Τα δύο νέα σποτ της ΝΔ για τη μάχη κατά της ακρίβειας και το ψηφιακό κράτος
Τα δύο νέα σποτ της ΝΔ για τη μάχη κατά της ακρίβειας και το ψηφιακό κράτος
Η αύξηση των μισθών αλλά και οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες πρωταγωνιστούν στα νέα σποτ
Η μάχη κατά της ακρίβειας και οι ψηφιακές μεταρρυθμίσεις, είναι οι βασικές θεματικές ενότητες των δύο νέων προεκλογικών σποτ της ΝΔ.
Το πρώτο, με την ακρίβεια, ξεκινά με την αύξηση των μισθών και των συντάξεων. Όπως αναφέρεται ειδικότερα, η συνολική αύξηση του κατώτατου μισθου από το 2019 είναι 27,7%, ενώ τονίζεται πως μετά από 12 χρόνια αυξήθηκαν και οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων. Γίνεται αναφορά και στο ξεπάγωμα των τριετιών, όμως υπογραμμίζεται ότι οι τιμές παραμένουν ψηλές γι΄αυτό και η μάχη κατά της ακρίβειας συνεχίζεται με συνεχείς ελέγχους στην αγορά αλλά και με αυστηρά πρόστιμα όπου διαπιστώνεται αισχροκέρδεια.
«Ακόμα υψηλότεροι μισθοί ώστε να φθάσουμε σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη», με αυτήν τη φράση κλείνει το πρώτο προεκλογικό σποτ.
«Ναι το κράτος αλλάζει», αναφέρει το δεύτερο σποτ που επικεντρώνεται στις αλλαγές που έχουν γίνει, κυρίως στο ψηφιακό κράτος.
Υπάρχουν 1.754 ψηφιακές υπηρεσίες και πάνω από 3 δισ. ψηφιακές συναλλαγές με το Δημόσιο.
Πάνω από 270.000.000 έγγραφα έχουν εκδοθεί ή υποληθεί ψηφιακά ακόμη.
Στο βίντεο απαριθμούνται οι νέες ψηφιακές δυνατότητες που παρέχονται στον πολίτη όσον αφορά στην επιστολική ψήφο, την ψηφιακή ταυτότητα και το ψηφιακό δίπλωμα, το ψηφιακό κτηματολόγιο.
«Όμως το βαθύ κράτος ακόμη αντιστέκεται. Και υπάρχουν πολλά να γίνουν. Και θα γίνουν. Για μια Ελλάδα σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη», καταλήγει το δεύτερο σποτ.
Το πρώτο, με την ακρίβεια, ξεκινά με την αύξηση των μισθών και των συντάξεων. Όπως αναφέρεται ειδικότερα, η συνολική αύξηση του κατώτατου μισθου από το 2019 είναι 27,7%, ενώ τονίζεται πως μετά από 12 χρόνια αυξήθηκαν και οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων. Γίνεται αναφορά και στο ξεπάγωμα των τριετιών, όμως υπογραμμίζεται ότι οι τιμές παραμένουν ψηλές γι΄αυτό και η μάχη κατά της ακρίβειας συνεχίζεται με συνεχείς ελέγχους στην αγορά αλλά και με αυστηρά πρόστιμα όπου διαπιστώνεται αισχροκέρδεια.
«Ακόμα υψηλότεροι μισθοί ώστε να φθάσουμε σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη», με αυτήν τη φράση κλείνει το πρώτο προεκλογικό σποτ.
«Ναι το κράτος αλλάζει», αναφέρει το δεύτερο σποτ που επικεντρώνεται στις αλλαγές που έχουν γίνει, κυρίως στο ψηφιακό κράτος.
Υπάρχουν 1.754 ψηφιακές υπηρεσίες και πάνω από 3 δισ. ψηφιακές συναλλαγές με το Δημόσιο.
Πάνω από 270.000.000 έγγραφα έχουν εκδοθεί ή υποληθεί ψηφιακά ακόμη.
Στο βίντεο απαριθμούνται οι νέες ψηφιακές δυνατότητες που παρέχονται στον πολίτη όσον αφορά στην επιστολική ψήφο, την ψηφιακή ταυτότητα και το ψηφιακό δίπλωμα, το ψηφιακό κτηματολόγιο.
«Όμως το βαθύ κράτος ακόμη αντιστέκεται. Και υπάρχουν πολλά να γίνουν. Και θα γίνουν. Για μια Ελλάδα σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη», καταλήγει το δεύτερο σποτ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα