Νίκη Κεραμέως: ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ υποβαθμίζουν εδώ και 20 μήνες την Παιδεία
24.11.2016
15:36
Δήλωση της Τομεάρχη Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας σχετικά με την Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παρακολούθηση της εκπαίδευσης και της κατάρτισης στην Ελλάδα
Η Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παρακολούθηση της εκπαίδευσης και της κατάρτισης στην Ελλάδα συνιστά έμπρακτη απόδειξη ότι η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ συστηματικά, εδώ και 20 μήνες, έχει τοποθετήσει την Παιδεία σε τροχιά υποβάθμισης, αναφέρει σε σημερινή της δήλωση η Νίκη Κεραμέως.
Με αφορμή τη δημοσίευση της έκθεσης, η τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Επικρατείας επισημαίνει τα εξής: «Η αναστολή των διαδικασιών αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών σε δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση, το νέο σύστημα επιλογής και μοριοδότησης προϊσταμένων σχολικών μονάδων, η κατάργηση της βάσης του 10, ο νέος τύπος ολοήμερου σχολείου, είναι μερικά μόνο από τα πλήγματα που κατάφερε στην καρδιά του εκπαιδευτικού συστήματος η ιδεοληπτική και οπισθοδρομική πολιτική της Κυβέρνησης.
Οι έννοιες της αυτονομίας και της αξιολόγησης, που συνθέτουν αξιακά την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για την Παιδεία, βρίσκονται στον αντίποδα της ακολουθούμενης πολιτικής της Κυβέρνησης.
Η αναβάθμιση του ρόλου του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος αποτελεί τον πυρήνα της δικής μας πρότασης.
Προκειμένου η Ελλάδα να γίνει πρωτοπόρος, από ουραγός, στην Ευρώπη των 28 και να ξεπεράσει αποτελεσματικά τα προβλήματα που ταλανίζουν την Παιδεία, απαιτούνται σημαντικές τομές από πολιτικές δυνάμεις με πραγματικό μεταρρυθμιστικό προσανατολισμό.
Από πολιτικές δυνάμεις που αντιλαμβάνονται την Παιδεία ως όχημα για την έξοδο από την πολυεπίπεδη κρίση που διέρχεται η χώρα».
Με αφορμή τη δημοσίευση της έκθεσης, η τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Επικρατείας επισημαίνει τα εξής: «Η αναστολή των διαδικασιών αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών σε δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση, το νέο σύστημα επιλογής και μοριοδότησης προϊσταμένων σχολικών μονάδων, η κατάργηση της βάσης του 10, ο νέος τύπος ολοήμερου σχολείου, είναι μερικά μόνο από τα πλήγματα που κατάφερε στην καρδιά του εκπαιδευτικού συστήματος η ιδεοληπτική και οπισθοδρομική πολιτική της Κυβέρνησης.
Οι έννοιες της αυτονομίας και της αξιολόγησης, που συνθέτουν αξιακά την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για την Παιδεία, βρίσκονται στον αντίποδα της ακολουθούμενης πολιτικής της Κυβέρνησης.
Η αναβάθμιση του ρόλου του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος αποτελεί τον πυρήνα της δικής μας πρότασης.
Προκειμένου η Ελλάδα να γίνει πρωτοπόρος, από ουραγός, στην Ευρώπη των 28 και να ξεπεράσει αποτελεσματικά τα προβλήματα που ταλανίζουν την Παιδεία, απαιτούνται σημαντικές τομές από πολιτικές δυνάμεις με πραγματικό μεταρρυθμιστικό προσανατολισμό.
Από πολιτικές δυνάμεις που αντιλαμβάνονται την Παιδεία ως όχημα για την έξοδο από την πολυεπίπεδη κρίση που διέρχεται η χώρα».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr