Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα - Ραγκούσης: Ο σταθμάρχης θα έπρεπε να είναι μέχρι 48 ετών σύμφωνα με την προκήρυξη μετάταξης
Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα - Ραγκούσης: Ο σταθμάρχης θα έπρεπε να είναι μέχρι 48 ετών σύμφωνα με την προκήρυξη μετάταξης
Η μετάταξη του σταθμάρχη ήταν «εξόφθλαμα παράνομη» αναφέρει σε δήλωσή του ο τομέαρχης Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ
Η μετακίνηση του σταθμάρχη Λάρισας στη θέση ήταν παράνομη γιατί είχε περάσει το όριο ηλικίας που ορίζει ο ΟΣΕ, τονίζει σε δήλωσή του ο τομεάρχης Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννης Ραγκούσης.
Στην ανακοίνωσή του ο κ. Ραγκούσης σημειώνει ότι η μετάταξη του σταθμάρχη, που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ τον Ιούνιο, «είναι εξόφθαλμα παράνομη». Προσθέτει ότι ο εν λόγω σταθμάρχης μετατάχθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας στον ΟΣΕ σε κενή οργανική θέση του κλάδου Κυκλοφορίας, ειδικότητας Σταθμαρχών.
Ωστόσο για την εν λόγω θέση ο ΟΣΕ «απαιτούσε ρητώς κι εγγράφως υποψήφιους με όριο ηλικίας έως 48 έτη», αναφέρει ο τομέαρχης του ΣΥΡΙΖΑ. Ερωτά δε «ποιος πολιτικός-κυβερνητικός παράγοντας πίεσε και επέβαλε την παράνομη μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη».
Αναλυτικά, στη δήλωσή του ο τομεάρχης Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνει:
Ποιος κυβερνητικός επέβαλε την παράνομη μετάταξη του Σταθμάρχη;
Τελικά το πελατειακό - επιτελικό κράτος της κυβέρνησης Μητσοτάκη είχε μοιραίο ρόλο στη τραγωδία των Τεμπών.
Η μετάταξη του μοιραίου σταθμάρχη στον ΟΣΕ της Λάρισας είναι εξόφθαλμα παράνομη.
Η μετάταξή του δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ, στις 30 Ιουνίου 2022.
Όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ, μετατάχθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος, σε κενή οργανική θέση του κλάδου Κυκλοφορίας, ειδικότητας Σταθμαρχών, με κωδικό 1645713805.
Σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία θέσεων του 1ου Κύκλου Κινητικότητας του 2022 (apografi.gov.gr) και συγκεκριμένα για την κάλυψη της θέσης με κωδικό 1645713805, ΔΕ Σταθμαρχών, ο ΟΣΕ απαιτούσε ρητώς κι εγγράφως, υποψήφιους με όριο ηλικίας έως 48 έτη!
Επομένως, εάν είχε τηρηθεί η νομιμότητα, ο συγκεκριμένος υπάλληλος που ήταν ηλικιακά πολύ μεγαλύτερος, δεν θα είχε μπορέσει να καταλάβει τη συγκεκριμένη θέση του Σταθμάρχη Λάρισας και δεν θα βρισκόταν να ασκεί τα συγκεκριμένα καθήκοντα τη μοιραία βραδιά της 28ης Φεβρουαρίου.
Το μόνο πλέον που απομένει να απαντήσει η κυβέρνηση στον ελληνικό λαό είναι:
ποιος πολιτικός-κυβερνητικός παράγοντας πίεσε και επέβαλε την παράνομη μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη;
Ειδήσεις σήμερα:
Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα: Οι μοιραίοι διάλογοι και το αναπάντητο ερώτημα
Τις πταίει - Διαφθορά, λεηλασία, γραφειοκρατία και μνημόνια... πηγαινοέφερναν τη «σύμβαση 717» για την τηλεασφάλεια των τρένων
Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα: Γραφειοκρατικό πρόβλημα «μπλοκάρει» την αποτέφρωση του 32χρονου μηχανοδηγού
Στην ανακοίνωσή του ο κ. Ραγκούσης σημειώνει ότι η μετάταξη του σταθμάρχη, που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ τον Ιούνιο, «είναι εξόφθαλμα παράνομη». Προσθέτει ότι ο εν λόγω σταθμάρχης μετατάχθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας στον ΟΣΕ σε κενή οργανική θέση του κλάδου Κυκλοφορίας, ειδικότητας Σταθμαρχών.
Ωστόσο για την εν λόγω θέση ο ΟΣΕ «απαιτούσε ρητώς κι εγγράφως υποψήφιους με όριο ηλικίας έως 48 έτη», αναφέρει ο τομέαρχης του ΣΥΡΙΖΑ. Ερωτά δε «ποιος πολιτικός-κυβερνητικός παράγοντας πίεσε και επέβαλε την παράνομη μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη».
Αναλυτικά, στη δήλωσή του ο τομεάρχης Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνει:
Ποιος κυβερνητικός επέβαλε την παράνομη μετάταξη του Σταθμάρχη;
Τελικά το πελατειακό - επιτελικό κράτος της κυβέρνησης Μητσοτάκη είχε μοιραίο ρόλο στη τραγωδία των Τεμπών.
Η μετάταξη του μοιραίου σταθμάρχη στον ΟΣΕ της Λάρισας είναι εξόφθαλμα παράνομη.
Η μετάταξή του δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ, στις 30 Ιουνίου 2022.
Όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ, μετατάχθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος, σε κενή οργανική θέση του κλάδου Κυκλοφορίας, ειδικότητας Σταθμαρχών, με κωδικό 1645713805.
Σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία θέσεων του 1ου Κύκλου Κινητικότητας του 2022 (apografi.gov.gr) και συγκεκριμένα για την κάλυψη της θέσης με κωδικό 1645713805, ΔΕ Σταθμαρχών, ο ΟΣΕ απαιτούσε ρητώς κι εγγράφως, υποψήφιους με όριο ηλικίας έως 48 έτη!
Επομένως, εάν είχε τηρηθεί η νομιμότητα, ο συγκεκριμένος υπάλληλος που ήταν ηλικιακά πολύ μεγαλύτερος, δεν θα είχε μπορέσει να καταλάβει τη συγκεκριμένη θέση του Σταθμάρχη Λάρισας και δεν θα βρισκόταν να ασκεί τα συγκεκριμένα καθήκοντα τη μοιραία βραδιά της 28ης Φεβρουαρίου.
Το μόνο πλέον που απομένει να απαντήσει η κυβέρνηση στον ελληνικό λαό είναι:
ποιος πολιτικός-κυβερνητικός παράγοντας πίεσε και επέβαλε την παράνομη μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη;
Ειδήσεις σήμερα:
Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα: Οι μοιραίοι διάλογοι και το αναπάντητο ερώτημα
Τις πταίει - Διαφθορά, λεηλασία, γραφειοκρατία και μνημόνια... πηγαινοέφερναν τη «σύμβαση 717» για την τηλεασφάλεια των τρένων
Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα: Γραφειοκρατικό πρόβλημα «μπλοκάρει» την αποτέφρωση του 32χρονου μηχανοδηγού
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα