Εκλογές 2023: Η ΝΔ στοχεύει το απόλυτο στις 9 μονοεδρικές- Θετική καμπάνια με μπαράζ σποτ
Εκλογές 2023: Η ΝΔ στοχεύει το απόλυτο στις 9 μονοεδρικές- Θετική καμπάνια με μπαράζ σποτ
Στην Κεφαλονιά σήμερα ο πρωθυπουργός - Στην αιχμή του δόρατος της Πειραιώς οι προγραμματικές δεσμεύσεις του κόμματος
Μπορεί οι μονοεδρικές περιφέρειες να μην έχουν μεγάλη επίπτωση στο συνολικό εκλογικό αποτέλεσμα και να μην αλλάζουν πολλά στη συνολική κατανομή εδρών, πάντα, όμως, δίνουν την πολιτική τάση και στέλνουν πολιτικά μηνύματα. Το 2019, φερ ειπείν, στην αναμέτρηση της απόλυτης επικράτησης της ΝΔ, το κυβερνών κόμμα έβαψε γαλάζιες τότε και τις 7 μονοεδρικές περιφέρειες. Πλέον, η πρόκληση είναι αναβαθμισμένη, καθώς οι μονοεδρικές είναι 9 μετά την απογραφή του 2021, με την Καστοριά και τη Θεσπρωτία να έχουν προστεθεί στις ήδη υπάρχουσες περιφέρειες Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Λευκάδος, Γρεβενών, Ευρυτανίας, Φωκίδας και Σάμου.
Ο κ. Μητσοτάκης θα βρεθεί σήμερα στην Κεφαλονιά, την οποία στοχεύει και ο ΣΥΡΙΖΑ, με τη ΝΔ να κάνει το 2019 την ανατροπή στην εν λόγω περιφέρεια. Κορυφαίο στέλεχος του γαλάζιου επιτελείου, πάντως, εκτιμά μιλώντας στο protothema.gr ότι η ΝΔ έχει τα φόντα να βάψει εκ νέου γαλάζιες και τις 9 μονοεδρικές περιφέρειες. Δύο έμπειροι δημοσκόποι που παρακολουθούν και κατά τόπους μετρήσεις συμφωνούν με την εκτίμηση που κάνουν στο γαλάζιο επιτελείο, αν και αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν ορισμένες πιο οριακές περιφέρειες.
Με τα ως τώρα δεδομένα, η ΝΔ μπορεί να θεωρεί ως «κάστρα» την Καστοριά, όπου το 2019 πήρε πάνω από 50% και την Ευρυτανία που πήρε σχεδόν 49%. Πάνω από τον εθνικό της μέσο όρο η ΝΔ πήρε επίσης σε Ζάκυνθο, Λευκάδα και Φωκίδα, ενώ και η Θεσπρωτία θεωρείται σχετικά ασφαλής, αν και είναι μια περιφέρεια που μεταβάλλεται ανάλογα και με τους πολιτικούς συσχετισμούς. Πέραν της Κεφαλονιάς, πάντως, το σκηνικό είναι πιο «ανοιχτό» στα Γρεβενά, όπου η ΝΔ καλείται να ρεφάρει την υπόθεση Πάτση, ενώ υπάρχει και η καλή πορεία μέχρι πρότινος του κόμματος Βελόπουλου, αν και εκτιμάται ότι το κυβερνών κόμμα θα διατηρήσει τα πρωτεία. Ιδιαίτερη περίπτωση είναι και η Σάμος, όπου ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ δυνάμωσαν τα ψηφοδέλτιά τους, με το νησί να έχει αριστερή πολιτική ταυτότητα ιστορικά, πλην όμως η ΝΔ παίρνει «καλό βαθμό» στη διαχείριση του μεταναστευτικού που αποτέλεσε μείζον τοπικό πρόβλημα.
Θετικό μήνυμα
Και ενώ ο κύκλος των περιοδειών συνεχίζεται, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη σήμερα να προγραμματίζει και συνέντευξη στο κεντρικό δελτίο του Star, παράλληλα εξελίσσεται και η καμπάνια της ΝΔ με όπλο τα σποτ του κυβερνώντος κόμματος. Στην αιχμή του δόρατος είναι οι προγραμματικές δεσμεύσεις του κόμματος, με αρμόδια στελέχη να λένε στο protothema.gr ότι η χροιά του μηνύματος είναι θετική, σε αντίθετη με την «γκρίζα καμπάνια» του ΣΥΡΙΖΑ, όπως τη χαρακτηρίζουν.
Ήδη, προχθές η ΝΔ λάνσαρε το σποτ για τη δημόσια υγεία και χθες για την ψηφιακή μεταρρύθμιση, ενώ θα ακολουθήσουν κι άλλα σποτ για τα δημόσια έργα, για τη στέγη, για τους καλύτερους μισθούς, για την εκπαίδευση, το περιβάλλον κ.ο.κ. Η διάρκεια των σποτ είναι σύντομη και ήδη είναι αισθητή η παρουσία τους στο διαδίκτυο, ενώ αυτές τις μέρες θα δρομολογηθεί και η τηλεοπτική προβολή τους. Από την επόμενη εβδομάδα θα παίξει και το κεντρικό σποτ της ΝΔ με πρωταγωνιστή τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Παράλληλα, από τη ΝΔ αποδίδουν ιδιαίτερη σημασία και στην παρουσία του κόμματος στα social media, με στέλεχος της επικοινωνιακής ομάδας να αναφέρει στο protothema.gr ότι το TikTok του κ. Μητσοτάκη αναδεικνύεται σε βασικό εργαλείο της καμπάνιας, καθώς τα σχεδόν καθημερινά βίντεο του πρωθυπουργού τυγχάνουν ικανοποιητικής ανταπόκρισης για τα δεδομένα ενός νεανικού και πολλάκις απολιτίκ κοινού.
Ειδήσεις σήμερα:
Μπεν Άφλεκ εναντίον Μπραντ Πιτ: Ποιος είναι καλύτερος στο κρεβάτι; - Η Γκουίνεθ Πάλτροου απαντά
Euroleague - Βίντεο: «Ώπααα» - Ακούστε τον Εγγλέζο σπίκερ στο τρίποντο του Σλούκα
Survivor All Star: Αποχώρησε οικειοθελώς ο Χανταμπάκης, το καρέ του τάκου - Δείτε βίντεο
Ο κ. Μητσοτάκης θα βρεθεί σήμερα στην Κεφαλονιά, την οποία στοχεύει και ο ΣΥΡΙΖΑ, με τη ΝΔ να κάνει το 2019 την ανατροπή στην εν λόγω περιφέρεια. Κορυφαίο στέλεχος του γαλάζιου επιτελείου, πάντως, εκτιμά μιλώντας στο protothema.gr ότι η ΝΔ έχει τα φόντα να βάψει εκ νέου γαλάζιες και τις 9 μονοεδρικές περιφέρειες. Δύο έμπειροι δημοσκόποι που παρακολουθούν και κατά τόπους μετρήσεις συμφωνούν με την εκτίμηση που κάνουν στο γαλάζιο επιτελείο, αν και αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν ορισμένες πιο οριακές περιφέρειες.
Με τα ως τώρα δεδομένα, η ΝΔ μπορεί να θεωρεί ως «κάστρα» την Καστοριά, όπου το 2019 πήρε πάνω από 50% και την Ευρυτανία που πήρε σχεδόν 49%. Πάνω από τον εθνικό της μέσο όρο η ΝΔ πήρε επίσης σε Ζάκυνθο, Λευκάδα και Φωκίδα, ενώ και η Θεσπρωτία θεωρείται σχετικά ασφαλής, αν και είναι μια περιφέρεια που μεταβάλλεται ανάλογα και με τους πολιτικούς συσχετισμούς. Πέραν της Κεφαλονιάς, πάντως, το σκηνικό είναι πιο «ανοιχτό» στα Γρεβενά, όπου η ΝΔ καλείται να ρεφάρει την υπόθεση Πάτση, ενώ υπάρχει και η καλή πορεία μέχρι πρότινος του κόμματος Βελόπουλου, αν και εκτιμάται ότι το κυβερνών κόμμα θα διατηρήσει τα πρωτεία. Ιδιαίτερη περίπτωση είναι και η Σάμος, όπου ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ δυνάμωσαν τα ψηφοδέλτιά τους, με το νησί να έχει αριστερή πολιτική ταυτότητα ιστορικά, πλην όμως η ΝΔ παίρνει «καλό βαθμό» στη διαχείριση του μεταναστευτικού που αποτέλεσε μείζον τοπικό πρόβλημα.
Θετικό μήνυμα
Και ενώ ο κύκλος των περιοδειών συνεχίζεται, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη σήμερα να προγραμματίζει και συνέντευξη στο κεντρικό δελτίο του Star, παράλληλα εξελίσσεται και η καμπάνια της ΝΔ με όπλο τα σποτ του κυβερνώντος κόμματος. Στην αιχμή του δόρατος είναι οι προγραμματικές δεσμεύσεις του κόμματος, με αρμόδια στελέχη να λένε στο protothema.gr ότι η χροιά του μηνύματος είναι θετική, σε αντίθετη με την «γκρίζα καμπάνια» του ΣΥΡΙΖΑ, όπως τη χαρακτηρίζουν.
Ήδη, προχθές η ΝΔ λάνσαρε το σποτ για τη δημόσια υγεία και χθες για την ψηφιακή μεταρρύθμιση, ενώ θα ακολουθήσουν κι άλλα σποτ για τα δημόσια έργα, για τη στέγη, για τους καλύτερους μισθούς, για την εκπαίδευση, το περιβάλλον κ.ο.κ. Η διάρκεια των σποτ είναι σύντομη και ήδη είναι αισθητή η παρουσία τους στο διαδίκτυο, ενώ αυτές τις μέρες θα δρομολογηθεί και η τηλεοπτική προβολή τους. Από την επόμενη εβδομάδα θα παίξει και το κεντρικό σποτ της ΝΔ με πρωταγωνιστή τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Παράλληλα, από τη ΝΔ αποδίδουν ιδιαίτερη σημασία και στην παρουσία του κόμματος στα social media, με στέλεχος της επικοινωνιακής ομάδας να αναφέρει στο protothema.gr ότι το TikTok του κ. Μητσοτάκη αναδεικνύεται σε βασικό εργαλείο της καμπάνιας, καθώς τα σχεδόν καθημερινά βίντεο του πρωθυπουργού τυγχάνουν ικανοποιητικής ανταπόκρισης για τα δεδομένα ενός νεανικού και πολλάκις απολιτίκ κοινού.
@kyriakosmitsotakis_ «Τι γίνεται με την ακρίβεια❓» #KiriakosMitsotakis
♬ original sound - Kyriakos Mitsotakis
Ειδήσεις σήμερα:
Μπεν Άφλεκ εναντίον Μπραντ Πιτ: Ποιος είναι καλύτερος στο κρεβάτι; - Η Γκουίνεθ Πάλτροου απαντά
Euroleague - Βίντεο: «Ώπααα» - Ακούστε τον Εγγλέζο σπίκερ στο τρίποντο του Σλούκα
Survivor All Star: Αποχώρησε οικειοθελώς ο Χανταμπάκης, το καρέ του τάκου - Δείτε βίντεο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα