Μανιάτης: Μόνο ερωτηματικά από την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ
07.07.2017
17:16
Η Δημοκρατική Συμπαράταξη θέτει έξι ερωτήματα στον αρμόδιο υπουργό Χρήστο Σπίρτζη
Πολλά και μεγάλα ερωτηματικά προκάλεσε η απόφαση της κυβέρνησης για την κρατικοποποίηση του ΟΑΣΘ (των αστικών λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη), σύμφωνα με όσα δήλωσε ο εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης , υπεύθυνος για τους τομείς της Ενέργειας, του Περιβάλλοντος και των Υποδομών, Γιάννης Μανιάτης.
Πιο αναλυτικά η δήλωσή του:
«Α) Επειδή δεν έχουμε καμία εμπιστοσύνη ούτε στον κ. Σπίρτζη, ούτε στην κυβέρνηση Τσίπρα.
Β) Επειδή οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες προϋποθέτουν σοβαρότητα, μακρόπνοο στρατηγικό σχεδιασμό, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της καθημερινής μετακίνησης των πολιτών, και στην περίπτωσή μας της Θεσσαλονίκης,
από τη δημοσιοποίηση του σχεδίου νόμου για «κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ» κρατούμε τα αναπάντητα ερωτήματα
Πιο αναλυτικά η δήλωσή του:
«Α) Επειδή δεν έχουμε καμία εμπιστοσύνη ούτε στον κ. Σπίρτζη, ούτε στην κυβέρνηση Τσίπρα.
Β) Επειδή οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες προϋποθέτουν σοβαρότητα, μακρόπνοο στρατηγικό σχεδιασμό, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της καθημερινής μετακίνησης των πολιτών, και στην περίπτωσή μας της Θεσσαλονίκης,
από τη δημοσιοποίηση του σχεδίου νόμου για «κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ» κρατούμε τα αναπάντητα ερωτήματα
Πώς διασφαλίζεται η συνεχής εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και η αποφυγή πιθανής ταλαιπωρίας του, ιδιαίτερα μέσα στο καλοκαίρι;
Ποια είναι τα πορίσματα της δημόσιας διαβούλευσης που προηγήθηκε με όλους τους κοινωνικούς, αυτοδιοικητικούς κι επαγγελματικούς φορείς της Θεσσαλονίκης;
Πώς διασφαλίζεται η νομική θωράκιση του δημοσίου έναντι μελλοντικών αξιώσεων ενδιαφερομένων;
Ποιος είναι ο ρόλος του Υπερταμείου Αποικιοκρατίας, στο οποίο έχουν ήδη ενταχθεί όλοι οι συγκοινωνιακοί φορείς συμπεριλαμβανομένων της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (που υλοποιεί το Μετρό Θεσσαλονίκης), του ΟΣΕ, του ΟΑΣΑ και των θυγατρικών τους;
Πώς διασφαλίζεται η συμβατότητα της πρότασης με τις ευρωπαϊκές βέλτιστες πρακτικές και Κανονισμούς, αλλά και με τις δεσμεύσεις της χώρας, ιδιαίτερα μετά τα «ηρωικά» μνημόνια 3 και 4 του κ. Τσίπρα;
Πώς διασφαλίζεται τόσο βραχυπρόθεσμα, όσο και μεσομακροπρόθεσμα ότι το κόστος για το ελληνικό δημόσιο θα είναι μικρότερο και όχι μεγαλύτερο από το σημερινό;».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr