ΣΥΡΙΖΑ - Το παρασκήνιο με Σπηλιωτόπουλο στην Κουμουνδούρου: Η εταιρεία, τα focus groups και οι «αντισυμβατικοί» ψηφοφόροι
ΣΥΡΙΖΑ - Το παρασκήνιο με Σπηλιωτόπουλο στην Κουμουνδούρου: Η εταιρεία, τα focus groups και οι «αντισυμβατικοί» ψηφοφόροι
Μετά το Πάσχα θα πιάσει δουλειά στην ομάδα κρούσης που αποφάσισε να συστήσει εν όψει των ευρωεκλογών ο Στέφανος Κασσελάκης - Ο τομέας που θα αναλάβει
Με μια “μεταγραφή” από τα… παλιά ξεκίνησε η Μεγάλη Εβδομάδα για την Κουμουνδούρου, καθώς η επάνοδος του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανου Κασσελάκη στην Αθήνα συνοδεύτηκε με την στελέχωση του προεκλογικού επιτελείου της αξιωματικής αντιπολίτευσης, από την οποία δεν λείπουν οι εκπλήξεις.
Ιδίως, όταν ρόλο πολιτικού αναλυτή στην τελική ευθεία των Ευρωεκλογών ανέλαβε για λογαριασμό της αξιωματικής αντιπολίτευσης ο πρώην Υπουργός των κυβερνήσεων της ΝΔ, Άρης Σπηλιωτόπουλος, ένα από τα πλέον εμβληματικά πρόσωπα της περιόδου διακυβέρνησης του Κώστα Καραμανλή. Ο κ. Σπηλιωτόπουλος αποτέλεσε την “φωνή” της γαλάζιας παράταξης ως εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, ενώ διετέλεσε Υπουργός Τουρισμού και Παιδείας αντίστοιχα, συμμετέχοντας σε κορυφαίους ρόλους στην πολιτική ζωή εκείνης της περιόδου.
Μετά τη ανεπιτυχή διεκδίκηση του Δήμου Αθηναίων το 2014 με το “γαλάζιο” χρίσμα είχε αποστασιοποιηθεί από τα κοινά, ταράζοντας τα νερά από το 2019 και εξής, οπότε και άρχισε να προσεγγίζει πολιτικά τον ΣΥΡΙΖΑ, με όχημα την αναχαίτισης της Ακροδεξιάς. Υπό αυτό το πρίσμα, το όνομά του είχε ακουστεί τόσο για το ψηφοδέλτιο της Κουμουνδούρου στις περυσινές εθνικές εκλογές, όσο και για το φετινό Ευρωψηφοδέλτιο του κόμματος λόγω και της συμμετοχής σε αυτό του Ευάγγελου Αντώναρου, μόνο που ο πρώην Υπουργός της ΝΔ είναι σε επαφή με την Κουμουνδούρου, αλλά με την επαγγελματική του πλέον ιδιότητα.
«Αντισυμβατικός» ο Κασσελάκης, «παλαιοπολιτικός» ο Ανδρουλάκης
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Σπηλιωτόπουλος θα αναλάβει μετά τις ημέρες του Πάσχα την ανάλυση των δημοσκοπήσεων και κυρίως των focus groups, στο πλαίσιο συνεργασίας της αξιωματικής αντιπολίτευσης με εξειδικευμένη εταιρία, έχοντας επωμιστεί το συγκεκριμένο έργο. ‘Άλλωστε, το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει πυκνώσει τις δημόσιες παρεμβάσεις του με την ιδιότητα του πολιτικού αναλυτή, όπως έκανε εσχάτως στον τηλεοπτικό σταθμό Attica, όπου περιέγραφε τους “κερδισμένους και τους χαμένους” των δημοσκοπήσεων, εστιάζοντας στον “αντισυμβατικό” τρόπο επικοινωνίας του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Στέφανου Κασσελάκη με το κοινό, σε αντίθεση, όπως παρατηρούσε με την επικοινωνιακή προσέγγιση του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Νίκου Ανδρουλάκη, την οποία χαρακτήρισε “παλαιοπολιτική” και “συμβατική”.
Δείτε βίντεο
Σύμφωνα με τον κ. Σπηλιωτόπουλο, οι δημοσκοπήσεις είναι “φωτογραφία της στιγμής” και σε αυτές “έχουμε κάποιους ψηφοφόρους, οι οποίοι λειτουργούν με αντισυμβατικούς όρους για κάποιον λόγο ο κύριος Κασσελάκης αρχίζει και κάτι λέει σε αυτούς, ίσως γιατί και ο τρόπος επικοινωνίας του είναι και αυτός αντισυμβατικός, άρα αρχίζει και φλερτάρει με αυτούς τους ψηφοφόρους και εκεί υπάρχουν κάποια κέρδη”, όπως τόνισε στον τηλεοπτικό σταθμό Attica. Όπως παρατήρησε, σε αντίθεση το ΠΑΣΟΚ, το οποίο δεν κερδίζει ούτε σε επίπεδο συσπείρωσης, δεν κερδίζει και σε επίπεδο, εντός εισαγωγικών, νέων ψηφοφόρων, διότι ο τρόπος ο οποίος επικοινωνεί ακόμη και σήμερα, όχι μόνο αντισυμβατικός δεν είναι, αλλά θα έλεγα είναι ιδιαίτερα παλαιοπολιτικός, ιδιαίτερα συμβατικός”.
Πάντως, η απόφαση του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Στέφανου Κασσελάκη να συστήσει μια “ομάδα κρούσης” για τις Ευρωεκλογές φαίνεται να έχει ληφθεί καιρό πριν την αναχώρησή του για την ναυτική περιοδεία του στις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και το Βόρειο Αιγαίο, χωρίς, ωστόσο, τα ονόματα των επαγγελματιών που την απαρτίζουν να έχουν γίνει γνωστά, ακόμη και στους πολύ κοντινούς συνεργάτες του.
Ειδήσεις σήμερα:
Έρευνα Κάπα Research: Πόσο εμπιστεύονται οι Έλληνες τον θεσμό της Εκκλησίας, πόσοι είναι υπέρ του διαχωρισμού με το κράτος
Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Το πολιτικό rebranding της προέδρου της Κομισιόν ενόψει των ευρωεκλογών
Μπόνους έως 15% στο Δημόσιο: Ποιοι θα το παίρνουν και πώς θα επιλέγονται - Όσα πρέπει να ξέρουμε σε 9 ερωταπαντήσεις
Ιδίως, όταν ρόλο πολιτικού αναλυτή στην τελική ευθεία των Ευρωεκλογών ανέλαβε για λογαριασμό της αξιωματικής αντιπολίτευσης ο πρώην Υπουργός των κυβερνήσεων της ΝΔ, Άρης Σπηλιωτόπουλος, ένα από τα πλέον εμβληματικά πρόσωπα της περιόδου διακυβέρνησης του Κώστα Καραμανλή. Ο κ. Σπηλιωτόπουλος αποτέλεσε την “φωνή” της γαλάζιας παράταξης ως εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, ενώ διετέλεσε Υπουργός Τουρισμού και Παιδείας αντίστοιχα, συμμετέχοντας σε κορυφαίους ρόλους στην πολιτική ζωή εκείνης της περιόδου.
Μετά τη ανεπιτυχή διεκδίκηση του Δήμου Αθηναίων το 2014 με το “γαλάζιο” χρίσμα είχε αποστασιοποιηθεί από τα κοινά, ταράζοντας τα νερά από το 2019 και εξής, οπότε και άρχισε να προσεγγίζει πολιτικά τον ΣΥΡΙΖΑ, με όχημα την αναχαίτισης της Ακροδεξιάς. Υπό αυτό το πρίσμα, το όνομά του είχε ακουστεί τόσο για το ψηφοδέλτιο της Κουμουνδούρου στις περυσινές εθνικές εκλογές, όσο και για το φετινό Ευρωψηφοδέλτιο του κόμματος λόγω και της συμμετοχής σε αυτό του Ευάγγελου Αντώναρου, μόνο που ο πρώην Υπουργός της ΝΔ είναι σε επαφή με την Κουμουνδούρου, αλλά με την επαγγελματική του πλέον ιδιότητα.
«Αντισυμβατικός» ο Κασσελάκης, «παλαιοπολιτικός» ο Ανδρουλάκης
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Σπηλιωτόπουλος θα αναλάβει μετά τις ημέρες του Πάσχα την ανάλυση των δημοσκοπήσεων και κυρίως των focus groups, στο πλαίσιο συνεργασίας της αξιωματικής αντιπολίτευσης με εξειδικευμένη εταιρία, έχοντας επωμιστεί το συγκεκριμένο έργο. ‘Άλλωστε, το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει πυκνώσει τις δημόσιες παρεμβάσεις του με την ιδιότητα του πολιτικού αναλυτή, όπως έκανε εσχάτως στον τηλεοπτικό σταθμό Attica, όπου περιέγραφε τους “κερδισμένους και τους χαμένους” των δημοσκοπήσεων, εστιάζοντας στον “αντισυμβατικό” τρόπο επικοινωνίας του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Στέφανου Κασσελάκη με το κοινό, σε αντίθεση, όπως παρατηρούσε με την επικοινωνιακή προσέγγιση του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Νίκου Ανδρουλάκη, την οποία χαρακτήρισε “παλαιοπολιτική” και “συμβατική”.
Δείτε βίντεο
Σύμφωνα με τον κ. Σπηλιωτόπουλο, οι δημοσκοπήσεις είναι “φωτογραφία της στιγμής” και σε αυτές “έχουμε κάποιους ψηφοφόρους, οι οποίοι λειτουργούν με αντισυμβατικούς όρους για κάποιον λόγο ο κύριος Κασσελάκης αρχίζει και κάτι λέει σε αυτούς, ίσως γιατί και ο τρόπος επικοινωνίας του είναι και αυτός αντισυμβατικός, άρα αρχίζει και φλερτάρει με αυτούς τους ψηφοφόρους και εκεί υπάρχουν κάποια κέρδη”, όπως τόνισε στον τηλεοπτικό σταθμό Attica. Όπως παρατήρησε, σε αντίθεση το ΠΑΣΟΚ, το οποίο δεν κερδίζει ούτε σε επίπεδο συσπείρωσης, δεν κερδίζει και σε επίπεδο, εντός εισαγωγικών, νέων ψηφοφόρων, διότι ο τρόπος ο οποίος επικοινωνεί ακόμη και σήμερα, όχι μόνο αντισυμβατικός δεν είναι, αλλά θα έλεγα είναι ιδιαίτερα παλαιοπολιτικός, ιδιαίτερα συμβατικός”.
Πάντως, η απόφαση του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Στέφανου Κασσελάκη να συστήσει μια “ομάδα κρούσης” για τις Ευρωεκλογές φαίνεται να έχει ληφθεί καιρό πριν την αναχώρησή του για την ναυτική περιοδεία του στις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και το Βόρειο Αιγαίο, χωρίς, ωστόσο, τα ονόματα των επαγγελματιών που την απαρτίζουν να έχουν γίνει γνωστά, ακόμη και στους πολύ κοντινούς συνεργάτες του.
Ειδήσεις σήμερα:
Έρευνα Κάπα Research: Πόσο εμπιστεύονται οι Έλληνες τον θεσμό της Εκκλησίας, πόσοι είναι υπέρ του διαχωρισμού με το κράτος
Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Το πολιτικό rebranding της προέδρου της Κομισιόν ενόψει των ευρωεκλογών
Μπόνους έως 15% στο Δημόσιο: Ποιοι θα το παίρνουν και πώς θα επιλέγονται - Όσα πρέπει να ξέρουμε σε 9 ερωταπαντήσεις
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα