Σταϊκούρας για σιδηροδρομικό δίκτυο: Μετά από 1,5 έτος η πλήρης αποκατάστασή του
Σταϊκούρας για σιδηροδρομικό δίκτυο: Μετά από 1,5 έτος η πλήρης αποκατάστασή του
«Στο τμήμα από Άγιο Στέφανο μέχρι Λάρισα το σύστημα τηλεδιοίκησης έχει καταστραφεί ολοσχερώς και θα χρειαστεί 16-18 μήνες για να επισκευαστεί» επισήμανε ο υπουργός
Στην χθεσινή επανεκκίνηση των επιβατικών δρομολογίων σε όλο το μήκος της γραμμής από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, μετά την καταστροφή που έγινε από τον «Daniel», αναφέρθηκε ο υπουργός Μεταφορων Χρήστος Σταϊκούρας σε σημερινή του συνέντευξη.
Μιλώντας στην EΡΤ ο υπουργός επισήμανε ότι τώρα τα τρένα από Αθήνα για Θεσσαλονίκη κινούνται σε μονή γραμμή και θα χρειαστεί ακόμα σχεδόν 1,5 έτος για την πλήρη αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Μέχρι το 2025 θα είμαστε έτοιμοι, ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Αναφορικά με την κατάσταση του συστήματος τηλεδιοίκησης, σημείωσε ότι η σύμβαση 717 έχει παραδοθεί πλήρης από Αθήνα Θεσσαλονίκη, αλλά «στο τμήμα από Άγιο Στέφανο μέχρι Λάρισα έχει καταστραφεί ολοσχερώς και θα χρειαστεί 16-18 μήνες για να επισκευαστεί». Όπως διευκρίνισε πάντως ο υπουργός, στο κομμάτι που δεν υπάρχει σηματοδότηση τηλεδιοίκησης διασφαλίζεται η ασφάλεια του πολίτη διότι δεν υπάρχουν δύο τρένα ταυτόχρονα.
«Ο ελληνικός σιδηρόδρομος μπαίνει και πάλι στις ράγες» δήλωσε εχθές ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, ο οποίος ταξίδεψε με την πρώτη αμαξοστοιχία από Αθήνα, στη Λάρισα.
«Είναι γεγονός ότι έχουμε την επανεκκίνηση των επιβατικών δρομολογίων σε όλο το μήκος της γραμμής από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, μετά την καταστροφή που έγινε από τον «Daniel» και είναι το δεύτερο ουσιαστικό βήμα για την ανάταξη του Ελληνικού σιδηροδρόμου. Υπενθυμίζω ότι προηγήθηκε το πρώτο βήμα πριν από λίγες ημέρες με τις εμπορευματικές διαδρομές και έπονται οι ολικές αποκαταστάσεις του σιδηροδρομικού δικτύου κόστους 200 εκατ. ευρώ με χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας τους επόμενους μήνες» δήλωσε ο υπουργός Χρ. Σταικουρας.
Παράλληλα, προσέθεσε δρομολογούνται οι διαδικασίες για την οργανωτική αναδιάρθρωση των φορέων του ελληνικού σιδηροδρόμου, αλλά και επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο υπουργός δήλωσε «χρειάζεται να κάνουμε ακόμα περισσότερα πράγματα, έτσι ώστε να ενισχύσουμε την ασφάλεια και την αξιοπιστία του ελληνικού σιδηροδρόμου. Προς αυτή τη κατεύθυνση κινούμαστε βήμα - βήμα μεθοδικά και υπεύθυνα».
Ειδήσεις σήμερα:
Το πρόβλημα με τους κινητήρες της Pratt & Whitney που καθηλώνει εκατοντάδες Airbus A320neo
Απόψε ψηφίζεται ο Προϋπολογισμός στη Βουλή - Το μεσημέρι οι ομιλίες των πολιτικών αρχηγών
Μπρα-ντε-φερ κυβέρνησης-Σαμαρά για τους λαθρομετανάστες: Δεν νομιμοποιούνται, λένε στο Μαξίμου
Μιλώντας στην EΡΤ ο υπουργός επισήμανε ότι τώρα τα τρένα από Αθήνα για Θεσσαλονίκη κινούνται σε μονή γραμμή και θα χρειαστεί ακόμα σχεδόν 1,5 έτος για την πλήρη αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Μέχρι το 2025 θα είμαστε έτοιμοι, ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Αναφορικά με την κατάσταση του συστήματος τηλεδιοίκησης, σημείωσε ότι η σύμβαση 717 έχει παραδοθεί πλήρης από Αθήνα Θεσσαλονίκη, αλλά «στο τμήμα από Άγιο Στέφανο μέχρι Λάρισα έχει καταστραφεί ολοσχερώς και θα χρειαστεί 16-18 μήνες για να επισκευαστεί». Όπως διευκρίνισε πάντως ο υπουργός, στο κομμάτι που δεν υπάρχει σηματοδότηση τηλεδιοίκησης διασφαλίζεται η ασφάλεια του πολίτη διότι δεν υπάρχουν δύο τρένα ταυτόχρονα.
«Ο ελληνικός σιδηρόδρομος μπαίνει και πάλι στις ράγες» δήλωσε εχθές ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, ο οποίος ταξίδεψε με την πρώτη αμαξοστοιχία από Αθήνα, στη Λάρισα.
«Είναι γεγονός ότι έχουμε την επανεκκίνηση των επιβατικών δρομολογίων σε όλο το μήκος της γραμμής από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, μετά την καταστροφή που έγινε από τον «Daniel» και είναι το δεύτερο ουσιαστικό βήμα για την ανάταξη του Ελληνικού σιδηροδρόμου. Υπενθυμίζω ότι προηγήθηκε το πρώτο βήμα πριν από λίγες ημέρες με τις εμπορευματικές διαδρομές και έπονται οι ολικές αποκαταστάσεις του σιδηροδρομικού δικτύου κόστους 200 εκατ. ευρώ με χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας τους επόμενους μήνες» δήλωσε ο υπουργός Χρ. Σταικουρας.
Παράλληλα, προσέθεσε δρομολογούνται οι διαδικασίες για την οργανωτική αναδιάρθρωση των φορέων του ελληνικού σιδηροδρόμου, αλλά και επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο υπουργός δήλωσε «χρειάζεται να κάνουμε ακόμα περισσότερα πράγματα, έτσι ώστε να ενισχύσουμε την ασφάλεια και την αξιοπιστία του ελληνικού σιδηροδρόμου. Προς αυτή τη κατεύθυνση κινούμαστε βήμα - βήμα μεθοδικά και υπεύθυνα».
Ειδήσεις σήμερα:
Το πρόβλημα με τους κινητήρες της Pratt & Whitney που καθηλώνει εκατοντάδες Airbus A320neo
Απόψε ψηφίζεται ο Προϋπολογισμός στη Βουλή - Το μεσημέρι οι ομιλίες των πολιτικών αρχηγών
Μπρα-ντε-φερ κυβέρνησης-Σαμαρά για τους λαθρομετανάστες: Δεν νομιμοποιούνται, λένε στο Μαξίμου
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα