Πιερρακάκης: Από τη νέα σχολική χρονιά θα λειτουργήσουν διαδραστικοί πίνακες σε όλες τις αίθουσες
Πιερρακάκης: Από τη νέα σχολική χρονιά θα λειτουργήσουν διαδραστικοί πίνακες σε όλες τις αίθουσες
«Θα έχουμε εγκατάσταση των διαδραστικών πινάκων σε όλη τη χώρα μέχρι τον Σεπτέμβριο για όλες τις τάξεις, από την Ε’ Δημοτικού μέχρι και τη Γ’ Λυκείου», είπε ο υπουργός Παιδείας
Μέσα από τη χρήση διαδραστικών πινάκων θα γίνεται το μάθημα από τη νέα σχολική χρονιά σε όλες τις σχολικές αίθουσες -από τις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού έως όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και Λυκείου, στο πλαίσιο της εφαρμογής του ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου, όπως δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκος Πιερρακάκης, επισκεπτόμενος το 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης μαζί με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Στέλιο Αγγελούδη.
«Θα έχουμε εγκατάσταση των διαδραστικών πινάκων σε όλη τη χώρα μέχρι τον Σεπτέμβριο για όλες τις τάξεις, από την Ε’ Δημοτικού μέχρι και τη Γ’ Λυκείου», είπε ο κ. Πιερρακάκης. «Είδαμε μαζί με τον δήμαρχο πόσο πιο ωραίο μπορεί να γίνει το μάθημα μέσα από τη χρήση ενός διαδραστικού πίνακα. Μιλήσαμε με τα παιδιά, μιλήσαμε με το δεκαπενταμελές, τους ρωτήσαμε πώς τους φαίνεται. Συζητήσαμε με καθηγητές και μας είπαν ότι το μάθημα γίνεται πολύ πιο ενδιαφέρον και αυτό λέει πάρα πολλά για εμάς και είναι ένας ωραίος τρόπος να δει κανείς, πώς η τεχνολογία μπορεί να έρθει και να εμπλουτίσει τη διδασκαλία, να κάνει το μάθημα ακόμα καλύτερο», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με στοιχεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, η τοποθέτηση των διαδραστικών πινάκων έχει γίνει στα περισσότερα σχολεία της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας και η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν έχει ενταχθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ παράλληλα υλοποιείται πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στη χρήση τους.
Στη συζήτηση που είχαν ο υπουργός και ο δήμαρχος, ο κ. Αγγελούδης ζήτησε την υποστήριξη του υπουργείου σε πρόγραμμα μετατροπής σχολικών αυλών σε πάρκα γειτονιάς. «Είχα την ευκαιρία στο περιθώριο της επίσκεψης να θέσω κάποια αιτήματα, για τα οποία ο κ. Πιερρακάκης επιφυλάχτηκε να απαντήσει, όπως κάνει κάθε φορά οργανωμένα. Αναφέρομαι στο αίτημα να υποστηριχθεί ένα πρόγραμμα της δημοτικής αρχής για τη μετατροπή των σχολικών αυλών σε πάρκα γειτονιάς, τη δυνατότητα να παρέμβουμε σε δύο – τρία δημοτικά σχολικά γυμναστήρια, για να τα μετατρέψουμε σε ανοικτά γυμναστήρια γειτονιάς», δήλωσε ο κ. Αγγελούδης.
Σχολιάζοντας την πρόταση, ο υπουργός Παιδείας απάντησε: «Ακούμε με πολύ ενδιαφέρον τις προτάσεις του δημάρχου, του κυρίου Αγγελούδη, για μία σειρά από θέματα και θα είμαστε αρωγοί σε όλα τα θέματα, τα οποία ζητά η δημοτική αρχή. Λέω για αρχή ότι το θέμα που αφορά τις σχολικές αυλές πρέπει να είναι κάτι που θα υποστηριχθεί από μεριάς Υπουργείου Παιδείας και συναρμόδιων υπουργείων. Αυτή είναι και η φιλοσοφία της νέας νομοθετικής ρύθμισης που θα φέρουμε για το Ανοιχτό Σχολείο. Θέλουμε να δούμε πώς μέσα και από τη σχολική υποδομή μπορεί το σχολείο να ανοιχτεί ακόμη περισσότερο στην κοινότητα. Έχουμε ήδη μιλήσει στο πλαίσιο του προγράμματος κατά του σχολικού εκφοβισμού για το πώς πρέπει να μπουν δράσεις ενεργού πολίτη στα σχολεία και θα ξεκινήσουμε τον Σεπτέμβριο. Αυτές οι δράσεις ενεργού πολίτη στην πραγματικότητα είναι η παρέμβαση που πρέπει να έχει ο μαθητής στην τοπική του κοινότητα, στον Δήμο του ουσιαστικά, λύνοντας περιβαλλοντικά προβλήματα, θέματα καθημερινότητας, ευαισθητοποιούμενος για να μπορεί να αναπτύσσει την ιδιότητα του πολίτη. Άρα σε αυτό το πλαίσιο έρχεται και κουμπώνει, και προστίθεται, η διαδικασία που αφορά τις σχολικές αυλές».
Ο κ. Αγγελούδης ζήτησε επίσης την υποστήριξη του υπουργείου Παιδείας σε πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει προς τα αρμόδια υπουργεία για την αντιμετώπιση του προβλήματος της σχολικής στέγης. Τον υπουργό συνόδευε και ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Κόπτσης.
Ειδήσεις σήμερα:
Πώς θα κινηθεί η κακοκαιρία ανά 6ωρο την Παρασκευή - Οι δέκα περιοχές που θα βρέξει περισσότερο
Είναι η Ευρώπη σε τροχιά πολέμου; Τα κρυφά σχέδια του Πούτιν
Γιώργος Τσίπρας κατά Κασσελάκη: Σοκαριστική η αναφορά σε «θαύματα» - Δεν εξελέγη για να μεταλλαχθούμε
«Θα έχουμε εγκατάσταση των διαδραστικών πινάκων σε όλη τη χώρα μέχρι τον Σεπτέμβριο για όλες τις τάξεις, από την Ε’ Δημοτικού μέχρι και τη Γ’ Λυκείου», είπε ο κ. Πιερρακάκης. «Είδαμε μαζί με τον δήμαρχο πόσο πιο ωραίο μπορεί να γίνει το μάθημα μέσα από τη χρήση ενός διαδραστικού πίνακα. Μιλήσαμε με τα παιδιά, μιλήσαμε με το δεκαπενταμελές, τους ρωτήσαμε πώς τους φαίνεται. Συζητήσαμε με καθηγητές και μας είπαν ότι το μάθημα γίνεται πολύ πιο ενδιαφέρον και αυτό λέει πάρα πολλά για εμάς και είναι ένας ωραίος τρόπος να δει κανείς, πώς η τεχνολογία μπορεί να έρθει και να εμπλουτίσει τη διδασκαλία, να κάνει το μάθημα ακόμα καλύτερο», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με στοιχεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, η τοποθέτηση των διαδραστικών πινάκων έχει γίνει στα περισσότερα σχολεία της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας και η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν έχει ενταχθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ παράλληλα υλοποιείται πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στη χρήση τους.
Στη συζήτηση που είχαν ο υπουργός και ο δήμαρχος, ο κ. Αγγελούδης ζήτησε την υποστήριξη του υπουργείου σε πρόγραμμα μετατροπής σχολικών αυλών σε πάρκα γειτονιάς. «Είχα την ευκαιρία στο περιθώριο της επίσκεψης να θέσω κάποια αιτήματα, για τα οποία ο κ. Πιερρακάκης επιφυλάχτηκε να απαντήσει, όπως κάνει κάθε φορά οργανωμένα. Αναφέρομαι στο αίτημα να υποστηριχθεί ένα πρόγραμμα της δημοτικής αρχής για τη μετατροπή των σχολικών αυλών σε πάρκα γειτονιάς, τη δυνατότητα να παρέμβουμε σε δύο – τρία δημοτικά σχολικά γυμναστήρια, για να τα μετατρέψουμε σε ανοικτά γυμναστήρια γειτονιάς», δήλωσε ο κ. Αγγελούδης.
Σχολιάζοντας την πρόταση, ο υπουργός Παιδείας απάντησε: «Ακούμε με πολύ ενδιαφέρον τις προτάσεις του δημάρχου, του κυρίου Αγγελούδη, για μία σειρά από θέματα και θα είμαστε αρωγοί σε όλα τα θέματα, τα οποία ζητά η δημοτική αρχή. Λέω για αρχή ότι το θέμα που αφορά τις σχολικές αυλές πρέπει να είναι κάτι που θα υποστηριχθεί από μεριάς Υπουργείου Παιδείας και συναρμόδιων υπουργείων. Αυτή είναι και η φιλοσοφία της νέας νομοθετικής ρύθμισης που θα φέρουμε για το Ανοιχτό Σχολείο. Θέλουμε να δούμε πώς μέσα και από τη σχολική υποδομή μπορεί το σχολείο να ανοιχτεί ακόμη περισσότερο στην κοινότητα. Έχουμε ήδη μιλήσει στο πλαίσιο του προγράμματος κατά του σχολικού εκφοβισμού για το πώς πρέπει να μπουν δράσεις ενεργού πολίτη στα σχολεία και θα ξεκινήσουμε τον Σεπτέμβριο. Αυτές οι δράσεις ενεργού πολίτη στην πραγματικότητα είναι η παρέμβαση που πρέπει να έχει ο μαθητής στην τοπική του κοινότητα, στον Δήμο του ουσιαστικά, λύνοντας περιβαλλοντικά προβλήματα, θέματα καθημερινότητας, ευαισθητοποιούμενος για να μπορεί να αναπτύσσει την ιδιότητα του πολίτη. Άρα σε αυτό το πλαίσιο έρχεται και κουμπώνει, και προστίθεται, η διαδικασία που αφορά τις σχολικές αυλές».
Ο κ. Αγγελούδης ζήτησε επίσης την υποστήριξη του υπουργείου Παιδείας σε πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει προς τα αρμόδια υπουργεία για την αντιμετώπιση του προβλήματος της σχολικής στέγης. Τον υπουργό συνόδευε και ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Κόπτσης.
Ειδήσεις σήμερα:
Πώς θα κινηθεί η κακοκαιρία ανά 6ωρο την Παρασκευή - Οι δέκα περιοχές που θα βρέξει περισσότερο
Είναι η Ευρώπη σε τροχιά πολέμου; Τα κρυφά σχέδια του Πούτιν
Γιώργος Τσίπρας κατά Κασσελάκη: Σοκαριστική η αναφορά σε «θαύματα» - Δεν εξελέγη για να μεταλλαχθούμε
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα