Εφαρμογές για το διαδίκτυο και τα έξυπνα κινητά ετοιμάζουν στο Κίνημα Αλλαγής με στόχο το νέο κόμμα της Κεντροαριστεράς να βρεθεί στην πρωτοπορία σε θέματα τεχνολογίας. Τόσο στον τρόπο λειτουργίας και επικοινωνίας του «κέντρου» με την «περιφέρεια» και της ηγεσίας με τη βάση, όσο και στην επαφή και τη συμμετοχή των πολιτών.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό στα ψηφιακά καλούδια θα υπάρχει η δυνατότητα εγγραφής ή διαγραφής, η εκπλήρωση οικονομικών υποχρεώσεων, αμφίδρομη επικοινωνία με ηλεκτρονική αλληλογραφία, sms και ειδική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα.
Θα γίνονται ακόμη ηλεκτρονικές διαβουλεύσεις και ψηφοφορίες.
Επικεφαλής της επιτροπής είναι ο Γιάννης Ραγκούσης και συμμετέχουν (μεταξύ άλλων) ο Τάκης Σιατερλής, ο Δημήτρης Κατσαντώνης, η Κατερίνα Μπατζελή, η Λίτσα Κουρουπάκη, ο Παντελής Τζωρτζάκης, ο Παναγιώτης Αναστασιάδης, ο Ηλίας Τασόπουλος, ο Νίκος Τσούκαλος, ο Κώστας Χαμπίδης, ο Ιάκωβος Ζουρνατζής, ο Νικόλαος Ανδρουλάκης, ο Ηλίας Πατλιάκας, ο Σπύρος Βρεττός κα.
Κλείσιμο
Ολόκληρο το σχέδιο των επιτελών του Κινήματος Αλλαγής:
1.1 Νέα εγγραφή μέλους...
Κάθε νέο μέλος θα υποβάλλει ηλεκτρονικά την αίτηση του (παρόμοια διαδικασία με την εγγραφή εθελοντή). Η αίτηση αρχικά θα βρίσκεται σε κατάσταση : αναμονή για έγκριση. Με την έγκριση του διαχειριστή θα περνάει σε κατάσταση : εγκεκριμένη και θα ζητάει από το υποψήφιος μέλος να πληρώσει ηλεκτρονικά την συνδρομή του και να επιλέξει θεματική ή γεωγραφική περιοχή ενδιαφέροντος. Με τον παραπάνω ενεργειών επιτυχώς το μέλος είναι πλέον ενεργό.
1.2 Μεταβολή στοιχείων μέλους...
Το μέλος μπορεί όποτε το επιθυμεί να μεταβάλει τα στοιχεία επικοινωνίας καθώς και την / τις θεματικές ή γεωγραφικές περιοχές ενδιαφέροντος.
1.3 Διαγραφή μέλους...
Το μέλος μπορεί να ζητήσει όποτε το επιθυμεί την διαγραφή του από το μητρώο μελών . Σε αυτή την περίπτωση η εφαρμογή θα είναι πλήρως συμβατή με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) παρέχοντας μεταξύ άλλων και το δικαίωμα στην λήθη.
1.4 Πληρωμή Ετήσιας Συνδρομής
Το σύστημα θα ενημερώνει έγκαιρα τους χρήστες για την ανανέωση της συνδρομής τους και θα παρέχει την δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής τους.
2. Επικοινωνία με τα μέλη
Η εφαρμογή θα παρέχει τα παρακάτω κανάλια επικοινωνίας:
2.1Web App
Ο χρήστης μέλος θα μπορεί με τον κωδικό του να εισέρχεται στο σύστημα και να έχει πρόσβαση στις παρακάτω επιλογές :
•Νέα – Ανακοινώσεις
•Θεματικές ή Γεωγραφικές Ομάδες – Διαβουλεύσεις
•Ψηφοφορίες
•Καλεντάρι
•Προσωπικά Στοιχεία – Profile
2.2Email
Το σύστημα θα συνδέεται με αντίστοιχη υπηρεσία αποστολής email (πχ MailChimp) μέσω τις οποίας θα αποστέλλει emails στα μέλη κάθε φορά που υπάρχει ανάγκη επικοινωνίας μαζική ή επιλεκτική.
2.3 SMS
Το σύστημα θα συνδέεται με αντίστοιχη υπηρεσία αποστολής sms (πχ yuboto) μέσω της οποίας θα αποστέλλει sms στα μέλη κάθε φορά που υπάρχει ανάγκη επικοινωνίας μαζική ή επιλεκτική.
2.4Mobile App
Ο χρήστης μέλος θα μπορεί με τον κωδικό του να εισέρχεται στο σύστημα και να έχει πρόσβαση στις επιλογές που θα έχει και στο web app.
3Διαβουλεύσεις
Το σύστημα θα παρέχει την δυνατότητα να δημιουργούνται θεματικές ομάδες συζητήσεων – διαβουλεύσεων.
Κάθε ομάδα θα έχει έναν διαχειριστή – owner ο οποίος θα την δημιουργεί και θα την διαχειρίζεται.
Σε κάθε ομάδα θα μπορούν εγγραφούν μέλη (ανάλογα με τους κανόνες που θα οριστούν) και να συμμετέχουν στην συζήτηση διαβούλευση.
Κάθε μέλος της ομάδας θα έχει την δυνατότητα να καταθέτει την άποψη του (post), να σχολιάζει την άποψη κάποιου άλλου μέλους (comment) καθώς και να εκφράζει την υποστήριξη του στην άποψη κάποιου άλλου μέλους (like).
4Ψηφοφορίες
Το σύστημα θα παρέχει την δυνατότητα να δημιουργούνται ηλεκτρονικές ψηφοφορίες / δημοσκοπήσεις (pools) στις οποίες ο διαχειριστής θα ορίζει την / τις ερωτήσεις και θα παρέχεται στα μέλη η δυνατότητα να συμμετέχουν σε αυτές.
5Καλεντάρι
Το σύστημα θα παρέχει την δυνατότητα για την δημιουργία γεγονότων / εκδηλώσεων τις οποίες θα τοποθετεί σε συνεργατικά ή προσωπικά καλεντάρια. Τα μέλη θα μπορούν να δημιουργούν γεγονότα προσωπικά ή να τα μοιράζονται με την ομάδα τους, να δηλώνουν συμμετοχή σε ποια επιθυμούν να συμμετέχουν κλπ.