Ν.Δ.: Ενδείξεις τεράστιου σκανδάλου η απόπειρα παραχώρησης του «Ελ. Βενιζέλος» σε εξευτελιστική τιμή
16.10.2018
17:17
Με παρέμβασή της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή όχι μόνον έκρινε ότι ήταν ευτελές το τίμημα, αλλά επί της ουσίας υποχρέωσε την κυβέρνηση να επανεκκινήσει τη διαδικασία, με συνέπεια το αεροδρόμιο να δοθεί τελικά έναντι τιμήματος 1,115 δισ. ευρώ αναφέρει η ΝΔ
«Η απόπειρα παράτασης της παραχώρησης του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών σε εξευτελιστική τιμή, η οποία δεν ολοκληρώθηκε χάρη στην παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, εγείρει αμείλικτα ερωτήματα διαφάνειας και χρηστής διοίκησης» υποστηρίζει η Νέα Δημοκρατία.
Σύμφωνα με το Γραφείο Τύπου του κόμματος, «η κυβέρνηση επιχείρησε να παραχωρήσει με απευθείας ανάθεση το "Ελευθέριος Βενιζέλος" για επιπλέον 20 χρόνια, έναντι μόλις 483 εκατ. ευρώ. Με παρέμβασή της, ωστόσο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή όχι μόνον έκρινε ότι ήταν ευτελές το τίμημα, αλλά επί της ουσίας υποχρέωσε την κυβέρνηση να επανεκκινήσει τη διαδικασία. Με συνέπεια το αεροδρόμιο να δοθεί τελικά έναντι τιμήματος 1,115 δισ. ευρώ, δηλαδή 131% παραπάνω από την αρχική τιμή!».
Η Νέα Δημοκρατία δηλώνει ότι έχει ήδη θέσει συγκεκριμένα ερωτήματα «που προκύπτουν από τη συγκεκριμένη μεθόδευση» και θα επιμείνει σε αυτά μέχρι να δοθούν συγκεκριμένες απαντήσεις από την κυβέρνηση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΝΔ αναφέρει:
«Η απόπειρα παράτασης της παραχώρησης του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών σε εξευτελιστική τιμή, η οποία δεν ολοκληρώθηκε χάρη στην παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, εγείρει αμείλικτα ερωτήματα διαφάνειας και χρηστής διοίκησης.
Η Κυβέρνηση επιχείρησε να παραχωρήσει με απευθείας ανάθεση το “Ελευθέριος Βενιζέλος” για επιπλέον 20 χρόνια, έναντι μόλις 483 εκατ. ευρώ. Με παρέμβαση της ωστόσο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή όχι μόνον έκρινε ότι ήταν ευτελές το τίμημα αλλά επί της ουσίας υποχρέωσε την κυβέρνηση να επανεκκινήσει τη διαδικασία. Με συνέπεια το αεροδρόμιο να δοθεί τελικά έναντι τιμήματος 1,115 δισ. ευρώ. Δηλαδή 131% παραπάνω από την αρχική τιμή!
Η Νέα Δημοκρατία έχει ήδη θέσει συγκεκριμένα ερωτήματα που προκύπτουν από τη συγκεκριμένη μεθόδευση και θα επιμείνει σε αυτά μέχρι να δοθούν συγκεκριμένες απαντήσεις από την κυβέρνηση. Οι αρμόδιοι υπουργοί Οικονομικών και Μεταφορών κ. Ευκλ. Τσακαλώτος και Χρ. Σπίρτζης καλούνται να απαντήσουν:
Ποια ήταν η διεθνής διαγωνιστική διαδικασία που οδήγησε στη Συμφωνία της 30ης Σεπτεμβρίου 2017 και πώς λήφθηκε η απόφαση παραχώρησης του αεροδρομίου έναντι 483 εκ. ευρώ, που απεδείχθη ότι αντιτίθεται στο ευρωπαϊκό δίκαιο εκθέτοντας την Ελλάδα διεθνώς;
Σε ποια μελέτη βασίστηκε το τίμημα των 483 εκατ. ευρώ, με ποια κριτήρια την ενέκρινε η κυβέρνηση, και βάσει ποιας μελέτης τελικά αποφασίστηκε το τίμημα να ανέλθει σε 1.115 εκατ. ευρώ;
Όσο η Κυβέρνηση -και ιδίως ο Υπουργός των Οικονομικών- σιωπά, τόσο θα επιβεβαιώνονται οι ενδείξεις ενός τεράστιου σκανδάλου».
Σύμφωνα με το Γραφείο Τύπου του κόμματος, «η κυβέρνηση επιχείρησε να παραχωρήσει με απευθείας ανάθεση το "Ελευθέριος Βενιζέλος" για επιπλέον 20 χρόνια, έναντι μόλις 483 εκατ. ευρώ. Με παρέμβασή της, ωστόσο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή όχι μόνον έκρινε ότι ήταν ευτελές το τίμημα, αλλά επί της ουσίας υποχρέωσε την κυβέρνηση να επανεκκινήσει τη διαδικασία. Με συνέπεια το αεροδρόμιο να δοθεί τελικά έναντι τιμήματος 1,115 δισ. ευρώ, δηλαδή 131% παραπάνω από την αρχική τιμή!».
Η Νέα Δημοκρατία δηλώνει ότι έχει ήδη θέσει συγκεκριμένα ερωτήματα «που προκύπτουν από τη συγκεκριμένη μεθόδευση» και θα επιμείνει σε αυτά μέχρι να δοθούν συγκεκριμένες απαντήσεις από την κυβέρνηση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΝΔ αναφέρει:
«Η απόπειρα παράτασης της παραχώρησης του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών σε εξευτελιστική τιμή, η οποία δεν ολοκληρώθηκε χάρη στην παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, εγείρει αμείλικτα ερωτήματα διαφάνειας και χρηστής διοίκησης.
Η Κυβέρνηση επιχείρησε να παραχωρήσει με απευθείας ανάθεση το “Ελευθέριος Βενιζέλος” για επιπλέον 20 χρόνια, έναντι μόλις 483 εκατ. ευρώ. Με παρέμβαση της ωστόσο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή όχι μόνον έκρινε ότι ήταν ευτελές το τίμημα αλλά επί της ουσίας υποχρέωσε την κυβέρνηση να επανεκκινήσει τη διαδικασία. Με συνέπεια το αεροδρόμιο να δοθεί τελικά έναντι τιμήματος 1,115 δισ. ευρώ. Δηλαδή 131% παραπάνω από την αρχική τιμή!
Η Νέα Δημοκρατία έχει ήδη θέσει συγκεκριμένα ερωτήματα που προκύπτουν από τη συγκεκριμένη μεθόδευση και θα επιμείνει σε αυτά μέχρι να δοθούν συγκεκριμένες απαντήσεις από την κυβέρνηση. Οι αρμόδιοι υπουργοί Οικονομικών και Μεταφορών κ. Ευκλ. Τσακαλώτος και Χρ. Σπίρτζης καλούνται να απαντήσουν:
Ποια ήταν η διεθνής διαγωνιστική διαδικασία που οδήγησε στη Συμφωνία της 30ης Σεπτεμβρίου 2017 και πώς λήφθηκε η απόφαση παραχώρησης του αεροδρομίου έναντι 483 εκ. ευρώ, που απεδείχθη ότι αντιτίθεται στο ευρωπαϊκό δίκαιο εκθέτοντας την Ελλάδα διεθνώς;
Σε ποια μελέτη βασίστηκε το τίμημα των 483 εκατ. ευρώ, με ποια κριτήρια την ενέκρινε η κυβέρνηση, και βάσει ποιας μελέτης τελικά αποφασίστηκε το τίμημα να ανέλθει σε 1.115 εκατ. ευρώ;
Όσο η Κυβέρνηση -και ιδίως ο Υπουργός των Οικονομικών- σιωπά, τόσο θα επιβεβαιώνονται οι ενδείξεις ενός τεράστιου σκανδάλου».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr