Κοινή «γραμμή» υπουργείου Μεταφορών και Λυμπερόπουλου στην κόντρα με την taxibeat
14.03.2018
21:11
Η συνεδρίαση ήταν αποκαλυπτική για την ετερόκλιτη συμμαχία δημιουργώντας αρκετά ιλαροτραγικά στιγμιότυπα
Με κοινή γραμμή και κοινά επιχειρήματα εναντίον της taxibeat εμφανίστηκαν ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και Θύμιος Λυμπερόπουλος στην επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου όπου συζητείται το νομοσχέδιο που ρυθμίζει θέματα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αλλά και των ταξί.
Η συνεδρίαση ήταν αποκαλυπτική για την ετερόκλιτη συμμαχία δημιουργώντας αρκετά ιλαροτραγικά στιγμιότυπα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο κ. Λυμπερόπουλος, πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, εξήρε την προσπάθεια της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και τα αντίμετρα που έχει λάβει, επιτέθηκε στις προηγούμενες κυβερνήσεις και στον «νεοφιλελεύθερο διαπλεκόμενο καπιταλισμό» ενώ εκτίμησε ότι η χώρα θα έχει «καθαρή έξοδο» από τα μνημόνια!
«Όποιος πάει κόντρα στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια δεν έχει καταλάβει τι θα αντιμετωπίσει» προειδοποίησε ο κ. Λυμπερόπουλος απευθυνόμενος στην πτέρυγα της ΝΔ για να συνεχίσει «Υπήρχε πίεση από το 2010 για να καρτελοποιήσουμε την κοινωνία. Τελικά βρίσκουμε μια κυβέρνηση που παλεύει με κάθε τρόπο με αντίμετρα και λάθη και είναι η αντιπολίτευση που κάνει κριτική». Ο ίδιος υποστήριξε ότι η μόνη καινοτομία της taxibeat είναι να εισπράττει το μίσθωμα και να μην πληρώνει τον ταξιτζή και πρόσθεσε «και εμείς έχουμε πολλές καινοτομίες. Εχουμε το taxiplon όπου πληρώνονται και οι ταξιτζήδες. Θέλουμε τις καινοτομίες αλλά θα πληρώνεται ο ταξιτζής, η εταιρεία θα λαμβάνει την προμήθεια που θα συμφωνήσει με τον ταξιτζή και η σύμβαση στην εφορία».
Από την άλλη πλευρά, οι Χρήστος Σπίρτζης και Νίκος Μαυραγάνης μετέτρεψαν την συνεδρίαση σε «δικαστήριο» κατά της taxibeat υποστηρίζοντας ευθέως είτε ότι φοροδιαφεύγει είτε ότι εκμεταλλεύεται «γκρίζες» περιοχές για να αποφύγει την φορολογία.
Όταν δε ο Δ.Σ της taxibeat Νίκος Δρανδάκης εξήγησε στην ηγεσία του υπουργείου ότι η εταιρεία ελέγχθηκε τον περασμένο Ιανουάριο από το ΣΔΟΕ και πως τα τραπεζικά ιδρύματα εγκρίνουν όλες τις συναλλαγές, ο κ. Σπίρτζης απάντησε «εμείς είμαστε κυβέρνηση όχι εξουσία» για να προσθέσει ότι την εξουσία του τραπεζικού τομέα την έχει ακόμα η ΝΔ.
Η συνεδρίαση ήταν αποκαλυπτική για την ετερόκλιτη συμμαχία δημιουργώντας αρκετά ιλαροτραγικά στιγμιότυπα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο κ. Λυμπερόπουλος, πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, εξήρε την προσπάθεια της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και τα αντίμετρα που έχει λάβει, επιτέθηκε στις προηγούμενες κυβερνήσεις και στον «νεοφιλελεύθερο διαπλεκόμενο καπιταλισμό» ενώ εκτίμησε ότι η χώρα θα έχει «καθαρή έξοδο» από τα μνημόνια!
«Όποιος πάει κόντρα στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια δεν έχει καταλάβει τι θα αντιμετωπίσει» προειδοποίησε ο κ. Λυμπερόπουλος απευθυνόμενος στην πτέρυγα της ΝΔ για να συνεχίσει «Υπήρχε πίεση από το 2010 για να καρτελοποιήσουμε την κοινωνία. Τελικά βρίσκουμε μια κυβέρνηση που παλεύει με κάθε τρόπο με αντίμετρα και λάθη και είναι η αντιπολίτευση που κάνει κριτική». Ο ίδιος υποστήριξε ότι η μόνη καινοτομία της taxibeat είναι να εισπράττει το μίσθωμα και να μην πληρώνει τον ταξιτζή και πρόσθεσε «και εμείς έχουμε πολλές καινοτομίες. Εχουμε το taxiplon όπου πληρώνονται και οι ταξιτζήδες. Θέλουμε τις καινοτομίες αλλά θα πληρώνεται ο ταξιτζής, η εταιρεία θα λαμβάνει την προμήθεια που θα συμφωνήσει με τον ταξιτζή και η σύμβαση στην εφορία».
Από την άλλη πλευρά, οι Χρήστος Σπίρτζης και Νίκος Μαυραγάνης μετέτρεψαν την συνεδρίαση σε «δικαστήριο» κατά της taxibeat υποστηρίζοντας ευθέως είτε ότι φοροδιαφεύγει είτε ότι εκμεταλλεύεται «γκρίζες» περιοχές για να αποφύγει την φορολογία.
Όταν δε ο Δ.Σ της taxibeat Νίκος Δρανδάκης εξήγησε στην ηγεσία του υπουργείου ότι η εταιρεία ελέγχθηκε τον περασμένο Ιανουάριο από το ΣΔΟΕ και πως τα τραπεζικά ιδρύματα εγκρίνουν όλες τις συναλλαγές, ο κ. Σπίρτζης απάντησε «εμείς είμαστε κυβέρνηση όχι εξουσία» για να προσθέσει ότι την εξουσία του τραπεζικού τομέα την έχει ακόμα η ΝΔ.
Το επίμαχο απόσπασμα από τα πρακτικά της συνεδρίασης είναι χαρακτηριστικό:
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΡΑΝΔΑΚΗΣ (Διευθύνων Σύμβουλος της TAXIBEAT): Η πρώτη ερώτηση ήταν για τις συμβάσεις. Έχουμε άτυπες συμβάσεις, με βάση τον Αστικό Κώδικα, οι οποίες γίνονται μόνο με τους οδηγούς, γιατί με τους πελάτες δεν έχουμε κάποια οικονομική συναλλαγή. Υπογράφουμε αμοιβαία με τους οδηγούς κάποιους όρους χρήσης, στους οποίους περιγράφεται με ποιον τρόπο θα συνεργαστούμε. Η σχέση μας δεν είναι δεσμευτική, κυρίως ως προς τους οδηγούς, γι' αυτό δεν έχουμε μια τυπική σύμβαση. Οι οδηγοί δουλεύουν μαζί μας όποτε θέλουν, μπορούν να δουλέψουν ένα λεπτό την ημέρα, μπορούν να δουλέψουν για ένα μήνα τους άλλους έντεκα να μη δουλέψουν, ακριβώς επειδή δεν έχουμε δεσμευτική χρήση. Έχουμε μια άτυπη σύμβαση, η οποία περιγράφεται σ' αυτό που ονομάζουμε «όροι χρήσης» την οποία υπογράφουμε και οι δύο από κοινού.Αναφορικά με τους πόσους χρήστες έχουμε. Στην Ελλάδα έχουμε γύρω στο ένα εκατομμύριο εγγεγραμμένους, οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν φυσικά την εφαρμογή κάθε μέρα. Επίσης έχουμε περίπου 8.000 εγγεγραμμένους οδηγούς, όπου η μεγαλύτερη πλειοψηφία από αυτούς παίρνουν διαδρομή μαζί μας κάθε ημέρα.
Φορολόγηση - κέρδη. Το 2017 η εταιρία μας δήλωσε στην εφορία, ανήκουμε στη ΦΑΕ Αθηνών, 3.700.000 ευρώ τζίρο, κύκλο εργασιών. Από αυτά, η μισθοδοσία μας είναι 1.150.000 ευρώ για ένα χρόνο. Επίσης, μέσα στο 2017 πληρώσαμε 1.140.000 ευρώ φόρους και εισφορές. Οι φόροι είναι Φ.Π.Α., Φ.Μ.Υ., ειδική εισφορά αλληλεγγύης και ασφαλιστικές εισφορές στο Ι.Κ.Α., της τάξης των 500.000 ευρώ, για πέρυσι μόνο.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ (Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών): Κέρδη είχατε;
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΡΑΝΔΑΚΗΣ (Διευθύνων Σύμβουλος της TAXIBEAT): Όπως ακούσατε και πριν, η εταιρία μας δεν έχει βγάλει κέρδη ακόμα.
Τώρα θα απαντήσω στην επόμενη ερώτηση, γιατί δεν έχουμε βγάλει κέρδη.
Ακούσατε το ποσό της μισθοδοσίας και τον αριθμό των εργαζομένων, θα σας δώσω μια τάξη μεγέθους, Κάθε χρόνος που πέρασε από το 2011, που ιδρυθήκαμε μέχρι σήμερα, ο αριθμός των εργαζομένων μας διπλασιάζεται, κάθε χρόνο. Αυτή τη στιγμή έχουμε 120 εργαζομένους, θα κλείσουμε το χρόνο με πάνω από 200 - 220 και μιλάμε για ένα μέσο μισθό, καθαρό, γύρω στα 1.700 – 1.800 ευρώ. Δεν έχουμε κανέναν εργαζόμενο που να παίρνει λιγότερα από 1.000 ευρώ καθαρά, ούτε έναν, ακόμη και αυτοί που είναι στο customer support, στην υποστήριξη πελατών.
Αυτό συμβαίνει, γιατί είμαστε σε ένα κλάδο πολύ υψηλής εξειδίκευσης και είμαστε αναγκασμένοι να πληρώνουμε πολύ μεγάλους μισθούς και μάλιστα κάνουμε και μετακλήσεις, φέρνουμε Έλληνες από το εξωτερικό, επιστήμονες και προγραμματιστές, για να μπορέσουμε να τους προσεγγίσουμε γιατί δεν βρίσκουμε αρκετό ταλέντο εδώ, όλοι γνωρίζουμε τι συμβαίνει με το brain drain. Ακριβώς γι' αυτό το λόγο, κυρίως μισθοδοσία και κάποιες άλλες υποδομές, έχουμε πολύ υψηλό επίπεδο επενδύσεων, για να αναπτύξουμε την τεχνολογία, την οποία, σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό μάλιστα, εξάγουμε.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εταιρία δεν είναι κερδοφόρα, παρόλα αυτά, ως μη κερδοφόρα φυσικά, εξαγοράστηκε από την εταιρία MY TAXY, η οποία ανήκει στον όμιλο της DAIMLER. Αυτό που αγόρασε η DAIMLER δεν είναι μόνο τα ελληνικά operations, αγόρασαν και τη λειτουργία που έχουμε στο Περού και στη Νότια Αμερική. Αγόρασαν το συνολικό όμιλο που έχουμε με λειτουργία στην Ελλάδα, το Περού και τη Χιλή, που μόλις ξεκίνησε.
Όταν η εταιρεία ιδρύθηκε το 2011, ιδρύθηκε με έδρα το Λονδίνο, με υποκατάστημα..
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ (Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών): ομιλεί εκτός μικροφώνου, μη ακουόμενος.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΡΑΝΔΑΚΗΣ (Διευθύνων Σύμβουλος της TAXIBEAT): Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα και δεν βλέπω και τη συνάφεια με το νόμο, δεν βλέπω να έχει κάποια σχέση αυτό με το νόμο. Ό,τι έχουμε κάνει, δεν ξέρω εάν συμφωνείτε με αυτό, είναι απόλυτα νόμιμο. Έτσι δεν είναι;
(Συνέχεια ομιλίας κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΡΑΝΔΑΚΗ, Διευθύνοντα Συμβούλου της TAXIBEAT)
Εμείς ιδρύσαμε την εταιρεία στο Λονδίνο και θα σας πω και γιατί. Είναι πάρα πολύ απλό, όταν ξεκινήσαμε αυτή την ιδέα δεν είχα λεφτά, βρήκα κάποιους επενδυτές οι οποίοι είναι αυτό που λέμε «τρελοί», family and fools, που σου βάζουν τα λεφτά για μία τρελή ιδέα στην αρχή. Εξασφάλισα τους επενδυτές, αλλά ήξερα ότι όταν παίρνεις από ένα νέο επενδυτή υπάρχει ένα momentum για λίγο διάστημα, κάποιες μέρες, κάποιες εβδομάδες μπορεί να σου βάλει τα λεφτά. Αν περάσει πολύ μεγάλος χρόνος δεν τον έχεις και σίγουρο. Έψαξα να βρω με το λογιστή μου πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να ανοίξω την εταιρεία στην Ελλάδα, να ανοίξω τραπεζικό λογαριασμό και μετά να μου βάλει τα λεφτά. Μιλάγαμε περισσότερο από 1, 2 μήνες τότε, δεν ξέρω πόσο είναι τώρα. Αποφασίσαμε να ιδρύσουμε εταιρεία στην Αγγλία για να μπορέσω να διασφαλίσω τα λεφτά που μου υποσχέθηκαν τότε, 40.000 ευρώ, τίποτα σπουδαίο.
Ανοίξαμε την εταιρεία στην Αγγλία μέσα σε μία μέρα. Την επόμενη μέρα είχαμε ανοιγμένο τραπεζικό λογαριασμό και στο τέλος της βδομάδας είχαμε τα χρήματα στο λογαριασμό μας. Γι’ αυτό το λόγο ακριβώς υπάρχει η εταιρεία σήμερα και συνέβη το γεγονός TAXIBEAT. Μετά προσπαθήσαμε να ανοίξουμε και το υποκατάστημα στην Ελλάδα για να έχουμε μία νόμιμη παρουσία. Το υποκατάστημα μας πήρε 45 μέρες. Αυτό συνέβη το 2011.
Θα αναφερθώ σε ένα άλλο θέμα που ερωτήθηκα και ερωτούμε πάρα πολύ τους τελευταίους μήνες, φορολογία, κέρδη, πού πηγαίνουν τα λεφτά. Κάνοντας την υποσημείωση, για ποιο λόγο γίνεται αυτή η ερώτηση και για ποιο λόγο το συζητάμε, στο δημόσιο λόγο όλους αυτούς τους μήνες, αλλά και σήμερα, δεν βλέπω καμία συνάφεια με το νομοσχέδιο. Μπορώ να πω ότι εδώ μέσα υπάρχει εκτελεστική και νομοθετική εξουσία. Η εκτελεστική εξουσία έχει ως καθήκον να εφαρμόζει τους νόμους. Αν λέτε ότι δεν εφαρμόζονται οι νόμοι ή αν κάποιοι φοροδιαφεύγουν, τότε λέτε ότι ως εκτελεστική εξουσία έχετε αποτύχει. Η δουλειά σας είναι να πιάσετε τους φοροδιαφυγάδες.
Εμάς προσωπικά δεν μας έχει πιάσει κανείς ως φοροφυγά. Έχει έρθει κλιμάκιο πριν από τρεις μήνες του Υπουργείου Οικονομικών, έκανε πλήρη έλεγχο, πεντακάθαροι. Ήρθε κλιμάκιο του ΙΚΑ πριν από πέντε μήνες, ασφαλιστικός έλεγχος και ήμασταν πεντακάθαροι και ποτέ κανένας έλεγχος που έχει να κάνει με τις μεταφορές δεν έχει πιάσει κάποιον οδηγό μας, όπως έπιασαν τις UBER πρόσφατα να παραβιάζει το νόμο, να είναι «μαϊμού» ή μη νόμιμος ταξιτζής. Αυτό αποδεικνύει το ότι είμαστε εντάξει, το γεγονός ότι δεν μας έχει πιάσει καμία ελεγκτική αρχή. Δεν μπορεί να υπάρχει ερώτημα αν χρησιμοποιούμε «μαϊμούδες» οδηγούς. Δεν υπάρχει αυτό το ερώτημα. Αν μας πιάσει κάποιος χρησιμοποιούμε, αν δεν μας πιάσει δεν χρησιμοποιούμε, είναι ξεκάθαρο τεκμήριο αθωότητας. Όταν εμφανιστεί ένα στοιχείο το οποίο θα δείχνει ότι παρανομήσαμε οπουδήποτε, θα δεχτώ όλους τους ισχυρισμούς.
Όσον αφορά τις εκπτώσεις, η TAXIBEAT δεν κάνει εκπτώσεις. Η TAXIBEAT κάνει αυτό που περιγράφετε πολύ σωστά μέσα στο νομοσχέδιο, μιλάτε για εκπτώσεις …..
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ: Συγνώμη, κύριε Δρανδάκη, ο κύριος Υπουργός ορθά έθεσε το ερώτημα, αν χρησιμοποιείτε οδηγούς «μαϊμού». Εγώ δεν κατάλαβα την απάντησή σας.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΡΑΝΔΑΚΗΣ(Διευθύνων Σύμβουλος της TAXIBEAT): Καταρχήν, όποιον και να ρωτήσετε, αν βγείτε έξω στην τύχη στη Λεωφόρο Κηφισίας, θα σας πει ότι η TAXIBEAT δουλεύει μόνο με ταξιτζήδες και η UBER δουλεύει με μη ταξιτζήδες. Το ξέρει όλη η αγορά, είναι προφανές και αν μας είχαν πιάσει, θα ήταν επίσης πάρα πολύ γνωστό. Δεν νομίζω, ότι αξίζει να συζητήσουμε τα αυτονόητα.
Όσον αφορά τις εκπτώσεις, η TAXIBEAT δεν κάνει. Κάνει αυτό που περιγράφεται στο νομοσχέδιο επιδότηση κομίστρων. Έκπτωση είναι, όταν πάω στο ράφι του σούπερ μάρκετ, παίρνω ένα προϊόν με έκπτωση, πηγαίνω στο ταμείο, πληρώνω το ποσό με έκπτωση και η επιχείρηση εισπράττει το μειωμένο ποσό και φορολογείται για αυτό. Στην περίπτωσή μας, πρέπει να διευκρινίσουμε και να μάθουμε τι είναι κόμιστρο για το ταξί. Κόμιστρο είναι αυτό που εισπράττει ο οδηγός, ο πάροχος της υπηρεσίας. Ο πάροχος της υπηρεσίας εισπράττει το νόμιμο κόμιστρο, εκδίδει πλήρη απόδειξη για αυτό και φορολογείται για αυτό. Εμείς, εκ των υστέρων, έχουμε μια ιδιωτική συναλλαγή με τον πελάτη και του λέμε, ότι «ένα ποσό που πλήρωσες στο βάζω εγώ». Είναι ιδιωτική συναλλαγή, είναι σαν να φωνάζω το γιο μου να έρθει σπίτι με ταξί και του λέω «αν δεν σου φτάνουν τα 10 ευρώ που χρειάζεσαι για ταξί, θα σου βάλω εγώ τα 3». Είναι ιδιωτική συναλλαγή, το κόμιστρο τηρείται πλήρως και είμαστε διατεθειμένοι να πάμε και σε όποιο δικαστήριο χρειάζεται για να αποδείξει τι είναι κόμιστρο και αν παραβιάζεται.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ(Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών): Πως σας συμφέρει και το κάνετε αυτό;
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΡΑΝΔΑΚΗΣ: Είναι πολύ ενδιαφέρον το ερώτημα. Ξεκινήσαμε να κάνουμε αυτή την επιδότηση κομίστρου, πριν από δυο χρόνια. Τα πρώτα πέντε χρόνια της λειτουργίας της εταιρείας στην Ελλάδα, δεν κάναμε επιδότηση κομίστρου και θα σας πω γιατί δεν κάναμε. Γιατί η εμπειρία του να χρησιμοποιείς ταξί με το TAXIBEAT, ήταν τόσο γιγάντια σε σχέση με όλες τις άλλες επιλογές που υπήρχαν τότε – ταξί από το δρόμο, ραδιοταξί κ.λπ. – που δεν είχαμε καμία ανάγκη να επιδοτήσουμε τον πελάτη για να πάρει TAXIBEAT. Γιατί πιστεύετε, ότι το κάναμε τα δυο τελευταία χρόνια; Γιατί εμφανίστηκε η UBER, η οποία δεν ελέγχεται, η οποία άρχισε να γιγαντώνει και να τραβάει πελατεία προς το μέρος της με πολύ χαμηλές τιμές, ειδικά τη νύχτα χωρίς διπλή ταρίφα, ειδικά στο αεροδρόμιο, εξαιτίας αυτού του αθέμιτου ανταγωνισμού, τον οποίο η εκτελεστική εξουσία ποτέ δεν ήλεγξε, ενώ υπάρχουν νόμοι, αναγκαστήκαμε να βάζουμε λεφτά και να ζητάμε budget από την γερμανική Daimler. Είχαμε σηκώσει επενδυτικά κεφάλαια 8 εκατ. ευρώ από επενδυτές.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ(Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών): Δάνειο πήρατε;
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΡΑΝΔΑΚΗΣ: Επενδυτικά κεφάλαια, 8 εκατ. ευρώ από επενδυτές. Κάναμε πέντε επενδυτικούς γύρους από το 2011.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ(Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών): Κύριε Δρανδάκη, να μιλήσουμε ξεκάθαρα, αγόρασαν μετοχές σας; Πήρατε δάνειο, τι κάνατε απ’ όλα αυτά;
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΡΑΝΔΑΚΗΣ: Ασφαλώς. Στην διάρκεια 6 ετών, 25 επενδυτές τους οποίους δεν μπορώ να αναφέρω εδώ, συνεισέφεραν στο ταμείο της εταιρείας με 8 εκατ. ευρώ τα οποία χρησιμοποιήθηκαν σε αυτήν και σε πολλές άλλες επενδύσεις. Αυτοί οι επενδυτές μετά πούλησαν τις μετοχές τους στην Daimler και πήραν τα λεφτά τους. Αυτά τα λεφτά χρησιμοποιήθηκαν πριν την πώληση της εταιρείας και τα λεφτά της Daimler χρησιμοποιούνται τώρα για την επιδότηση, καθώς και για τις υπόλοιπες επενδύσεις που κάνουμε. Δεν ξέρω αν σας λείπει κάποια πληροφορία, αλλά μπορώ να την συμπληρώσω.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ(Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών): Είπατε ότι διοχετεύσατε προς την συγκεκριμένη επιδότηση 8 εκατ. ευρώ.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΡΑΝΔΑΚΗΣ: Όχι προς τις εκπτώσεις, συνολικά είναι τα 8 εκατ. ευρώ. Προς τις εκπτώσεις έχουν πάει πολύ λίγα λεφτά.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ(Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών): Πόσα λεφτά δηλαδή, έχετε προς τις εκπτώσεις;
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΡΑΝΔΑΚΗΣ: Δεν τα έχω πρόχειρα.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ(Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών): Τώρα τις είπατε εκπτώσεις, πριν τις είπατε επιδοτήσεις.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΡΑΝΔΑΚΗΣ: Τα έξοδα προβολής και διαφήμισης πέρσι ήταν 103.000 συνολικά, όχι μόνο οι εκπτώσεις, ήταν και άλλα.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ(Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών): Αυτά τα χρήματα, σας συμφέρει να τα δίνετε κάθε χρόνο με αυτό τον τρόπο για να κάνετε με έμμεσο τρόπο την μείωση της ανταγωνιστικής τιμής;
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΡΑΝΔΑΚΗΣ: Τώρα μπαίνουμε στην εμπορική μας πολιτική. Δηλαδή, για ποιο λόγο κάποια εταιρεία μπορεί να ξοδεύει λεφτά.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ(Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών): Πιστεύετε ότι με αυτό τον τρόπο δεν διαρρηγνύεται το ελάχιστο κόμιστρο;
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΡΑΝΔΑΚΗΣ: Όχι και σας εξήγησα γιατί. Το κόμιστρο είναι αυτό που εισπράττει και φορολογείται ο πάροχος της υπηρεσίας. Αυτό το κόμιστρο δεν διαρρηγνύεται.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr