηγώντας τον κόσμο στην επιζήμια λογική και την αντικοινωνική συμπεριφορά.
Ο υπουργός εξήγησε πως με το να μην πληρώνει κάποιος το αντίτιμο των διοδίων στερεί χρήματα από τον «κουμπαρά» με τον οποίο θα πληρωθεί η κατασκευή των δρόμων, αφού στα 8,7 δισ. που είναι η δαπάνη για τα έργα, τα 2,8 δισ. ευρώ προβλέπεται να προέλθουν από τα έσοδα των διοδίων.
«Ποιος θα πληρώνει 100 εκατ. ευρώ το χρόνο για τη συντήρηση της Εγνατίας οδού; Δεν πρέπει για πληρώνονται διόδια για τμήματα δεκάδων χιλιομέτρων έτοιμα και αυτοτελή;».
Σχετικά με την εξέλιξη των διαπραγματεύσεων τόνισε ότι η συζήτηση δεν μπορεί παρά να καταλήξει σε έναν επανασχεδιασμό, ο οποίος θα προβλέπει οπωσδήποτε και τη μείωση του ύψους των διοδίων σε δραστικό ποσοστό, ιδίως σε δρόμους που δεν έχουν κατασκευαστεί. Επισήμανε δε, ότι οι προτάσεις της κυβέρνησης, μεταξύ των άλλων, προβλέπουν αναλογική χρέωση, η οποία θα συμπεριλαμβάνεται σε μία νέα συμφωνία, «αν προκύψει».
«Αν θέλουμε να είμαστε χρήσιμοι στον τόπο, αυτό που οφείλουμε να κάνουμε είναι αυτό που υπακούει στην κοινή λογική», σημείωσε ο κύριος Ρέππας.
Τέλος, κατέστησε σαφές - αναφορικά με τις διαπραγματεύσεις για τους εν εξελίξει αυτοκινητόδρομους και το θέμα των διοδίων - ότι η όποια συμφωνία προκύψει θα είναι επ’ ωφελεία του Δημοσίου.
Ο υπουργός εξήγησε πως με το να μην πληρώνει κάποιος το αντίτιμο των διοδίων στερεί χρήματα από τον «κουμπαρά» με τον οποίο θα πληρωθεί η κατασκευή των δρόμων, αφού στα 8,7 δισ. που είναι η δαπάνη για τα έργα, τα 2,8 δισ. ευρώ προβλέπεται να προέλθουν από τα έσοδα των διοδίων.
«Ποιος θα πληρώνει 100 εκατ. ευρώ το χρόνο για τη συντήρηση της Εγνατίας οδού; Δεν πρέπει για πληρώνονται διόδια για τμήματα δεκάδων χιλιομέτρων έτοιμα και αυτοτελή;».
Σχετικά με την εξέλιξη των διαπραγματεύσεων τόνισε ότι η συζήτηση δεν μπορεί παρά να καταλήξει σε έναν επανασχεδιασμό, ο οποίος θα προβλέπει οπωσδήποτε και τη μείωση του ύψους των διοδίων σε δραστικό ποσοστό, ιδίως σε δρόμους που δεν έχουν κατασκευαστεί. Επισήμανε δε, ότι οι προτάσεις της κυβέρνησης, μεταξύ των άλλων, προβλέπουν αναλογική χρέωση, η οποία θα συμπεριλαμβάνεται σε μία νέα συμφωνία, «αν προκύψει».
«Αν θέλουμε να είμαστε χρήσιμοι στον τόπο, αυτό που οφείλουμε να κάνουμε είναι αυτό που υπακούει στην κοινή λογική», σημείωσε ο κύριος Ρέππας.
Τέλος, κατέστησε σαφές - αναφορικά με τις διαπραγματεύσεις για τους εν εξελίξει αυτοκινητόδρομους και το θέμα των διοδίων - ότι η όποια συμφωνία προκύψει θα είναι επ’ ωφελεία του Δημοσίου.
Ο αντίλογος για το ζήτημα ήρθε από το ΣΥΡΙΖΑ, μέσω του βουλευτή Δημήτρη Παπαδημούλη, ο οποίος κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι κυβερνά με τη λογική τού "διαίρει και βασίλευε", με τον κ. Ρέππα να επιστρέφει την κατηγορία.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα