Κικίλιας: Απαράμιλλης ομορφιάς η Στερεά Ελλάδα, μπορεί να καταστεί 12μηνος τουριστικός προορισμός
11.11.2021
11:32
Ο υπουργός Τουρισμού έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην τουριστική καμπάνια για τη Βόρεια Εύβοια, ύψους 2 εκατ. ευρώ, η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός του 2022
Με τον περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανό συναντήθηκε σήμερα στο υπουργείο ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η τουριστική ανάπτυξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Ο υπουργός Τουρισμού χαρακτήρισε ως απαράμιλλης ομορφιάς την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τονίζοντας ότι πρέπει να «φωτιστούν» οι προορισμοί της και να καταστούν επισκέψιμοι καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.
Στο πλαίσιο αυτό, γνωστοποίησε ότι προορισμοί της Στερεάς Ελλάδας θα ενταχθούν στην καμπάνια του ΕΟΤ για τον χειμερινό και εναλλακτικό τουρισμό και το city break, ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην τουριστική καμπάνια για τη Βόρεια Εύβοια, ύψους 2 εκατ. ευρώ, η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός του 2022.
«Μια καμπάνια αλλαγής της εικόνας της Βόρειας Εύβοιας και στήριξης των κατοίκων και όλων των επαγγελματιών της περιοχής, καθώς τα έσοδα από τον τουρισμό δεν αφορούν μόνο τον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά και τις μικρές, οικογενειακές επιχειρήσεις, την εστίαση και τα εμπορικά καταστήματα», επισήμανε ο κ. Κικίλιας, ο οποίος έκανε γνωστό ότι θα επισκεφθεί σύντομα την περιοχή μαζί με τον κ. Φραγκάκη.
Από την πλευρά του, ο κ. Σπανός ευχαρίστησε τον υπουργό Τουρισμού και τόνισε ότι η Στερεά Ελλάδα είναι μια ανερχόμενη τουριστική δύναμη, με πολιτιστικά τοπόσημα (Δελφοί, Θερμοπύλες), χιονοδρομικά κέντρα και πλήθος εναλλακτικών προορισμών. «Στόχος μας, με τη συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ, είναι να ενισχύσουμε τη δυναμική μας και να γίνουμε Περιφέρεια γνωστή για τους πολλούς και καλούς προορισμούς της», τόνισε χαρακτηριστικά.
Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης και ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος για θέματα Τουρισμού, Αθλητισμού και Εθελοντισμού Ηλίας Μπουρμάς. Μάλιστα, ο κ. Φραγκάκης ενημέρωσε από την πλευρά του ότι ο ΕΟΤ έχει εγκρίνει τη δωρεάν συμμετοχή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας σε όλες τις εκθέσεις του 2022, όπως είχε κάνει και το 2021, και επισήμανε ότι ο Οργανισμός είναι έτοιμος, υπό την καθοδήγηση του υπουργείου Τουρισμού, να υλοποιήσει τις προτάσεις θα καταθέσει η Περιφέρεια σε συνεργασία με την Marketing Greece.
Ειδήσεις σήμερα:
Πίστωση χρόνου στα νέα μέτρα και στο βάθος σούπερ μάρκετ
Plan b με τον ιδιωτικό τομέα στη «μάχη» κατά του κορωνοϊού - 900 εισαγωγές σε 48 ώρες
«Μπούμερανγκ» υπέρ της κυβέρνησης γύρισε η επίθεση της Ολλανδής
Στο πλαίσιο αυτό, γνωστοποίησε ότι προορισμοί της Στερεάς Ελλάδας θα ενταχθούν στην καμπάνια του ΕΟΤ για τον χειμερινό και εναλλακτικό τουρισμό και το city break, ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην τουριστική καμπάνια για τη Βόρεια Εύβοια, ύψους 2 εκατ. ευρώ, η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός του 2022.
«Μια καμπάνια αλλαγής της εικόνας της Βόρειας Εύβοιας και στήριξης των κατοίκων και όλων των επαγγελματιών της περιοχής, καθώς τα έσοδα από τον τουρισμό δεν αφορούν μόνο τον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά και τις μικρές, οικογενειακές επιχειρήσεις, την εστίαση και τα εμπορικά καταστήματα», επισήμανε ο κ. Κικίλιας, ο οποίος έκανε γνωστό ότι θα επισκεφθεί σύντομα την περιοχή μαζί με τον κ. Φραγκάκη.
Από την πλευρά του, ο κ. Σπανός ευχαρίστησε τον υπουργό Τουρισμού και τόνισε ότι η Στερεά Ελλάδα είναι μια ανερχόμενη τουριστική δύναμη, με πολιτιστικά τοπόσημα (Δελφοί, Θερμοπύλες), χιονοδρομικά κέντρα και πλήθος εναλλακτικών προορισμών. «Στόχος μας, με τη συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ, είναι να ενισχύσουμε τη δυναμική μας και να γίνουμε Περιφέρεια γνωστή για τους πολλούς και καλούς προορισμούς της», τόνισε χαρακτηριστικά.
Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης και ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος για θέματα Τουρισμού, Αθλητισμού και Εθελοντισμού Ηλίας Μπουρμάς. Μάλιστα, ο κ. Φραγκάκης ενημέρωσε από την πλευρά του ότι ο ΕΟΤ έχει εγκρίνει τη δωρεάν συμμετοχή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας σε όλες τις εκθέσεις του 2022, όπως είχε κάνει και το 2021, και επισήμανε ότι ο Οργανισμός είναι έτοιμος, υπό την καθοδήγηση του υπουργείου Τουρισμού, να υλοποιήσει τις προτάσεις θα καταθέσει η Περιφέρεια σε συνεργασία με την Marketing Greece.
Ειδήσεις σήμερα:
Πίστωση χρόνου στα νέα μέτρα και στο βάθος σούπερ μάρκετ
Plan b με τον ιδιωτικό τομέα στη «μάχη» κατά του κορωνοϊού - 900 εισαγωγές σε 48 ώρες
«Μπούμερανγκ» υπέρ της κυβέρνησης γύρισε η επίθεση της Ολλανδής
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr