Καραμανλής: Αστείο να μιλά ο ΣΥΡΙΖΑ για το Πάτρα-Πύργος που έσπασε για τον τότε αγαπημένο του εργολάβο
Καραμανλής: Αστείο να μιλά ο ΣΥΡΙΖΑ για το Πάτρα-Πύργος που έσπασε για τον τότε αγαπημένο του εργολάβο
Ο υπουργός Μεταφορών τόνισε ότι το Πάτρα – Πύργος θα είχε ολοκληρωθεί, αν η τότε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν έσπαζε το έργο σε οκτώ κομμάτια για να εξυπηρετήσει τον Καλογρίτσα - «Μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια κάναμε όσα δεν έγιναν τα προηγούμενα 4,5 χρόνια»
Το Πάτρα – Πύργος θα είχε σήμερα ολοκληρωθεί, εάν δεν είχε αποφασίσει η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ να σπάσει το έργο σε οκτώ κομμάτια, για να εξυπηρετήσει τον τότε αγαπημένο της εργολάβο κ. Καλογρίτσα, υπενθύμισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής.
Ο κ. Καραμανλής, μιλώντας στο ραδιόφωνο «Παραπολιτικά», σχολίασε καταρχάς ότι μόνο ως αστείο μπορεί να εκληφθεί ο χθεσινός ισχυρισμός του κ. Τσίπρα ότι δήθεν είχε ξεκινήσει το έργο και η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας το σταμάτησε.
Όπως τόνισε, το Πάτρα – Πύργος είχε δημοπρατηθεί ενιαίο το 2014 από την Κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου και σήμερα θα είχε ολοκληρωθεί κι οι πολίτες θα χρησιμοποιούσαν έναν σύγχρονο ασφαλή αυτοκινητόδρομο.
«Τι έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ; Γιατί είναι και επίκαιρο το θέμα με αυτά που συμβαίνουν στη Βουλή αυτές τις ημέρες. Ο ΣΥΡΙΖΑ πίστευε ότι βόλευε το σπάσιμο του έργου σε οκτώ κομμάτια τον τότε αγαπημένο του εργολάβο, που ήθελαν να φτιάξει κανάλι», σημείωσε ο κ. Καραμανλής. Το αποτέλεσμα, επισήμανε, ήταν να κινδυνεύσει η χρηματοδότηση ακόμη και η υλοποίηση του έργου.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έλυσε τα προβλήματα που δημιούργησε ο ΣΥΡΙΖΑ.
«Πρώτον, βάλαμε τέλος στο αδιέξοδο της κατάτμησης σε 8 κομμάτια.
Δεύτερον, δουλέψαμε συστηματικά και τελικά πετύχαμε την αλλαγή στάσης της Κομισιόν για τη δυνατότητα χρηματοδότησής του πέραν του 2023.
Τρίτον, το εντάξαμε στη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού.
Τέταρτον, με εξίσου συστηματική προσπάθεια, πήραμε το πράσινο φως από τη Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Αγοράς της Κομισιόν για την ένταξη του έργου στην παραχώρηση», ανέφερε.
Σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή, τώρα βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο, καθώς αναμένεται η οριστική έγκριση και από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού. Το θέμα συζητήθηκε και με την αντιπρόεδρο της Κομισιόν Μαργκρέτε Βεστάγκερ, σημείωσε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι ο πρωθυπουργός έχει θέσει σε απόλυτη προτεραιότητα το συγκεκριμένο έργο.
«Μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια κάναμε όσα δεν έγιναν τα προηγούμενα 4,5 χρόνια», υπογράμμισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Απάντησε δε στον κ. Τσίπρα, τονίζοντας ότι μπουλντόζες δεν είχαν μπει ποτέ και δεν υπήρξε καμία πρόοδος εργασιών στο Πάτρα – Πύργος και εξήγησε ότι δε θα ολοκληρωνόταν ποτέ το έργο, γιατί ο κ. Καλογρίτσας είχε κηρυχθεί έκπτωτος στις τέσσερις εργολαβίες, που είχε πάρει. Ανέφερε μάλιστα αναλυτικά τι παρέλαβε η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μετά από 4,5 χρόνια ΣΥΡΙΖΑ:
• Στο 1ο τμήμα δεν είχε γίνει καμία απολύτως εργασία και ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος γιατί δεν είχε εγγυητική.
• Στο 2ο, αντί για 33% είχαμε πρόοδο εργασιών στο 14%. Αυτό ήταν και το καλύτερο από τα οκτώ.
• Στο 3ο τμήμα, δεν έγινε καμία εργασία γιατί εκκρεμούσε στο ΣτΕ.
• Στο 4ο, δεν έγινε καμία εργασία, ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος γιατί δεν είχε εγγυητική.
• Στο 5ο, είχαμε υλοποίηση εργασιών μόνο στο 0,12%.
• Στο 6ο τμήμα, είχαμε υλοποίηση εργασιών μόνο στο 2%.
Ο κ. Καραμανλής, μιλώντας στο ραδιόφωνο «Παραπολιτικά», σχολίασε καταρχάς ότι μόνο ως αστείο μπορεί να εκληφθεί ο χθεσινός ισχυρισμός του κ. Τσίπρα ότι δήθεν είχε ξεκινήσει το έργο και η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας το σταμάτησε.
Όπως τόνισε, το Πάτρα – Πύργος είχε δημοπρατηθεί ενιαίο το 2014 από την Κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου και σήμερα θα είχε ολοκληρωθεί κι οι πολίτες θα χρησιμοποιούσαν έναν σύγχρονο ασφαλή αυτοκινητόδρομο.
«Τι έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ; Γιατί είναι και επίκαιρο το θέμα με αυτά που συμβαίνουν στη Βουλή αυτές τις ημέρες. Ο ΣΥΡΙΖΑ πίστευε ότι βόλευε το σπάσιμο του έργου σε οκτώ κομμάτια τον τότε αγαπημένο του εργολάβο, που ήθελαν να φτιάξει κανάλι», σημείωσε ο κ. Καραμανλής. Το αποτέλεσμα, επισήμανε, ήταν να κινδυνεύσει η χρηματοδότηση ακόμη και η υλοποίηση του έργου.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έλυσε τα προβλήματα που δημιούργησε ο ΣΥΡΙΖΑ.
«Πρώτον, βάλαμε τέλος στο αδιέξοδο της κατάτμησης σε 8 κομμάτια.
Δεύτερον, δουλέψαμε συστηματικά και τελικά πετύχαμε την αλλαγή στάσης της Κομισιόν για τη δυνατότητα χρηματοδότησής του πέραν του 2023.
Τρίτον, το εντάξαμε στη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού.
Τέταρτον, με εξίσου συστηματική προσπάθεια, πήραμε το πράσινο φως από τη Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Αγοράς της Κομισιόν για την ένταξη του έργου στην παραχώρηση», ανέφερε.
Σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή, τώρα βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο, καθώς αναμένεται η οριστική έγκριση και από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού. Το θέμα συζητήθηκε και με την αντιπρόεδρο της Κομισιόν Μαργκρέτε Βεστάγκερ, σημείωσε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι ο πρωθυπουργός έχει θέσει σε απόλυτη προτεραιότητα το συγκεκριμένο έργο.
«Μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια κάναμε όσα δεν έγιναν τα προηγούμενα 4,5 χρόνια», υπογράμμισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Απάντησε δε στον κ. Τσίπρα, τονίζοντας ότι μπουλντόζες δεν είχαν μπει ποτέ και δεν υπήρξε καμία πρόοδος εργασιών στο Πάτρα – Πύργος και εξήγησε ότι δε θα ολοκληρωνόταν ποτέ το έργο, γιατί ο κ. Καλογρίτσας είχε κηρυχθεί έκπτωτος στις τέσσερις εργολαβίες, που είχε πάρει. Ανέφερε μάλιστα αναλυτικά τι παρέλαβε η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μετά από 4,5 χρόνια ΣΥΡΙΖΑ:
• Στο 1ο τμήμα δεν είχε γίνει καμία απολύτως εργασία και ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος γιατί δεν είχε εγγυητική.
• Στο 2ο, αντί για 33% είχαμε πρόοδο εργασιών στο 14%. Αυτό ήταν και το καλύτερο από τα οκτώ.
• Στο 3ο τμήμα, δεν έγινε καμία εργασία γιατί εκκρεμούσε στο ΣτΕ.
• Στο 4ο, δεν έγινε καμία εργασία, ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος γιατί δεν είχε εγγυητική.
• Στο 5ο, είχαμε υλοποίηση εργασιών μόνο στο 0,12%.
• Στο 6ο τμήμα, είχαμε υλοποίηση εργασιών μόνο στο 2%.
• Στο 7ο, είχαμε υλοποίηση εργασιών μόνο στο 0,62%.
• Και στο 8ο, μετά από υλοποίηση εργασιών μόνο στο 0,1%, ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος.
«Δηλαδή στα οκτώ τμήματα, είχαμε εναλλάξ τέσσερα που δεν είχαν καν ανάδοχο και τέσσερα που είχαν πρόοδο έργου λίγο πάνω από το μηδέν. Αυτό είναι το έργο για το οποίο είναι περήφανοι στο ΣΥΡΙΖΑ», κατέληξε ο κ. Καραμανλής.
Το έργο θα είναι έτοιμο στα τέλη 2023-αρχές 2024
Το έργο ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, θα ξεκινήσει άμεσα με το που θα δοθεί η τρίτη και τελευταία έγκριση από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Κομισιόν και εκτίμησε ότι δεδομένου πως πρόκειται για πεδινό έργο, θα είναι έτοιμο τέλη 2023 - αρχές 2024.
Ερωτηθείς για τη διαφοροποίηση της κ. Γιαννάκου και της κ. Κεφαλογιάννη στο νομοσχέδιο για τη συνεπιμέλεια, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εκτίμησε ότι δείχνει πως μία Κυβέρνηση μπορεί να λειτουργεί αποτελεσματικά, αλλά υπάρχει χώρος για να εκφραστεί και κάθε άλλη άποψη.
Τέλος, όταν ρωτήθηκε για τα μνημόνια συνεργασίας που απορρέουν από τη συμφωνία των Πρεσπών, υπενθύμισε και υπογράμμισε ότι η συμφωνία κυρώθηκε και ψηφίστηκε από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, καθώς και ότι τα πρωτόκολλα αυτά δεν έχουν σχέση με την κύρωση. «Όταν έρθει η ώρα να έρθουν στη Βουλή, τότε θα τα συζητήσουμε» είπε ο κ. Καραμανλής, τονίζοντας ότι η ΝΔ είναι η παράταξη που πάντα χειρίζεται τα θέματα με εθνική ευθύνη και σοβαρότητα. Υπενθύμισε επίσης ότι η Νέα Δημοκρατία είχε προειδοποιήσει προεκλογικά πως, από τη στιγμή κύρωσης της συμφωνίας δεν θα υπήρχε οδός επιστροφής.
Ειδήσεις σήμερα:
Καλογρίτσας σε Πολάκη: Παλικάρια της φακής, ελάτε έξω να λογαριαστούμε!
Ο Μένιος Φουρθιώτης μιλά μέσα από τη φυλακή: «Έχω μείνει 40 κιλά», ισχυρίζεται
Σεξουαλική παρενόχληση σε μαθήτριες δημοτικού: Ελεύθερος ο δάσκαλος - Του απαγορεύθηκε να τις πλησιάζει
• Και στο 8ο, μετά από υλοποίηση εργασιών μόνο στο 0,1%, ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος.
«Δηλαδή στα οκτώ τμήματα, είχαμε εναλλάξ τέσσερα που δεν είχαν καν ανάδοχο και τέσσερα που είχαν πρόοδο έργου λίγο πάνω από το μηδέν. Αυτό είναι το έργο για το οποίο είναι περήφανοι στο ΣΥΡΙΖΑ», κατέληξε ο κ. Καραμανλής.
Το έργο θα είναι έτοιμο στα τέλη 2023-αρχές 2024
Το έργο ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, θα ξεκινήσει άμεσα με το που θα δοθεί η τρίτη και τελευταία έγκριση από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Κομισιόν και εκτίμησε ότι δεδομένου πως πρόκειται για πεδινό έργο, θα είναι έτοιμο τέλη 2023 - αρχές 2024.
Ερωτηθείς για τη διαφοροποίηση της κ. Γιαννάκου και της κ. Κεφαλογιάννη στο νομοσχέδιο για τη συνεπιμέλεια, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εκτίμησε ότι δείχνει πως μία Κυβέρνηση μπορεί να λειτουργεί αποτελεσματικά, αλλά υπάρχει χώρος για να εκφραστεί και κάθε άλλη άποψη.
Τέλος, όταν ρωτήθηκε για τα μνημόνια συνεργασίας που απορρέουν από τη συμφωνία των Πρεσπών, υπενθύμισε και υπογράμμισε ότι η συμφωνία κυρώθηκε και ψηφίστηκε από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, καθώς και ότι τα πρωτόκολλα αυτά δεν έχουν σχέση με την κύρωση. «Όταν έρθει η ώρα να έρθουν στη Βουλή, τότε θα τα συζητήσουμε» είπε ο κ. Καραμανλής, τονίζοντας ότι η ΝΔ είναι η παράταξη που πάντα χειρίζεται τα θέματα με εθνική ευθύνη και σοβαρότητα. Υπενθύμισε επίσης ότι η Νέα Δημοκρατία είχε προειδοποιήσει προεκλογικά πως, από τη στιγμή κύρωσης της συμφωνίας δεν θα υπήρχε οδός επιστροφής.
Ειδήσεις σήμερα:
Καλογρίτσας σε Πολάκη: Παλικάρια της φακής, ελάτε έξω να λογαριαστούμε!
Ο Μένιος Φουρθιώτης μιλά μέσα από τη φυλακή: «Έχω μείνει 40 κιλά», ισχυρίζεται
Σεξουαλική παρενόχληση σε μαθήτριες δημοτικού: Ελεύθερος ο δάσκαλος - Του απαγορεύθηκε να τις πλησιάζει
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα