Συνεχίζει το υπουργείο Τουρισμού της
Βόρειας Μακεδονίας, να προωθεί τουριστικά τη χώρα, γύρω από το προκλητικό μότο «
Macedonia Timeless» (Αιώνια «Μακεδονία»), παρά τα όσα προβλέπονται στη «
Συμφωνία των Πρεσπών».
Αν και πριν από δύο χρόνια, όπως τότε είχε αποκαλύψει το protothema.gr, η κυβέρνηση Ζάεφ είχε δεσμευτεί προς την ελληνική πλευρά πως θα τροποποιηθεί η επίσημη τουριστική καμπάνια, σύμφωνα με τις Πρέσπες, εν τούτοις το υπουργείο Τουρισμού συνεχίζει να το παίζει προκλητικά σε δύο ταμπλό.
Ενδεικτικό είναι πως η επίσημη τουριστική ιστοσελίδα της χώρας, λειτουργεί σε δύο… version. Τόσο με την αρχική ονομασία (www.macedonia-timeless.com) όσο και τη νέα (www.northmacedonia-timeless.com), μ’ την ένδειξη «Μacedonia’s official tourism web site».
Και οι δύο σελίδες, παραπέμπουν στα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα (facebook twitter, youtube), όπου οι επίσημες ονομασίες τους παραμένουν σύμφωνα με το μότο «Macedonia Timeless», αναρτώντας ομορφιές και αξιοθέατα της χώρας ως «
Μακεδονία» και χρήση hashtag των όρων «Macedonia», «Macedonia Timelles», «Beautiful Macedonia» κ.α. Όλες οι αναρτήσεις είναι στην αγγλική γλώσσα, αφού οι σελίδες απευθύνονται στο διεθνές κοινό.
Το προκλητικό σλόγκαν «Macedonia Timeless», κάτι σαν το δικό μας «Live your myth in Greece», καθιερώθηκε το 2009 επί παντοδυναμίας Γκρουέφσκι, στο πλαίσιο «αρχαιομακεδονοποίησης» της σλαβικής πλειοψηφίας που επιχείρησε να προωθήσει.
Μέσω εντυπωσιακών σποτ, με άρωμα Χόλιγουντ, που προβλήθηκαν σε τοπικά και διεθνή δίκτυα (CNN, EURONEWS, TRAVEL CHANNEL κ.ά.) οι γείτονες επιχείρησαν να παρουσιαστούν ως απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων και της αρχαίας Μακεδονίας προωθώντας παράλληλα, εκτός από τον τουρισμό και τα «μακεδονικά» κρασιά.