Καραγιάννης: Μέσα στο 2022 τα πρώτα εργοτάξια για την παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών

Καραγιάννης: Μέσα στο 2022 τα πρώτα εργοτάξια για την παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών

«Προχωράει και ο Βόρειος Οδικός Άξονας Ευβοίας - Έως τέλος του 2023 θα έχουμε τις μελέτες προς δημοπράτηση» ανέφερε στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Καραγιάννης: Μέσα στο 2022 τα πρώτα εργοτάξια για την παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών
Στο σύνολο των παρεμβάσεων που γίνονται στην Εύβοια με πόρους που ο νομός δεν είχε δει εδώ και δεκαετίες, αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή.

«Προχωράμε όσα βάλτωναν επί έτη και υλοποιούμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων. Κάνουμε παρεμβάσεις στην ίδια την Εύβοια και κατευθύνουμε πόρους που ο νομός είχε να δει εδώ και δεκαετίες» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Καραγιάννης.

Έκανε εκτενή αναφορά στο έργο «Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών», συνολικού προϋπολογισμού 210 εκατ. ευρώ, που η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη πέτυχε να δημοπρατήσει και εντός του 2022 αναμένεται να στηθούν τα πρώτα εργοτάξια.

Απευθυνόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ, σημείωσε ότι «για ένα έργο που εσείς ως κυβέρνηση αποτύχατε παταγωδώς να δημοπρατήσετε επί 4,5 χρόνια, εμείς καταφέραμε να δημοπρατήσουμε και ήδη η διαγωνιστική διαδικασία έχει προχωρήσει και σύντομα θα έχουμε την ανακήρυξη του προσωρινού αναδόχου».

Μάλιστα, όπως τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών, το έργο έχει χαμηλότερο κόστος κατά 40 εκατ. ευρώ, από τον προϋπολογισμό επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ.

«Αν το έργο έβγαινε στον αέρα επί των ημερών σας με τον σχεδιασμό που είχε γίνει τότε από το Υπουργείο, το κόστος θα ήταν τουλάχιστον 250 εκατομμύρια ευρώ» υπογράμμισε.

Σε ό, τι αφορά την χάραξη σημείωσε ότι «το έργο που δημοπρατήσαμε, πατάει επάνω στον άξονα της παλιάς μελέτης, με τους ανισόπεδους κόμβους που προβλέπονταν και με τα τεχνικά όπως είχαν μελετηθεί» και πρόσθεσε ότι «παρακάμπτει καθαρά τόσο την πόλη της Χαλκίδας όσο και τα Ψαχνά».

Προχωράει ο Βόρειος Οδικός Άξονας Εύβοιας

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη η παρέμβαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τον Κώστα Καραμανλή, στην περιοχή είναι συνολική και δεν εξαντλείται στο έργο της Χαλκίδας.

Υπενθύμισε ότι, πριν μερικούς μήνες ο ίδιος ο Πρωθυπουργός εξήγγειλε τον Βόρειο Οδικό Άξονας Ευβοίας. «Μιλάμε επί της ουσίας για τον άξονα Χαλκίδα – Στροφυλιά, που θα ξεκινά αμέσως μετά το τέλος της Παράκαμψης Ψαχνών και με μια πορεία περίπου 25 χιλιομέτρων καταλήγει στα νότια του Μαντουδίου» εξήγησε.

Κλείσιμο
Ενημερώνοντας για την πορεία του μεγάλου αυτού έργου για τον νομό ανέφερε ότι «έχουμε αναλάβει ως Υπουργείο να το ωριμάσουμε και εκτιμούμε πως ως το τέλος του 2023 θα έχουμε στα χέρια μας τις μελέτες προς δημοπράτηση».

«Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, προτιμούμε να μιλάμε με τα έργα μας. Υλοποιούμε στο ακέραιο τις υποσχέσεις μας και τα επόμενα χρόνια η Εύβοια θα αποκτήσει τις συγκοινωνιακές υποδομές που υποσχεθήκαμε και της αξίζουν» διαβεβαίωσε.

«Υποδομές που θα ωθήσουν την ανάπτυξη στην Εύβοια»

Στόχος για την περιοχή, όπως είπε ο κ. Καραγιάννης είναι να αναπτυχθούν υποδομές «που θα ωθήσουν την ανάπτυξη και θα αποκαταστήσουν ένα μέρος από τις πληγές εξαιτίας των καταστροφικών πυρκαγιών του περασμένου καλοκαιριού».

Κλείνοντας υπογράμμισε ότι «οφείλουμε να σκύψουμε πάνω από τα προβλήματα της Εύβοιας προκειμένου η οικονομία της περιοχής να ανακάμψει και η ζωή να επιστρέψει στην κανονικότητα».


Ειδήσεις σήμερα:

Τι καιρό θα έχουμε το Σαββατοκύριακο, πώς εξελίσσεται η κακοκαιρία


«Κόλαση» στη δίκη Λιγνάδη με τον Βλάχο να κατηγορεί τον Κούγια για ομοφοβία και ρατσισμό


Θα επιτεθεί ο Πούτιν σε χώρα του ΝΑΤΟ; - Οι επιλογές του στην Ουκρανία σύμφωνα με αναλυτές της Δύσης
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης