Κικίλιας: Οι σχεδόν υπερτριπλάσιες επιβεβαιωμένες αφίξεις στη Θεσσαλονίκη για το 2022, δικαιώνουν τη στρατηγική μας για την κρουαζιέρα
09.12.2021
18:37
«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα είναι λιμάνι έναρξης και τερματισμού κρουαζιέρας, με δυνατότητα επιβίβασης ή/και αποβίβασης επιβατών, κάτι που θα τονώσει την τοπική οικονομία», σημειώνει ο υπουργός Τουρισμού
«Στρατηγική μας επιδίωξη στο Υπουργείο Τουρισμού είναι ένα βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης της κρουαζιέρας στην Ελλάδα. Ειδικότερα για τη Θεσσαλονίκη, όπως είχα ήδη ανακοινώσει από τη ΔΕΘ, στόχος είναι το λιμάνι της πόλης να καταστεί home port και hub για τον τουρισμό κρουαζιέρας», τονίζει σε δήλωσή του ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.
«Αυτό σημαίνει ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα είναι λιμάνι έναρξης και τερματισμού κρουαζιέρας, με δυνατότητα επιβίβασης ή/και αποβίβασης επιβατών, κάτι που θα τονώσει την τοπική οικονομία, με σημαντικό αντίκτυπο στον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά και στο εμπόριο, τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, τη μεταποίηση κ.α., παράγοντας εισόδημα για την πόλη και τους κατοίκους της», σημειώνει ακόμη ο κ. Κικίλιας.
«Ο συνδυασμός του νέου διεθνούς αερολιμένα και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, αλλάζει το χάρτη στον τουρισμό κρουαζιέρας. Τα οφέλη από αυτή την αύξηση δεν θα είναι μόνο η μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση στην ίδια την πόλη, αλλά και η ενίσχυση της τουριστικής δυναμικής της Μακεδονίας και της Βόρειας Ελλάδας, προσφέροντας μια τουριστική εμπειρία που θα ενσωματώνει όλες τις μορφές τουρισμού», προσθέτει.
«Μόλις χθες, η ΟΛΘ Α.Ε. ανακοίνωσε ότι οι επιβεβαιωμένες αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στη Θεσσαλονίκη για το 2022 καταγράφονται ήδη σχεδόν υπερτριπλάσιες, καθώς από 17 φέτος, διαμορφώνονται σε τουλάχιστον 49 για την επόμενη χρονιά (αύξηση 189%) και μάλιστα από 10 διαφορετικές εταιρείες κρουαζιέρας και 12 διαφορετικά κρουαζιερόπλοια», συμπληρώνει ο υπουργός Τουρισμού.
Τα δρομολόγια είναι προγραμματισμένα να ξεκινήσουν στις 6 Μαρτίου 2022, νωρίτερα από κάθε άλλη φορά και μάλιστα, το 60% των δρομολογίων του 2022 θα είναι τύπου «home port», κάτι που θα συνεχιστεί με αυξημένο ρυθμό και το 2023. Τα στοιχεία αυτά δικαιώνουν τη στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού, μας γεμίζουν αισιοδοξία και ευθύνη και αποτελούν μια μεγάλη ευκαιρία για τη Θεσσαλονίκη μας.
Με οργανωμένο σχέδιο, σκληρή δουλειά και συνεργασία με τους φορείς της πόλης, θα αξιοποιήσουμε την ευκαιρία αυτή προς όφελος της κοινωνίας και της οικονομίας μας», καταλήγει ο κ. Κικίλιας.
Ειδήσεις σήμερα:
Bloomberg: «Δύσκολα» στο «κλασικό» πρόγραμμα αγοράς ομολόγων της EKT τα ελληνικά ομόλογα
Μέχρι τέλος Δεκεμβρίου οι αιτήσεις για το πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας από ανέργους σε 4 περιφέρειες
Σε επικοινωνία η Ελλάδα με την AstraZeneca για την προμήθεια μονοκλωνικών αντισωμάτων
«Αυτό σημαίνει ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα είναι λιμάνι έναρξης και τερματισμού κρουαζιέρας, με δυνατότητα επιβίβασης ή/και αποβίβασης επιβατών, κάτι που θα τονώσει την τοπική οικονομία, με σημαντικό αντίκτυπο στον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά και στο εμπόριο, τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, τη μεταποίηση κ.α., παράγοντας εισόδημα για την πόλη και τους κατοίκους της», σημειώνει ακόμη ο κ. Κικίλιας.
«Ο συνδυασμός του νέου διεθνούς αερολιμένα και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, αλλάζει το χάρτη στον τουρισμό κρουαζιέρας. Τα οφέλη από αυτή την αύξηση δεν θα είναι μόνο η μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση στην ίδια την πόλη, αλλά και η ενίσχυση της τουριστικής δυναμικής της Μακεδονίας και της Βόρειας Ελλάδας, προσφέροντας μια τουριστική εμπειρία που θα ενσωματώνει όλες τις μορφές τουρισμού», προσθέτει.
«Μόλις χθες, η ΟΛΘ Α.Ε. ανακοίνωσε ότι οι επιβεβαιωμένες αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στη Θεσσαλονίκη για το 2022 καταγράφονται ήδη σχεδόν υπερτριπλάσιες, καθώς από 17 φέτος, διαμορφώνονται σε τουλάχιστον 49 για την επόμενη χρονιά (αύξηση 189%) και μάλιστα από 10 διαφορετικές εταιρείες κρουαζιέρας και 12 διαφορετικά κρουαζιερόπλοια», συμπληρώνει ο υπουργός Τουρισμού.
Τα δρομολόγια είναι προγραμματισμένα να ξεκινήσουν στις 6 Μαρτίου 2022, νωρίτερα από κάθε άλλη φορά και μάλιστα, το 60% των δρομολογίων του 2022 θα είναι τύπου «home port», κάτι που θα συνεχιστεί με αυξημένο ρυθμό και το 2023. Τα στοιχεία αυτά δικαιώνουν τη στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού, μας γεμίζουν αισιοδοξία και ευθύνη και αποτελούν μια μεγάλη ευκαιρία για τη Θεσσαλονίκη μας.
Με οργανωμένο σχέδιο, σκληρή δουλειά και συνεργασία με τους φορείς της πόλης, θα αξιοποιήσουμε την ευκαιρία αυτή προς όφελος της κοινωνίας και της οικονομίας μας», καταλήγει ο κ. Κικίλιας.
Ειδήσεις σήμερα:
Bloomberg: «Δύσκολα» στο «κλασικό» πρόγραμμα αγοράς ομολόγων της EKT τα ελληνικά ομόλογα
Μέχρι τέλος Δεκεμβρίου οι αιτήσεις για το πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας από ανέργους σε 4 περιφέρειες
Σε επικοινωνία η Ελλάδα με την AstraZeneca για την προμήθεια μονοκλωνικών αντισωμάτων
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr