«Ψεύδεται η ΝΔ», απαντά ο ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τις αναφορές Δρίτσα για Cosco
20.01.2015
17:13
Η Κουμουνδούρου αντέδρασε στην επίθεση της Συγγρού δίνοντας στη δημοσιότητα το πλήρες κείμενο της παρέμβασης του στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ
Για «ένα ακόμα ψέμα στα χιλιάδες ψέματα της Νέας Δημοκρατίας», που «προστέθηκε με τη δήλωση της εκπροσώπου τύπου Μαρίας Σπυράκη, σχετικά με αναφορές του υποψήφιου βουλευτή Α’ Πειραιά Θοδωρή Δρίτσα για το θέμα της COSCO σε συνέντευξή του στo ALPHA RADIO» κάνει λόγο η Κουμουνδούρου, η οποία αντέδρασε στην επίθεση της Συγγρού δίνοντας στη δημοσιότητα το πλήρες κείμενο της παρέμβασης του στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ:
Δημοσιογράφος: «Σε ό,τι αφορά στον Πειραιά, το πρώτο λιμάνι της χώρας πολλοί λένε ότι η επένδυση της COSCO τόνωσε την απασχόληση. Αν ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πρώτο κόμμα θα στηρίξετε την επέκταση των επενδύσεων στον Πειραιά;».
Θ. Δρίτσας: «Έχουμε πάγια θέση, την έχουμε πει πρόσφατα στη Βουλή, τη λέμε σε κάθε ευκαιρία, ότι το λιμάνι του Πειραιά όπως και τα μεγάλα λιμάνια της χώρας είναι πυλώνες στρατηγικής σημασίας για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Ο δημόσιος έλεγχος των λιμανιών είναι απαραίτητη προϋπόθεση γι΄ αυτό. Τώρα, η σύμβαση με την COSCO έχει γίνει, έχουμε διανύσει ένα χρονικό διάστημα μεγάλο, έχουμε την πρόσφατη ψήφιση του φιλικού διακανονισμού στη Βουλή. Όλα αυτά δεν είναι σωστές επιλογές. Όλα αυτά βοηθούν σε μια κερδοφορία της εταιρείας που αναπτύσσει την οικονομική δραστηριότητα αλλά δεν έχουν προστιθέμενη αξία στην ελληνική παραγωγική διαδικασία. Άρα χρειάζεται επανεξέταση των πάντων και αυτό θα κάνουμε. Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να σας πω στις λεπτομέρειες περισσότερα πράγματα».
Δημοσιογράφος:
Δημοσιογράφος: «Σε ό,τι αφορά στον Πειραιά, το πρώτο λιμάνι της χώρας πολλοί λένε ότι η επένδυση της COSCO τόνωσε την απασχόληση. Αν ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πρώτο κόμμα θα στηρίξετε την επέκταση των επενδύσεων στον Πειραιά;».
Θ. Δρίτσας: «Έχουμε πάγια θέση, την έχουμε πει πρόσφατα στη Βουλή, τη λέμε σε κάθε ευκαιρία, ότι το λιμάνι του Πειραιά όπως και τα μεγάλα λιμάνια της χώρας είναι πυλώνες στρατηγικής σημασίας για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Ο δημόσιος έλεγχος των λιμανιών είναι απαραίτητη προϋπόθεση γι΄ αυτό. Τώρα, η σύμβαση με την COSCO έχει γίνει, έχουμε διανύσει ένα χρονικό διάστημα μεγάλο, έχουμε την πρόσφατη ψήφιση του φιλικού διακανονισμού στη Βουλή. Όλα αυτά δεν είναι σωστές επιλογές. Όλα αυτά βοηθούν σε μια κερδοφορία της εταιρείας που αναπτύσσει την οικονομική δραστηριότητα αλλά δεν έχουν προστιθέμενη αξία στην ελληνική παραγωγική διαδικασία. Άρα χρειάζεται επανεξέταση των πάντων και αυτό θα κάνουμε. Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να σας πω στις λεπτομέρειες περισσότερα πράγματα».
Δημοσιογράφος:
«Επανεξέταση και της συμφωνίας με την COSCO;».
Θ. Δρίτσας: «Προφανώς θα υπάρξει επανεξέταση της συμφωνίας με την COSCO, το οποίο έχουμε πει με τον πιο επίσημο τρόπο και προφανώς υπάρχουν πολλά περιθώρια σε αυτή την κατεύθυνση, με κριτήριο όχι την COSCO και την Κίνα αλλά με κριτήριο το δημόσιο συμφέρον. Εκεί επάνω νομίζω ότι μπορούμε να συζητήσουμε και με την Κίνα και με κάθε άλλη οικονομική δύναμη με την οποία θέλουμε να έχουμε άριστες σχέσεις και θα τις έχουμε».
Θ. Δρίτσας: «Προφανώς θα υπάρξει επανεξέταση της συμφωνίας με την COSCO, το οποίο έχουμε πει με τον πιο επίσημο τρόπο και προφανώς υπάρχουν πολλά περιθώρια σε αυτή την κατεύθυνση, με κριτήριο όχι την COSCO και την Κίνα αλλά με κριτήριο το δημόσιο συμφέρον. Εκεί επάνω νομίζω ότι μπορούμε να συζητήσουμε και με την Κίνα και με κάθε άλλη οικονομική δύναμη με την οποία θέλουμε να έχουμε άριστες σχέσεις και θα τις έχουμε».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr