Το τηλεοπτικό σποτ του ΠΑΣΟΚ που είδαμε μόνο για μια φορά!

Την περασμένη Δευτέρα, λίγο πριν τη μετάδοση της διακαναλικής συνέντευξης του Πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου,  ένα τηλεοπτικό «σποτ» του ΠΑΣΟΚ έκανε την εμφάνισή του στις τηλεοπτικές οθόνες.

Την περασμένη Δευτέρα, λίγο πριν τη μετάδοση της διακαναλικής συνέντευξης του Πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου,  ένα τηλεοπτικό «σποτ» του ΠΑΣΟΚ έκανε την εμφάνισή του στις τηλεοπτικές οθόνες.

Παρ' ότι έμεναν κάτι λιγότερο από δύο εβδομάδες από τις αυτοδιοικητικές εκλογές, το μήνυμα δεν αφορούσε στον «Καλλικράτη», αλλά επρόκειτο, ουσιαστικά, για έναν δίλεπτο απολογισμό του κυβερνητικού έργου.

Τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ που ασχολήθηκαν με τη δημιουργία του, όταν ερωτώνται «γιατί ένα «σποτ» δύο λεπτών», απαντούν ότι «είναι τόσο πολλά αυτά που έγιναν σε ένα χρόνο, ώστε και τα δύο λεπτά να μοιάζουν λίγα».

Το τηλεοπτικό αυτό μήνυμα έχει μια μοναδικότητα. Θα είναι το μόνο μήνυμα που μεταδόθηκε μια φορά από την τηλεόραση. Στη συνέχεια «αποσύρθηκε» και προβάλλεται μόνο στο διαδίκτυο. Ο λόγος; «Προφανώς οικονομικός», απαντούν. Πράγματι, δεν πρόκειται να ακολουθήσει άλλο μήνυμα, ούτε και θα υπάρξουν καταχωρήσεις στον Τύπο ενόψει των εκλογών, όπως διαβεβαιώνουν οι επιτελείς της «Ιπποκράτους».

Η ιδέα για το συγκεκριμένο σποτ άρχισε να εφαρμόζεται λίγο πριν την πρώτη επέτειο της εκλογικής νίκης του ΠΑΣΟΚ και ήταν κάτι που ζήτησε ο Γιώργος Παπανδρέου. Λίγο πριν βγει στον «αέρα», ήρθε η δήλωση του Αντώνη Σαμαρά, την 1η Οκτωβρίου στην Καστοριά, όταν προέτρεπε τους πολίτες να καταψηφίσουν την κυβέρνηση στις αυτοδιοικητικές εκλογές, χρησιμοποιώντας την έκφραση «ζεματίστε τους».

Αυτό ήταν. Αμέσως δόθηκε εντολή να μη μεταδοθεί το τηλεοπτικό «σπότ» και καθώς έγινε αντιληπτό που ακριβώς θα πήγαινε την αντιπαράθεση η ΝΔ αποφασίσθηκε «να δοθεί χώρος» στον κ. Σαμαρά για «να κάνει παιχνίδι». Οι επιτελείς της κυβέρνησης και του ΠΑΣΟΚ ήταν βέβαιο ότι ο αρχηγός της ΝΔ θα ανέβαζε πολύ τους τόνους. Έτσι προτίμησαν να δώσουν την εντύπωση ότι αμύνονται, ενώ στην πραγματικότητα προετοίμαζαν την αντεπίθεση με τη διακαναλική συνέντευξη.

Το τηλεοπτικό «σποτ» ετοιμαζόταν να επικουρήσει την προσπάθεια του κ. Παπανδρέου να επαναθέσει την ημερήσια διάταξη, την ατζέντα, στη δημόσια συζήτηση.

Και γι αυτό επελέγη η αναφορά στο τι παρέλαβε η κυβέρνηση, πως προχώρησε και πως προχωρά. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη «συνέχεια», να φανεί, δηλαδή, ότι η προσπάθεια που καταβάλει η κυβέρνηση συνεχίζεται. «Είναι η θεωρία του ποδηλάτου», λέει αρμόδιο κυβερνητικό στέλεχος και εξηγεί ότι αν η προσπάθεια του ποδηλάτη σταματήσει, τότε, απλά, θα πέσει.

Άλλα στελέχη λένε ότι το τηλεοπτικό μήνυμα επελέγη να είναι «σοβαρό», ακριβώς διότι «είναι σοβαρή η κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα».

Και προσθέτουν ότι «επίσης θέλαμε να δείξουμε ότι οι θυσίες πιάνουν τόπο και ότι συνεχίζουμε κόντρα σε όσους μιλούσαν για χρεοκοπία της χώρας».

Όλα αυτά συμπυκνώνονται σε τρεις λέξεις - φράσεις: «Πάμε», «Δεν σταματάμε», «Πετυχαίνουμε».

Όσο για το κόστος, λένε ότι επρόκειτο για μια φθηνή παραγωγή, η οποία, ωστόσο, έδειξε την ετοιμότητα της κυβέρνησης και του ΠΑΣΟΚ να απαντήσουν στις προκλήσεις της αντιπολίτευσης και κυρίως σε εκείνες της ΝΔ, η οποία θεωρούν ότι αιφνιδιάστηκε από τη συνδυασμένη απάντηση που πήρε.

Για να δημιουργηθεί το «σποτ» ασχολήθηκαν, κατά διαστήματα, από την κυβέρνηση, ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής και ο Γενικός Γραμματέας Επικοινωνίας Γιώργος Πετρουλάκης και από το ΠΑΣΟΚ ο Γραμματέας του Ε.Σ. Μιχάλης Καρχιμάκης και ο Γραμματέας Επικοινωνίας Πέτρος Σφηκάκης.

Σε κάθε περίπτωση επρόκειτο για μια συλλογική δουλειά στην οποία πήραν μέρος και πολλοί ακόμα, οι οποίοι προτιμούν την ανωνυμία. Την παραγωγή ανέλαβε ιδιωτική εταιρία, το όνομα τη οποίας κρατείται κρυφό.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr