«Turkaegean»: Η Τουρκία «πουλάει» τουρισμό στο Αιγαίο με ελληνικές αρχαιότητες και… μπουζούκι
19.11.2021
10:39
Ο Τούρκος υφυπουργός Τουρισμού λέει πως δεν μπορεί η Ελλάδα να παρουσιάζει το Αιγαίο ως δικό της – Τι αναφέρει σε ρεπορτάζ της η Hurriyet – Δείτε την τουριστική καμπάνια
Είναι γνωστό πως η Τουρκία προσπαθεί να βρει τρόπους είτε να οικειοποιηθεί είτε να… «αφελληνίσει» το Αιγαίο πέλαγος. Έτσι, μετά την ρητορική περί «θάλασσας των νήσων» που στοχεύει στην αλλαγή ονόματος του Αρχιπελάγους έτσι ώστε να μην θυμίζει τίποτα το ελληνικό, πλέον από την Άγκυρα επιχειρούν να καθιερώσουν τον όρο «τουρκικό Αιγαίο» στον οποίον μάλιστα βασίζουν και την νέα τουριστική καμπάνια της χώρας για τις μικρασιατικές ακτές.
Η εν λόγω επικοινωνιακή εκστρατεία είναι γνωστή από το καλοκαίρι ωστόσο αυτή την φορά την παρουσιάζει και η τουρκική εφημερίδα Hurriyet η οποία φιλοξενεί και προκλητικές δηλώσεις του Τούρκου υφυπουργού Τουρισμού. Μιλώντας για τη συγκεκριμένη καμπάνια, ο Nadir Alpaslan, δήλωσε ότι επειδή η Ελλάδα βλέπει το Αιγαίο ως δική της περιοχή, έτσι αποφάσισε και η Άγκυρα να προωθήσει αυτό σύνθημα «Turkaegean» προβάλλοντας και σχετικά βίντεο, για να δείξει ότι το Αιγαίο δεν είναι μόνο ελληνικό αλλά μια περιοχή που είναι και της Τουρκίας.
Όπως αναφέρει η τουρκική εφημερίδα, διαπιστώθηκε ότι το 40% των τουριστών πήγε στις τουρκικές ακτές στη Μεσόγειο, το 40% στον Μαρμαρά, το 10% στο Αιγαίο και το υπόλοιπο 10% στην Ανατολία. Έτσι ξεκίνησαν οι προσπάθειες για αύξηση των «μετοχών» του Αιγαίου και της Anatolia.
Δείτε την καμπάνια της Τουρκίας με ελληνικές αρχαιότητες, θαλασσινά και... μπουζούκι με όνομα «Turkaegean: Coast of Happiness» («η ακτή της ευτυχίας»):
H διαφήμιση της χώρας στον παγκόσμιο τουρισμό γίνεται εν μέσω της κατρακυλάς της τουρκικής οικονομίας, και σε μια περίοδο που η Άγκυρα έχει δεχθεί συστάσεις από την ΕΕ για αποφυγή προκλήσεων στην Ανατολική Μεσόγειο.
Ειδήσεις σήμερα:
Διάβημα της Αθήνας στα Τίρανα: Ο Αλβανός πρόεδρος πήγε σε έκθεση για την «γενοκτονία των τσάμηδων»
Τραγικό τροχαίο στην Εγνατία με τουλαχιστον πέντε νεκρούς και έξι τραυματίες
Πανδημία: Μπροστά στο «κύμα» της Covid δύο εκατ. Έλληνες άνω των 60 ετών
Η εν λόγω επικοινωνιακή εκστρατεία είναι γνωστή από το καλοκαίρι ωστόσο αυτή την φορά την παρουσιάζει και η τουρκική εφημερίδα Hurriyet η οποία φιλοξενεί και προκλητικές δηλώσεις του Τούρκου υφυπουργού Τουρισμού. Μιλώντας για τη συγκεκριμένη καμπάνια, ο Nadir Alpaslan, δήλωσε ότι επειδή η Ελλάδα βλέπει το Αιγαίο ως δική της περιοχή, έτσι αποφάσισε και η Άγκυρα να προωθήσει αυτό σύνθημα «Turkaegean» προβάλλοντας και σχετικά βίντεο, για να δείξει ότι το Αιγαίο δεν είναι μόνο ελληνικό αλλά μια περιοχή που είναι και της Τουρκίας.
Όπως αναφέρει η τουρκική εφημερίδα, διαπιστώθηκε ότι το 40% των τουριστών πήγε στις τουρκικές ακτές στη Μεσόγειο, το 40% στον Μαρμαρά, το 10% στο Αιγαίο και το υπόλοιπο 10% στην Ανατολία. Έτσι ξεκίνησαν οι προσπάθειες για αύξηση των «μετοχών» του Αιγαίου και της Anatolia.
Δείτε την καμπάνια της Τουρκίας με ελληνικές αρχαιότητες, θαλασσινά και... μπουζούκι με όνομα «Turkaegean: Coast of Happiness» («η ακτή της ευτυχίας»):
H διαφήμιση της χώρας στον παγκόσμιο τουρισμό γίνεται εν μέσω της κατρακυλάς της τουρκικής οικονομίας, και σε μια περίοδο που η Άγκυρα έχει δεχθεί συστάσεις από την ΕΕ για αποφυγή προκλήσεων στην Ανατολική Μεσόγειο.
Ειδήσεις σήμερα:
Διάβημα της Αθήνας στα Τίρανα: Ο Αλβανός πρόεδρος πήγε σε έκθεση για την «γενοκτονία των τσάμηδων»
Τραγικό τροχαίο στην Εγνατία με τουλαχιστον πέντε νεκρούς και έξι τραυματίες
Πανδημία: Μπροστά στο «κύμα» της Covid δύο εκατ. Έλληνες άνω των 60 ετών
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr