Απίστευτο: Ο Παφίλης ανέβηκε στο βήμα της Βουλής για να δώσει στον Γαβρόγλου τον... «Ριζοσπάστη»

Απίστευτο: Ο Παφίλης ανέβηκε στο βήμα της Βουλής για να δώσει στον Γαβρόγλου τον... «Ριζοσπάστη»

Πρωτοφανές σκηνικό στη Βουλή, όταν ο Θανάσης Παφίλης ανέβηκε στο βήμα της Ολομέλειας, όπου μιλούσε ο Κώστας Γαβρόγλου και του έδωσε τον «Ριζοσπάστη», με την παραίνεση να διαβάσει τις δηλώσεις του κ. Κουτσούμπα  - Για λίγη ώρα, στο βήμα βρισκόταν... ντουέτο ομιλητών

pafilis_gavroglou
Εστία σύγκρουσης με τους βουλευτές του ΚΚΕ άνοιξε ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Γαβρόγλου κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τον νέο ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας.

Η αρχή έγινε όταν ο υπουργός απάντησε ειρωνικά στην κριτική του κ. Θανάση Παφίλη πως η κυβέρνηση φέρνει το εκπαιδευτικό νομοσχέδιο μέσα στην Μεγάλη Εβδομάδα με κλειστά τα σχολεία για να γλιτώσει τις αντιδράσεις.

«Δεν ήξερα ότι το ΚΚΕ έχει θρησκευτικές ευαισθησίες» είπε χαρακτηριστικά ο κ Γαβρογλου.

Η συνέχεια σώθηκε όταν ο υπουργός σχολίασε την τοποθέτηση του γγ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα.

Κλείσιμο
Οι βουλευτές του Περισσού διαμαρτυρήθηκαν λέγοντας πως ο κ. Γαβρόγλου διαστρεβλώνει συστηματικά τις θέσεις του κόμματος. Σε κάποιο σημείο μάλιστα, ο Θανάσης Παφίλης ανέβηκε στα υπουργικά έδρανα κρατώντας τον Ριζοσπάστη προκειμένου να δείξει στον υπουργό το τι ακριβώς είχε πει ο κ Κουτσούμπας. Μάλιστα, ο κ. Παφίλης επέμεινε να διαβάσει συγκεκριμένα κομμάτια των δηλώσεων του κ. Κουτσούμπα, με την κυρία Χριστοδουλοπούλου, που ήταν και η προεδρεύουσα στη συζήτηση να σχολιάζει: « Θα υποβάλετε τι θα διαβάσει ο Υπουργός; Δεν καταλαβαίνω τι γίνεται εδώ!»


Οι διάλογοι που έγιναν έχουν ως εξής:

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων): Είναι ένα νομοσχέδιο και ένας Υπουργός που η Νέα Δημοκρατία εξάντλησε όλη τη λασπολογία: «επικίνδυνο», «έγκλημα», «νεκροθάφτης», «υπονομευτής», «ρουσφετολόγος», «ξεθεμελιωτής», «νάρκη» και Νέρων.

Κοιτάξτε, ένα πράγμα, όμως, δεν είπατε. Και δεν ξέρω γιατί δεν το λέτε και το κρύβετε. Επί δύο χρόνια, δυόμισι μάλιστα, από τον Σεπτέμβριο του 2017, δεν μας λέτε ποια είναι η άποψή σας για το πρόβλημα της Γ΄ Λυκείου. Ξέρετε ποια είναι η άποψή σας; Συνέχεια της υποκρισίας. Κάνετε ότι υπάρχει, ενώ δεν υπάρχει και το ξέρει όλη η κοινωνία και φωνάζετε για συναίνεση. Αρνείστε να τοποθετηθείτε για το ποιο είναι το πρόβλημα και θέλετε συναίνεση επί της λύσης του προβλήματος.

Μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι είμαστε μία χώρα η οποία δεν έχει Γ΄ Λυκείου; Μπορούμε να το συνεννοηθούμε αυτό, ναι ή όχι; Εκτός αν νομίζετε ότι έχουμε Γ΄ Λυκείου και όλα είναι μια χαρά.

Και βεβαίως το είπε και ο Γραμματέας του Κομμουνιστικού Κόμματος. Επί λέξει λέει «Το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν έχουμε Γ΄ Λυκείου». Άρα αναγνωρίζει ότι δεν έχουμε, απλώς δεν το θεωρεί πρόβλημα.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ: Δεν είπε αυτό.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων): Μα με συγχωρείτε, τι να κάνω; Κοιτάξτε, το να διακόπτετε δεν είναι στοιχείο ότι έχετε και δίκιο. Τι να κάνω; Αυτό το σημείωσα.

ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΗ: Το ιερατείο του Περισσού είπες όταν ανέλαβες.
(Θόρυβος-διαμαρτυρίες από την πτέρυγα του ΚΚΕ)

ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Αναστασία Χριστοδουλοπούλου): Κύριε Υπουργέ, συνεχίστε.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων): Με συγχωρείτε πάρα πολύ, αλλά δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια. Διότι έτσι και δεχθείτε το πρόβλημα, είναι μονοσήμαντη η λύση του και είναι η λύση που προτείνουμε. Γι’ αυτό δεν θέλετε να δεχθείτε το πρόβλημα. Γι’ αυτό λέτε τις απίστευτες γενικόλογες διαπιστώσεις.

Τώρα εκείνο που δεν έχω καταλάβει είναι η αγάπη και ο θρήνος για τα ΤΕΙ. Από ποιους; Από αυτούς που τα έθαψαν.

Και βεβαίως, μιάμιση μέρα τώρα ξεχάσαμε ότι το ΠΑΣΟΚ δεν είναι εδώ, δεν το αφορά αυτή η συζήτηση. Θεώρησε καλό να ασκήσει το επαναστατικό δικαίωμα και να αποχωρήσει. Τόσος θρήνος για τα ΤΕΙ και την τεχνολογική εκπαίδευση; Εμείς τα αφήσαμε χωρίς προσωπικό; Εμείς τα αφήσαμε χωρίς υποδομές ή εμείς είμαστε η πρώτη κυβέρνηση από το 1974 που πήρε στα σοβαρά τα δύο σκέλη της ανώτατης εκπαίδευσης, τα πανεπιστήμιά μας και τα ΤΕΙ; Αφήστε όλη αυτή την τρομοκρατία, ότι χάνουν τα επαγγελματικά τους δικαιώματα και διάφορα τέτοια. Κανένας απολύτως δεν χάνει τίποτα.

Να σας πω και κάτι άλλο; Μας κατηγορείτε για μικροκομματικά. Αν θέλαμε να κάνουμε μικροκομματική πολιτική, θα υιοθετούσαμε αυτό που εσείς ακόμη και τώρα προτείνετε, μετατροπή όλων των ΤΕΙ σε πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών. Αυτή δεν είναι η πρότασή σας; Αυτή είναι μικροκομματική, όχι η διαδικασία συναινέσεων που καταφέραμε να κατασκευάσουμε. Διότι, ξέρετε, εσείς έχετε ένα μικρό έλλειμμα στην κατανόηση των εννοιών. Συναίνεση δεν είναι ομοφωνίες, συναίνεση είναι αποφασίζουμε για το πρώτο βήμα. Και εδώ, λοιπόν, είναι εντυπωσιακές οι συναινέσεις.

Λέτε για το λύκειο ότι φροντιστηριοποίειται, ότι γίνεται κέντρο εξετάσεων κ.λπ.. Ξέρετε πόσες εξετάσεις δίνουν συνολικά σήμερα τα παιδιά στο λύκειο; Δίνουν σαράντα τρείς εξετάσεις. Ξέρετε πόσες δίνουν με το σύστημα που προτείνουμε; Θα δίνουν δεκαοκτώ εξετάσεις. Δεν μπορεί να είναι εξεταστικό κέντρο αυτό! Όμως, και πάλι θέλετε ουσιαστικά να μείνει το λύκειο ως έχει, γιατί δεν θέλετε να τοποθετηθείτε ότι είναι ένα πρώην προπαρασκευαστικό έτος. Σε όλα τα μέρη του κόσμου έτσι είναι! Και όσον αφορά όλον αυτόν τον θρήνο πάλι για τη γενική παιδεία, προσπαθήστε επιτέλους να την υπερασπιστείτε και όχι όπως έχει εκφυλιστεί σήμερα.

Δεν θέλω να σχολιάσω το απίστευτο σύστημα του ΚΚΕ που λέει να κρατάει κανείς οποίους βαθμούς θέλει για όσο καιρό θέλει και να δίνει όσα μαθήματα θέλει για να δει ποιους βαθμούς θα κρατήσει. Αυτό δεν είναι σύστημα, με συγχωρείτε πάρα πολύ.
Και βεβαίως, στη Βουλή εκφράστηκε και το πιο σύντομο ανέκδοτο, το αίτημα του ΚΚΕ για κριτική σκέψη. Θα σας παρακαλούσα, λοιπόν, να σεβαστούμε όλοι τις αρχές και τις αξίες μας.

Λένε ότι δημιουργούμε τμήματα για ρουσφετολογικούς λόγους. Να το πούμε και να το ξαναπούμε; Σήμερα τα τμήματα είναι τετρακόσια πενήντα και γίνονται τετρακόσια τριάντα μετά το σχέδιο μας. Αυτή είναι η πραγματικότητα την οποία δεν θέλετε να αναγνωρίσετε. Και βεβαίως, αξιολόγηση των τμημάτων, και αυτών που ήταν τώρα και αυτών που ιδρύονται. Επίσης, αξιολόγηση και των εκπαιδευτικών, αλλά όχι εκδίκηση. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα.

(Στο σημείο αυτό ο Βουλευτής του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας κ. Αθανάσιος Παφίλης ανεβαίνει στο Βήμα και παραδίδει στον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου την εφημερίδα «ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ» με την παραίνεση να διαβάσει τις δηλώσεις του Γενικού Γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας κ. Δημητρίου Κουτσούμπα)
Απίστευτο: Ο Παφίλης ανέβηκε στο βήμα της Βουλής για να δώσει στον Γαβρόγλου τον... «Ριζοσπάστη»


ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ: Κύριε Γαβρόγλου, επειδή είστε μάστορας στη διαστρέβλωση, διαβάστε τι είπε ο Γραμματέας του Κόμματος.
(Θόρυβος στην Αίθουσα)

ΠΡΟΕΔΡΕΟΥΣΑ (Αναστασία Χριστοδουλοπούλου): Κύριε Παφίλη, εντάξει, να μην υπερβούμε όλα τα όρια τώρα.

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ: Διαβάστε το όλο! Εδώ είναι να διαβάσετε τι είπε ο Κουτσούμπας.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Αναστασία Χριστοδουλοπούλου): Κύριε Παφίλη, σας παρακαλώ!

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ: Διαβάστε το όλο και όχι αυτό που σημειώνετε!

ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Αναστασία Χριστοδουλοπούλου): Συνεχίστε, κύριε Υπουργέ.

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ: Διαβάστε το όλο!

ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Αναστασία Χριστοδουλοπούλου): Η πλειοδοσία..

ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΖΑΚΡΗ: Δεν ξαναέγινε αυτό!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων): Κύριε Παφίλη, μπαίνετε και εσείς στην εύκολη κουλτούρα της εικόνας, κάτι που είναι πολύ προσφιλές στη Νέα Δημοκρατία.

(Χειροκροτήματα από την πτέρυγα του ΣΥΡΙΖΑ)

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ: Διαβάστε το όλο και όχι αυτό που σημειώνετε εσείς!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων): Τουλάχιστον, δεν έχω κατηγορηθεί ότι είμαι και αδιάβαστος. Αυτό τουλάχιστον…

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΤΣΩΤΗΣ: Εντελώς!

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ: Να διαβάσετε τι λέει! Διαβάστε τι είπε ακριβώς!

ΠΡΟΕΔΡΕΟΥΣΑ (Αναστασία Χριστοδουλοπούλου): Για διευκολύνετε λίγο την κατάσταση, σας παρακαλώ.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων): Ακούστε, εγώ σημείωσα ακριβώς αυτό που είπα…
(Θόρυβος από την πτέρυγα του ΚΚΕ)

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ: Διαβάστε το!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων): Αφήστε με να τελειώσω και υπόσχομαι…

ΠΡΟΕΔΡΕΟΥΣΑ (Αναστασία Χριστοδουλοπούλου): Θα υποβάλετε τι θα διαβάσει ο Υπουργός; Δεν καταλαβαίνω τι γίνεται εδώ!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων):…έναντι όλων των συναδέλφων ότι εάν τυχόν ακούσω στα Πρακτικά τη φωνή και δω ότι είναι αυτό που λέω, θα βγω να καταγγείλω αυτό. Αν τυχόν εγώ κάνω λάθος, θα ζητήσω συγγνώμη.

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ: Ζητήστε εκ των προτέρων.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων): Δεν θα ζητήσω εκ των προτέρων, γιατί ξέρω ότι η εφημερίδα αυτή δημοσιεύει ό,τι συμφέρει τον λαό, επίσης.

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ: Έτσι, έ; Πάρτε τα Πρακτικά.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων): Εμ, αυτό δεν είναι; Χρόνια τώρα, δεν είναι καινούργιο.

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ: Φέρτε από τα Πρακτικά την ομιλία του κ. Κουτσούμπα τώρα, σας παρακαλώ.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων): Σας παρακαλώ!

ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Αναστασία Χριστοδουλοπούλου): Κύριε Παφίλη, σας παρακαλώ.

ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ: Τα Πρακτικά της Βουλής...

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων): Ακούτε τι σας λέω; Στα Πρακτικά θα πάω, όχι όμως στον Ριζοσπάστη.

ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ: Δεν θέλεις την εικόνα, θέλεις και ηχητικό.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων): Βεβαίως. Γιατί;

ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ: Προτιμάς την τηλεόραση από το ραδιόφωνο…

ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Αναστασία Χριστοδουλοπούλου): Κύριε Υπουργέ, παρακαλώ, μην απαντάτε γιατί έτσι δεν τελειώνουμε.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων): Έχετε δίκιο.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Αναστασία Χριστοδουλοπούλου): Απλώς συνεργαζόσαστε σε αυτήν την οχλαγωγία.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων): Ένα άλλο θέμα για το οποίο πάλι υπήρξε συνειδητή διαστρέβλωση είναι το θέμα της αξιολόγησης και των αυστηρών διαδικασιών που έχουμε για να λύσουμε ένα πρόβλημα τριάντα έξι ετών, ανάμεσα στους τετραετείς μηχανικούς και τους πενταετείς, ακαδημαϊκές διαδικασίες με τις οποίες τα τετραετή γίνονται πενταετή και επαγγελματικά δικαιώματα με εμπλοκή του ΤΕΕ και πολύ συγκεκριμένες διαδικασίες.
Προκαλώ να ψηφίσετε αυτή τη διάταξη, για να λήξει ένα πρόβλημα τριάντα έξι ετών. Γι’ αυτό, όλο αυτό, πολυτεχνοποίηση -λέει- σε μια νύχτα κ.λπ., δεν σας τιμά ως …

ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ: Ο πρύτανης τα λέει.


Δείτε το σκηνικό μέσα από φωτογραφίες

pafilis_gavroglou_skinia

Ο κ. Παφίλης αποφασισμένος να αποκαταστήσει την αλήθεια των λόγων του κ. Κουτσούμπα ανεβαίνει στο έδρανο με τον Ριζοσπάστη ανοιχτό στην επίμαχη σελίδα


pafilis_gavroglou_skinib
Ο κ. Γαβρόγλου με εμφανή την απορία στο πρόσωπό του και ο κ. Παφίλης, πάντα με τον Ριζοσπάστη ανοιχτό, να του εξηγεί τον λόγο που ανέβηκε στο βήμα



pafilis_gavroglou_skinic

Σε αντίθεση με τον κανονισμό, που δίνει μεμονωμένα στους ομιλητές το βήμα της Βουλής, η αντιπαράθεση προκάλεσε μια ιδιότυπη συμβίωση



pafilis_gavroglou_skinid
Ο κ. Παφίλης αποχωρεί από το βήμα, αφήνοντας τον Ριζοσπάστη ανοιχτό μπροστά στον κ. Γαβρόγλου
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

Δείτε Επίσης