Εξηγήσεις από τον Σπίρτζη για τις «ουρές» εισιτηρίων ζητά η Αννα Καραμανλή
31.10.2017
14:23
Η ηγεσία του Υπουργείου , δεν μερίμνησε για την έγκαιρη και επαρκή ενημέρωση των πολιτών και μετέφερε την ευθύνη για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στους υπαλλήλους των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς
Στην Βουλή καλεί τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη η κυρία Αννα Καραμανλή προκειμένου να δώσει εξηγήσεις για την μεγάλη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού κατά την έκδοση ηλεκτρονικών εισιτηρίων.
Η Βουλευτής Β’ Αθηνών με την Νέα Δημοκρατία επισημαίνει την αναγκαιότητα της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτήριου και του εκσυγχρονισμού του συστήματος επιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς , ωστόσο, καταγγέλλει την προχειρότητα με την οποία το Υπουργείο σχεδίασε την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου προκαλώντας την άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.
Η κυρία Καραμανλή υπογραμμίζει πως η ηγεσία του Υπουργείου , δεν μερίμνησε για την έγκαιρη και επαρκή ενημέρωση των πολιτών και μετέφερε την ευθύνη για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στους υπαλλήλους των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, οι οποίοι με τη σειρά τους κάνουν λόγο για σημαντικές αδυναμίες του τεχνικού συστήματος και καταγγέλλουν ανεπαρκή τεχνική υποστήριξη από την ανάδοχο εταιρεία.
Η βουλευτής εξηγεί ότι οι τριτοκοσμικές συνθήκες που επικρατούν τις τελευταίες ημέρες στους σταθμούς των ΜΜΜ προσβάλλουν τους πολίτες και ότι ο χρόνος μετάβασης στο νέο σύστημα-παρά τη μικρή παράταση-παραμένει ασφυκτικός, και ρωτά τον κ. Σπίρτζη:
-σε ποιές ενέργειες πρόκειται να προβεί για την αποσυμφόρηση της κατάστασης και την ομαλή μετάβαση στο νέο σύστημα
-αν έχουν ερευνηθεί πιθανές ευθύνες της αναδόχου εταιρείας για τεχνικές αδυναμίες που επιβραδύνουν την έκδοση των ηλεκτρονικών καρτών.
Η Βουλευτής Β’ Αθηνών με την Νέα Δημοκρατία επισημαίνει την αναγκαιότητα της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτήριου και του εκσυγχρονισμού του συστήματος επιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς , ωστόσο, καταγγέλλει την προχειρότητα με την οποία το Υπουργείο σχεδίασε την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου προκαλώντας την άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.
Η κυρία Καραμανλή υπογραμμίζει πως η ηγεσία του Υπουργείου , δεν μερίμνησε για την έγκαιρη και επαρκή ενημέρωση των πολιτών και μετέφερε την ευθύνη για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στους υπαλλήλους των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, οι οποίοι με τη σειρά τους κάνουν λόγο για σημαντικές αδυναμίες του τεχνικού συστήματος και καταγγέλλουν ανεπαρκή τεχνική υποστήριξη από την ανάδοχο εταιρεία.
Η βουλευτής εξηγεί ότι οι τριτοκοσμικές συνθήκες που επικρατούν τις τελευταίες ημέρες στους σταθμούς των ΜΜΜ προσβάλλουν τους πολίτες και ότι ο χρόνος μετάβασης στο νέο σύστημα-παρά τη μικρή παράταση-παραμένει ασφυκτικός, και ρωτά τον κ. Σπίρτζη:
-σε ποιές ενέργειες πρόκειται να προβεί για την αποσυμφόρηση της κατάστασης και την ομαλή μετάβαση στο νέο σύστημα
-αν έχουν ερευνηθεί πιθανές ευθύνες της αναδόχου εταιρείας για τεχνικές αδυναμίες που επιβραδύνουν την έκδοση των ηλεκτρονικών καρτών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr