Η «χρυσή» ΔΕΘ γίνεται... «ασημένια»
23.08.2011
15:37
Εισηγήσεις στον πρωθυπουργό για περικοπή έως και 50% της συνολικής δαπάνης, που ξεπερνά τα 20 εκατ. ευρώ
Ο έντονος προβληματισμός της κυβέρνησης για το μεγάλο κόστος των δαπανών του κράτους για την παρουσία στη ΔΕΘ, το οποίο, σύμφωνα με πηγές του protothema.gr, ξεπερνά στο σύνολό του τα 20 εκατ. ευρώ, φαίνεται να οδήγησε στις πρόσφατες διαρροές περί "μειωμένης παρουσίας του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη".
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, το κόστος ανά υπουργείο, αλλά και φορείς του Δημοσίου για τη δημιουργία περιπτέρου στη ΔΕΘ αγγίζει τα 800.000 ευρώ, με αποτέλεσμα ο πρωθυπουργός να δεχθεί εισηγήσεις για μείωση της κρατικής παρουσίας στη Θεσσαλονίκη.
Επίσης μεγάλη είναι και η δαπάνη σε μεταφορές και έξοδα φιλοξενίας εκατοντάδων κρατικών παραγόντων, οι οποίοι απλά... μεταναστεύουν στη βόρεια Ελλάδα για να κάνουν δημόσιες, ενδοκυβερνητικές και όχι ουσιαστικές δημόσιες σχέσεις. Το κόστος μεταφοράς αγγίζει τα τρία εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα την επιβάρυνση των φορολογουμένων.
Πιο συγκεκριμένα, οι σύμβουλοι του Γιώργου Παπανδρέου, αλλά και ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Ηλίας Μόσιαλος, ο οποίος είναι υπέρμαχος της μείωσης της σπατάλης σε όλα τα επίπεδα, εισηγήθηκαν να υπάρξει περικοπή εώς και 50% της συνολικής δαπάνης, ώστε να περάσει ένα μήνυμα προς την κοινωνία περί σεβασμού του δημόσιου χρήματος.
Θα πρέπει να τονίσουμε επίσης πως, πέραν της παρουσίας των βασικών παραγωγικών υπουργείων και κρατικών φορέων, ελάχιστες είναι τόσο οι διεθνείς συμμετοχές όσο και αυτές της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, καθώς η ΔΕΘ έχει καταστεί περισσότερο ένα πολιτικό, παρά ένα επιχειρηματικό - εξαγωγικό γεγονός.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, το κόστος ανά υπουργείο, αλλά και φορείς του Δημοσίου για τη δημιουργία περιπτέρου στη ΔΕΘ αγγίζει τα 800.000 ευρώ, με αποτέλεσμα ο πρωθυπουργός να δεχθεί εισηγήσεις για μείωση της κρατικής παρουσίας στη Θεσσαλονίκη.
Επίσης μεγάλη είναι και η δαπάνη σε μεταφορές και έξοδα φιλοξενίας εκατοντάδων κρατικών παραγόντων, οι οποίοι απλά... μεταναστεύουν στη βόρεια Ελλάδα για να κάνουν δημόσιες, ενδοκυβερνητικές και όχι ουσιαστικές δημόσιες σχέσεις. Το κόστος μεταφοράς αγγίζει τα τρία εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα την επιβάρυνση των φορολογουμένων.
Πιο συγκεκριμένα, οι σύμβουλοι του Γιώργου Παπανδρέου, αλλά και ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Ηλίας Μόσιαλος, ο οποίος είναι υπέρμαχος της μείωσης της σπατάλης σε όλα τα επίπεδα, εισηγήθηκαν να υπάρξει περικοπή εώς και 50% της συνολικής δαπάνης, ώστε να περάσει ένα μήνυμα προς την κοινωνία περί σεβασμού του δημόσιου χρήματος.
Θα πρέπει να τονίσουμε επίσης πως, πέραν της παρουσίας των βασικών παραγωγικών υπουργείων και κρατικών φορέων, ελάχιστες είναι τόσο οι διεθνείς συμμετοχές όσο και αυτές της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, καθώς η ΔΕΘ έχει καταστεί περισσότερο ένα πολιτικό, παρά ένα επιχειρηματικό - εξαγωγικό γεγονός.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr