Αντισταθμιστικά για τις επιπτώσεις του εμπάργκο στη Ρωσία ζητά ο Μίλτος Κύρκος
10.03.2015
17:14
«Αν οι αποφάσεις στην εξωτερική πολιτική οδηγούν σε παράπλευρες οικονομικές απώλειες θα πρέπει να βρεθεί τρόπος αυτές να αντισταθμίζονται» είπε ο επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Ποταμιού στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
«Αν οι αποφάσεις στην εξωτερική πολιτική οδηγούν σε παράπλευρες οικονομικές απώλειες θα πρέπει να βρεθεί τρόπος αυτές να αντισταθμίζονται» ανέφερε ο επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Ποταμιού στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, Μίλτος Κύρκος, στην παρέμβασή του στην Ολομέλεια του ΕΚ κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τον αντίκτυπο των Ρωσικών περιορισμών στους διεθνείς οδικούς μεταφορείς.
Και πρόσθεσε: «Η δίκαιη επιβολή του εμπάργκο στη Ρωσία λόγω της κατοχής της Κριμαίας και της επιθετικότητας που δείχνει στην Ουκρανία δημιούργησε τα γνωστά μεγάλα προβλήματα στο εμπόριο κυρίως αγροτικών προϊόντων στην Ελλάδα όπως και σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Αυτό που είναι λιγότερο γνωστό στους πολίτες είναι το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργήθηκε στον κλάδο των μεταφορών –μόνο για την Ελλάδα υπολογίζεται σε διαφυγόντα κέρδη δέκα εκατομμύρια ευρώ το χρόνο».
Και συμπλήρωσε: «Καταλαβαίνετε πως μέσα στην τεραστία κοινωνική κρίση που περνάει η Ελλάδα και σε συνθήκες πολλές φορές αθέμιτου ανταγωνισμού η κατάσταση αυτή μπορεί να αποτελέσει το τελειωτικό χτύπημα. Η απάντηση της Επιτροπής τον Δεκέμβριο του 2014 που προτρέπει τον κλάδο να προσαρμοστεί σε ένα διαφορετικό επιχειρηματικό μοντέλο ακούγεται ως κοροϊδία: φυσικά αυτό κάνουν, αλλά οι απώλειες εισοδήματος λόγω μιας πολιτικής απόφασης ολόκληρης της Ένωσης πρέπει με κάποιο τρόπο να αντισταθμιστούν, αλλιώς σπρώχνουμε τους πολίτες να προσλαμβάνουν αρνητικά τις πολιτικές μας. Είμαστε αλληλέγγυοι λοιπόν με τους μεταφορείς και τους αγρότες από την Ελλάδα και όλες τις άλλες χώρες που πλήγηκαν σοβαρά και ζητάμε την ανεύρεση λύσης τουλάχιστον για τη χρονιά που πέρασε».
Και πρόσθεσε: «Η δίκαιη επιβολή του εμπάργκο στη Ρωσία λόγω της κατοχής της Κριμαίας και της επιθετικότητας που δείχνει στην Ουκρανία δημιούργησε τα γνωστά μεγάλα προβλήματα στο εμπόριο κυρίως αγροτικών προϊόντων στην Ελλάδα όπως και σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Αυτό που είναι λιγότερο γνωστό στους πολίτες είναι το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργήθηκε στον κλάδο των μεταφορών –μόνο για την Ελλάδα υπολογίζεται σε διαφυγόντα κέρδη δέκα εκατομμύρια ευρώ το χρόνο».
Και συμπλήρωσε: «Καταλαβαίνετε πως μέσα στην τεραστία κοινωνική κρίση που περνάει η Ελλάδα και σε συνθήκες πολλές φορές αθέμιτου ανταγωνισμού η κατάσταση αυτή μπορεί να αποτελέσει το τελειωτικό χτύπημα. Η απάντηση της Επιτροπής τον Δεκέμβριο του 2014 που προτρέπει τον κλάδο να προσαρμοστεί σε ένα διαφορετικό επιχειρηματικό μοντέλο ακούγεται ως κοροϊδία: φυσικά αυτό κάνουν, αλλά οι απώλειες εισοδήματος λόγω μιας πολιτικής απόφασης ολόκληρης της Ένωσης πρέπει με κάποιο τρόπο να αντισταθμιστούν, αλλιώς σπρώχνουμε τους πολίτες να προσλαμβάνουν αρνητικά τις πολιτικές μας. Είμαστε αλληλέγγυοι λοιπόν με τους μεταφορείς και τους αγρότες από την Ελλάδα και όλες τις άλλες χώρες που πλήγηκαν σοβαρά και ζητάμε την ανεύρεση λύσης τουλάχιστον για τη χρονιά που πέρασε».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr