Rebranding αλά γαλλικά για τον Αλέξη Τσίπρα by Publicis
Rebranding αλά γαλλικά για τον Αλέξη Τσίπρα by Publicis
Τι αποκάλυψαν οι φωτογραφίες που τράβηξε στο αεροπλάνο ένας αδιάκριτος συνεπιβάτης του πρώην πρωθυπουργού - Τι απαντούν συνεργάτες του πρώην πρωθυπουργού
Τα smartphones είναι μεγάλη διευκόλυνση, αλλά είναι και και ένα όπλο στα χέρια των αδιάκριτων. Οι επώνυμοι αυτού του πλανήτη δεν έχουν πια ησυχία, ούτε μέσα στο αεροπλάνο, στην πτήση Αθήνα - Παρίσι.
Ο πρώην πρωθυπουργός ταξίδευε στην οικονομική θέση της Aegean. Ντυμένος με στολή Τσίπρα - τζιν παντελόνι, πουκάμισο και σακάκι, μελετούσε κάτι χαρτιά όταν ένας συνεπιβάτης του σήκωσε το smartphone του, με την κάμερα αναμένη.
Δύο κλικ και μία αδιακρισία αργότερα, όλοι πια μπορούν να δουν τι μελετούσε ο πρώην πρωθυπουργός - ένα memo της Publicis Communications, μιας από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο, με έδρα το Παρίσι.
Με τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία, ο καθένας μπορεί να μεγαλώσει την φωτογραφία και...έκπληξη: Το memo των Γάλλων έχει ως τίτλο «Rebranding - Alexis Tsipras». Από κάτω γράφει «Mars 2024», δήλαδή πρόκειται για φρέσκο πράγμα. Τα κεφάλαια είναι δυσανάγνωστα - έχει και τα όριά της η τεχνολογία.
Προ ημερών, κατά διαβολική σύμπτωση, η Καθημερινή είχε γράψει ότι ο Αλέξης Τσίπρας λέει σε συνομιλητές του ότι «είναι προφανές ότι χρειάζεται ένα rebranding» - από ό,τι φαίνεται, μετά το στραπάτσο του συνεδρίου δεν έχασε καιρό.
Ειδήσεις σήμερα:
Αυστηρότερα πρόστιμα για φοροφυγάδες και ελέγχους με email, sms φέρνει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο
Τι σημαίνει το μήνυμα Καραμανλή ότι δεν κρύβεται πίσω από την ασυλία του - Πυρ ομαδόν της αντιπολίτευσης
Τριγμοί στο μέτωπο της πρότασης δυσπιστίας: Οξείες αντιδράσεις μετά την αποκάλυψη Παππά για προσυνεννόηση
Ο πρώην πρωθυπουργός ταξίδευε στην οικονομική θέση της Aegean. Ντυμένος με στολή Τσίπρα - τζιν παντελόνι, πουκάμισο και σακάκι, μελετούσε κάτι χαρτιά όταν ένας συνεπιβάτης του σήκωσε το smartphone του, με την κάμερα αναμένη.
Δύο κλικ και μία αδιακρισία αργότερα, όλοι πια μπορούν να δουν τι μελετούσε ο πρώην πρωθυπουργός - ένα memo της Publicis Communications, μιας από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο, με έδρα το Παρίσι.
Με τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία, ο καθένας μπορεί να μεγαλώσει την φωτογραφία και...έκπληξη: Το memo των Γάλλων έχει ως τίτλο «Rebranding - Alexis Tsipras». Από κάτω γράφει «Mars 2024», δήλαδή πρόκειται για φρέσκο πράγμα. Τα κεφάλαια είναι δυσανάγνωστα - έχει και τα όριά της η τεχνολογία.
Προ ημερών, κατά διαβολική σύμπτωση, η Καθημερινή είχε γράψει ότι ο Αλέξης Τσίπρας λέει σε συνομιλητές του ότι «είναι προφανές ότι χρειάζεται ένα rebranding» - από ό,τι φαίνεται, μετά το στραπάτσο του συνεδρίου δεν έχασε καιρό.
Από το περιβάλλον του πρώην πρωθυπουργού διευκρινίζεται πάντως πως «ο Αλέξης Τσίπρας δέχεται και εξετάζει προτάσεις συνεργασίας από πολλές ενδιαφερόμενες εταιρείες δημοσίων σχέσεων για την προβολή του νέου Ινστιτούτου και τις επόμενες πρωτοβουλίες του».
Κατηγορηματικά, ωστόσο, απαντούν συνεργάτες του στο εάν έχει συνάψει συνεργασία με τη συγκεκριμένη εταιρεία, εξηγώντας πως «όχι,δεν υπάρχει προς το παρόν συνεργασία με καμία εταιρεία».
Ειδήσεις σήμερα:
Αυστηρότερα πρόστιμα για φοροφυγάδες και ελέγχους με email, sms φέρνει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο
Τι σημαίνει το μήνυμα Καραμανλή ότι δεν κρύβεται πίσω από την ασυλία του - Πυρ ομαδόν της αντιπολίτευσης
Τριγμοί στο μέτωπο της πρότασης δυσπιστίας: Οξείες αντιδράσεις μετά την αποκάλυψη Παππά για προσυνεννόηση
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα