Κώστας Καραμανλής: Κινδυνεύει να τιναχτεί στον αέρα το έργο της Πατρών-Πύργου
27.01.2017
11:53
Υπενθυμίζει ότι το έργο ήταν έτοιμο προς δημοπράτηση τον Ιανουάριο του 2015 αλλά η κυβέρνηση το ακύρωσε και το «έσπασε» σε οχτώ κομμάτια
Τον κίνδυνο να τιναχτεί στον αέρα το έργο της κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Πατρών-Πύργου τονίζει σε ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας Κώστας Καραμανλής.
Ο βουλευτής Σερρών επισημαίνει ότι το έργο ήταν έτοιμο προς δημοπράτηση τον Ιανουάριο του 2015 αλλά η κυβέρνηση το ακύρωσε και το «έσπασε» σε οχτώ κομμάτια αφήνοντας υπονοούμενα ότι αν είχε προχωρήσει τότε η δημοπρασία δεν θα μπορούσε να συμμετάσχει η εταιρεία «Τοξότης» του κ. Καλογρίτσα.
Η δήλωση του κ. Καραμανλή έχει ως εξής:
«Ενώ η Κυβέρνηση βρήκε, τον Ιανουάριο του 2015, έτοιμο προς δημοπράτηση και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση τον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου, αποφάσισε να ακυρώσει το διαγωνισμό και να “σπάσει” το ενιαίο έργο σε οκτώ κομμάτια.
Σήμερα, 24 μήνες μετά, το αρμόδιο Υπουργείο έχει δημοπρατήσει 3 μόνο από τα 8, δεν έχει υπογραφεί καμία απολύτως σύμβαση και – όλως τυχαίως – και στα 3 μειοδότησε η εταιρεία ”Τοξότης”. Το σημαντικότερο είναι ότι, ακόμα και σήμερα, το Υπουργείο δεν έχει εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση των 8 αυτών έργων.
Ο βουλευτής Σερρών επισημαίνει ότι το έργο ήταν έτοιμο προς δημοπράτηση τον Ιανουάριο του 2015 αλλά η κυβέρνηση το ακύρωσε και το «έσπασε» σε οχτώ κομμάτια αφήνοντας υπονοούμενα ότι αν είχε προχωρήσει τότε η δημοπρασία δεν θα μπορούσε να συμμετάσχει η εταιρεία «Τοξότης» του κ. Καλογρίτσα.
Η δήλωση του κ. Καραμανλή έχει ως εξής:
«Ενώ η Κυβέρνηση βρήκε, τον Ιανουάριο του 2015, έτοιμο προς δημοπράτηση και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση τον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρας – Πύργου, αποφάσισε να ακυρώσει το διαγωνισμό και να “σπάσει” το ενιαίο έργο σε οκτώ κομμάτια.
Σήμερα, 24 μήνες μετά, το αρμόδιο Υπουργείο έχει δημοπρατήσει 3 μόνο από τα 8, δεν έχει υπογραφεί καμία απολύτως σύμβαση και – όλως τυχαίως – και στα 3 μειοδότησε η εταιρεία ”Τοξότης”. Το σημαντικότερο είναι ότι, ακόμα και σήμερα, το Υπουργείο δεν έχει εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση των 8 αυτών έργων.
Παρ’ όλα αυτά, ο κ. Σπίρτζης, σε συνέντευξή του στον τύπο, ανακοίνωσε ότι και τα 8 έργα θα υπογραφούν το Μάιο, ενώ για να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ, θα κατατεθεί ο ”φάκελος” στις αρχές της Άνοιξης στην Commission.
Με άλλα λόγια, θα περάσουν 26 μήνες απραξίας για να υπογραφούν οι συμβάσεις, κάτι που θα μπορούσε να είχε γίνει ήδη από τις αρχές του 2015. Πώς θα μπορούσε, όμως, τότε να συμμετάσχει η εταιρία ”Τοξότης”;
Ενημερώνουμε την Κυβέρνηση ότι, την ώρα που πειραματίζεται με τις ”κατατμήσεις”, το έργο όχι μόνο καθυστερεί, αλλά η υλοποίησή του κινδυνεύει να τιναχτεί στον αέρα.
Δυστυχώς, για άλλη μια φορά, με αυτή την Κυβέρνηση, παρατηρούμε ότι χειρότεροι από τους ανίκανους, είναι αυτοί που είναι ικανοί για όλα!».
Με άλλα λόγια, θα περάσουν 26 μήνες απραξίας για να υπογραφούν οι συμβάσεις, κάτι που θα μπορούσε να είχε γίνει ήδη από τις αρχές του 2015. Πώς θα μπορούσε, όμως, τότε να συμμετάσχει η εταιρία ”Τοξότης”;
Ενημερώνουμε την Κυβέρνηση ότι, την ώρα που πειραματίζεται με τις ”κατατμήσεις”, το έργο όχι μόνο καθυστερεί, αλλά η υλοποίησή του κινδυνεύει να τιναχτεί στον αέρα.
Δυστυχώς, για άλλη μια φορά, με αυτή την Κυβέρνηση, παρατηρούμε ότι χειρότεροι από τους ανίκανους, είναι αυτοί που είναι ικανοί για όλα!».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr